Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

2 minuty temu, czypek555 napisał(-a):

Warunkiem odebrania dwóch ostatnich zegarków był przelew, a nie karta przy odbiorze.

A gdzie takie praktyki/warunki??? Mnie zawsze pytali czy karta, gotowka czy przelew 🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

8 minut temu, I_love_britney napisał(-a):

Dziwne, podpisujesz rodo jak zamawiasz.

powinni miec swoja baze.

Możesz podać nieswoje dane, inicjały etc.  - sprawdzone, potem przy płatności nie sprawdzają kto placi- właściciel karty, przelewu itp.

 

8 minut temu, czypek555 napisał(-a):

Warunkiem odebrania dwóch ostatnich zegarków był przelew, a nie karta przy odbiorze.

W Polsce ?

Kilka zegarków odbierałem, i płaciłem kartą przy odbiorze.

 

7 minut temu, tbn napisał(-a):

Przynajmniej cześć mogą sprawdzić poprzez kartę kruka. 

Tak, jeśli ktoś założy sobie kartę i aplikację, nie jest to obligatoryjne i część osób na pewno tego nie robi. 

Nawet jeśli założy kartę, to musi sie zgadzać numer i mail z tymi z zamówienia, o ile oczywiście Kruk wprowadza dane z tych zamówień do systemu.

Edited by Boogie

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Boogie napisał(-a):

 

Możesz podać nieswoje dane, inicjały etc.  - sprawdzone, potem przy płatności nie sprawdzają kto placi- właściciel karty, przelewu itp.

 

Stały klient miałby podawać fikcyjne dane, w jakim celu? Chyba, że masz na myśli słupa.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Stały klient miałby podawać fikcyjne dane, w jakim celu? Chyba, że masz na myśli słupa.  

 niektórzy są przesadnie ostrożni, znam takie przypadki, i nie są to fliperzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mario1971 napisał(-a):

Podsumujmy zatem:

Primo: dlaczego nie ma racji?

Secondo: podaj swoją rację! 

Skądś znamy ten styl 😉  A może "usystematyzujmy" ?? Lotus ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, mroova napisał(-a):

Skądś znamy ten styl 😉  A może "usystematyzujmy" ?? Lotus ?????

Czas pokaże... ;)

opium.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosba do Kolegow, ktorzy ostatnio odbierali zegarki - to jak to jest z tymi przelewami? Moze o kawe z ekspresu przelewowego chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli nie deklarowales odbioru w terminie pozniejszym niz 7-dniowy, to wymaganie dokonania przelewu bylo bardzo osobliwe ze strony Kruka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za każdym razem płaciłem kartą. Nigdy nie było prośby o przelew. Inna sprawa, że odbiory ustalałem w ciągu maksymalnie tygodnia od telefonu. 


The Ringing of The Division Bell Had Begun

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, czypek555 napisał(-a):

Warunkiem odebrania dwóch ostatnich zegarków był przelew, a nie karta przy odbiorze.

Można płacić też bonami NBP na miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można płacić kartą lub gotówką na miejscu - tak miałem w dwóch różnych punktach AD.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Boogie napisał(-a):

Owszem ma pojęcie.

Ja również jestem przykładem, historia zakupów wcale nie najgorsza, i czekam dłużej niż kolega który dla jaj sie ze mną zapisał na zegarek i nigdy żadnego Rolexa nie kupił.

 

BTW jak niby Kruk ma sprawdzac te historę ?

Przecież oni nie mają narzędzi do tego, pomijam już RODO...

Jak połączą jakieś paragony z przeszłości z moim imieniem nazwiskiem, telefonem ?

 


Rolexy trafiają w różne ręce .  Klientów którzy mają historie zakupową oraz tych którzy jej nie mają. Dystrybucja R nie odbywa się według jednolitych kryteriów.

 

Jeśli ktoś uważa że historia zakupów ma „zerowy wpływ” na alokacje zegarków to jest w błędzie i zwyczajnie nie ma pojęcia o czym pisze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Kowali napisał(-a):


Rolexy trafiają w różne ręce .  Klientów którzy mają historie zakupową oraz tych którzy jej nie mają. Dystrybucja R nie odbywa się według jednolitych kryteriów.

 

Jeśli ktoś uważa że historia zakupów ma „zerowy wpływ” na alokacje zegarków to jest w błędzie i zwyczajnie nie ma pojęcia o czym pisze.

Nowy użytkownik - firma W. Kruk na forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Kowali napisał(-a):


Rolexy trafiają w różne ręce … Dystrybucja R nie odbywa się według jednolitych kryteriów.

 

 

No i w tym właśnie cały problem…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli Kruk rzeczywscie dystrybuuje między stałych klientów z historią i nowych to całkiem sensowne podejscie. Jakoś wysypu nowych zegarków na portalach nie widziałem , trafiają się pojedyczne przypadki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, tbn napisał(-a):

Jeśli Kruk rzeczywscie dystrybuuje między stałych klientów z historią i nowych to całkiem sensowne podejscie. Jakoś wysypu nowych zegarków na portalach nie widziałem , trafiają się pojedyczne przypadki.

Wysypem na portalach czy u lokalnych handlarzy w pierwszej kolejności frustrować możesz się  Ty i kilkuset innych lokalnych stałych klientów. To oczywiście też nie jest fajne z punktu widzenia długoterminowej strategii budowania relacji przez AD ( kiedyś bańka pęknie i trzeba będzie na kimś oprzeć regularny biznes). Jednak  prawdziwym problemem AD będzie ilość nowych zegarków z Polski które pojawiają się na monitorowanych przez Rolexa globalnym rynku. Nie jest łatwo z perspektywy excela wyważyć ryzyko w przypadku nowego klienta - czy to miłośnik który dojrzał do Rolexa czy słup tranzytowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest w ogóle jakaś definicja stałego klienta w Kruku? Pytam całkiem poważnie. Rozumiem sytuację, w której trzeba było rejestrować kartę gwarancyjną na określone dane osobowe. Teraz nie ma takiego obowiązku. Na karcie nie ma nawet miejsca na dane kupującego. Gdy kupowałem pierwszego rolexa to Pani w Gdańsku bardzo się dziwiła, że chcę wpisać swoje dane na kartę. Większość osób podobno wpisywała kreski. 


The Ringing of The Division Bell Had Begun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, PiotrekL napisał(-a):

A jest w ogóle jakaś definicja stałego klienta w Kruku? Pytam całkiem poważnie. Rozumiem sytuację, w której trzeba było rejestrować kartę gwarancyjną na określone dane osobowe. Teraz nie ma takiego obowiązku. Na karcie nie ma nawet miejsca na dane kupującego. Gdy kupowałem pierwszego rolexa to Pani w Gdańsku bardzo się dziwiła, że chcę wpisać swoje dane na kartę. Większość osób podobno wpisywała kreski. 

Historię zakupów  można sprawdzić , fakt nierejestrowania zegarka też jest informacją. No i jest wreszcie pracownik salonu  który naturalnie powinien mieć największą  wiedzę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, desmo napisał(-a):

Wysypem na portalach czy u lokalnych handlarzy w pierwszej kolejności frustrować możesz się  Ty i kilkuset innych lokalnych stałych klientów. To oczywiście też nie jest fajne z punktu widzenia długoterminowej strategii budowania relacji przez AD ( kiedyś bańka pęknie i trzeba będzie na kimś oprzeć regularny biznes). Jednak  prawdziwym problemem AD będzie ilość nowych zegarków z Polski które pojawiają się na monitorowanych przez Rolexa globalnym rynku. Nie jest łatwo z perspektywy excela wyważyć ryzyko w przypadku nowego klienta - czy to miłośnik który dojrzał do Rolexa czy słup tranzytowy.

 

Ja się specjalnie nie frustruje, to nie rzeczy pierwszej potrzeby.  Czasem zaglądam na portale, za jakimiś modelami i jak pisałem, nie widzę, żeby z Polski było dużo ofert. Jakieś Rolexy i nie tylko zdażyło mi się w Kruku kupić, ale nie widzę nic złego w tym, że sprzedają też nowym klientom. Przecież to jedna z najbardziej rozpoznawalnym marek świata. Nie trzeba być słupem czy miłośnikiem, większość osób pewnie chce kupić na tej samej zasadzie co fajne auto czy drogą torebkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, tbn napisał(-a):

 

Ja się specjalnie nie frustruje, to nie rzeczy pierwszej potrzeby.  Czasem zaglądam na portale, za jakimiś modelami i jak pisałem, nie widzę, żeby z Polski było dużo ofert. Jakieś Rolexy i nie tylko zdażyło mi się w Kruku kupić, ale nie widzę nic złego w tym, że sprzedają też nowym klientom. Przecież to jedna z najbardziej rozpoznawalnym marek świata. Nie trzeba być słupem czy miłośnikiem, większość osób pewnie chce kupić na tej samej zasadzie co fajne auto czy drogą torebkę.

To zależy jaki model ktoś chce kupić. I nie jest tak automatycznie, że oferta z Polski to zegarek z Polski i odwrotnie. Info z jakiego rynku  jest zegarek jest dostępne zwykle dopiero po kontakcie ze sprzedającym. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.