Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

@beniowski, myślę, że poza OT i narzekaniem, że kolejka coraz bardziej się wydłuża, niewiele pozostało do powiedzenia w tym temacie😊

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Musa19 napisał(-a):

@beniowski, myślę, że poza OT i narzekaniem, że kolejka coraz bardziej się wydłuża, niewiele pozostało do powiedzenia w tym temacie😊

Dlatego na czas oczekiwania warto zajrzeć do wątku Omegi, tam ostatnio obrodziło modelami i kontrowersjami. 😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ludzie w tym wątku chcą Rolniksa, a nie jakieś tam Omegi. 🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, tbn napisał(-a):

Ale ludzie w tym wątku chcą Rolniksa, a nie jakieś tam Omegi. 🤣

To może złote lub złote z diamentami? Może chociaż takie można zamówić? Chyba że też się nie da bo ludzie zaczynają wszystko zamawiać żeby pieniądze w zegarki czy inne dobra luksusowe ładować - ale ten wątek od czasu do czasu w stronę inwestycyjnego zmierza.

Szczerze mówiąc, ja w salonie Rolexa od prawie roku nie byłem, bo i po co, skoro taka nędza tam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, tbn napisał(-a):

Ale ludzie w tym wątku chcą Rolniksa, a nie jakieś tam Omegi. 🤣

Dlatego napisałem, że na czas oczekiwania na R😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Kato obrodziło zegarkami na Dzień Kobiet.b58638cb0c3ec6a45f8ea2ed755f3bb1.jpg3ee25f3b21848dbd7067ff3922ab7152.jpg300ebf41716576c248d8477997eae00a.jpg

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marcin91
50 minut temu, Osy123 napisał(-a):

W Kato obrodziło zegarkami na Dzień Kobiet.emoji6.pngb58638cb0c3ec6a45f8ea2ed755f3bb1.jpg3ee25f3b21848dbd7067ff3922ab7152.jpg300ebf41716576c248d8477997eae00a.jpg

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
 

Nieźle, przez ostatnie dni można było trochę waluta pohandlować więc są efekty🤣

 

Takie małe działa sztuki👑. Co jeden to ładniejszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruski szybko przyspieszył produkcję, nieźle.  Covid zniknął, za chwilę kolejki na R nie będzie. Koniec świata.

Edited by zbyniu70

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu dzisiejszym Bloomberg podał , że  Rolex zaprzestaje eksportu towarów do Rosji. Ciekawe czy spowoduje to większą podaż na innych rynkach i skrócenie okresu oczekiwania? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Drake napisał(-a):

W dniu dzisiejszym Bloomberg podał , że  Rolex zaprzestaje eksportu towarów do Rosji. Ciekawe czy spowoduje to większą podaż na innych rynkach i skrócenie okresu oczekiwania? 

To naturalne, że podaż gdzieś się zwiększy, pytanie gdzie są największe kolejki? Chiny, USA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, sanik napisał(-a):

To naturalne, że podaż gdzieś się zwiększy, pytanie gdzie są największe kolejki? Chiny, USA?

Nie, pytanie gdzie im się najbardziej opłaca pójść.

Kolejki największe to są chyba u nas bo jak czytam wpisy np. z UK to ludzie piszą że listy nie są zamknięte poza GMT i Daytonami to większość modeli jest do dostania nie po 5 latach

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas pewnie bardzo mała podaż, co skończyło się, że Rolex już nie do kupienia. Ale problemy ze stalowymi sportami są wszędzie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mam hipotetyczne pytanie, kasa na zegarek odłożona ale czas oczekiwania długi, różnie w życiu bywa, czy w razie telefonu istnieje w Kruku możliwość wpłaty np części kwoty by zegarek nie przepadł a resztę np po tygodniu-dwóch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Bugs napisał(-a):

Nie, pytanie gdzie im się najbardziej opłaca pójść.

Kolejki największe to są chyba u nas bo jak czytam wpisy np. z UK to ludzie piszą że listy nie są zamknięte poza GMT i Daytonami to większość modeli jest do dostania nie po 5 latach

I tak się nie dowiemy, co nimi kieruje, a nasze teorie to tylko domysły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, sanik napisał(-a):

I tak się nie dowiemy, co nimi kieruje, a nasze teorie to tylko domysły.

Moim zdaniem kieruje zawsze chęć zysku, po to się produkuje żeby zarabiać.

Jeśli firmy wycofują się z rynku rosyjskiego to raczej w obawie przed stratami w innych lokalizacjach spowodowanymi utratą dobrego wizerunku.

W przyzwoitość nie bardzo wierzę. Z Chin jakoś nie wychodzą.

Swoją drogą teraz pewnie strach wśród fliperów i inwestorów bo jak zacznie coś być w salonach to koniec postrzyżyn ;) 

Trzeba pilnować telefonu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bugs napisał(-a):

Trzeba pilnować telefonu...

To już telefonu też trzeba pilnować, nie tylko zegarka? To może telefon też do sejfu… 😜


"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa" - Julian Tuwim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
To już telefonu też trzeba pilnować, nie tylko zegarka? To może telefon też do sejfu…

Byleby usłyszeć jak zadzwonią z salonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś chyba nieźle ruszyło w dostawach ostatnio.

Nie jestem jakoś super aktywny na grupkach zegarkowych na FB, ale obserwuję wysyp Rolków w ostatnich dniach.

To fajnie i oby ta fala była stała.


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Tom87 napisał(-a):

a ja mam hipotetyczne pytanie, kasa na zegarek odłożona ale czas oczekiwania długi, różnie w życiu bywa, czy w razie telefonu istnieje w Kruku możliwość wpłaty np części kwoty by zegarek nie przepadł a resztę np po tygodniu-dwóch ?

Było już kiedyś pisane na ten temat. Jak jesteś dobry/stały/pewny* klient i potwierdzisz telefonicznie odbiór, to spokojnie tydzień, a nawet i dwa poczekają na Ciebie.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odbierał ktoś ostatnio suba i może powiedzieć kiedy +/- zamówiony? 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Bugs napisał(-a):

Jeśli firmy wycofują się z rynku rosyjskiego to raczej w obawie przed stratami w innych lokalizacjach spowodowanymi utratą dobrego wizerunku.

W przyzwoitość nie bardzo wierzę. Z Chin jakoś nie wychodzą.

 

Oczywiście że nie chodzi o przyzwoitość - loty i przelewy wstrzymane - jak dostarczyć towar, odebrać i przekazać gotówkę ? Kartą klienci też nie zapłacą. Do tego po jakim kursie sprzedawać jak rubel skacze ? W niedzielę "jewro" było po 119 a we wtorek po 155 ? Do tego ryzyko odgórnego zakazu przewalutowywania rubli na "papier" i euro ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w Egipcie nie ma problemu z dostępnością. Dopytałem, wszystkie modele dostępne od ręki, są nawet takie, których nie ma w katalogu. Nie rozumiem tej całej histerii z listami i kolejkami 🤔

D0673E38-4388-449A-B762-B2B536F99FB4.jpeg

W dniu 9.03.2022 o 16:45, vvv napisał(-a):

Odbierał ktoś ostatnio suba i może powiedzieć kiedy +/- zamówiony? 

Brat odebrał w grudniu po 18 miesiącach, bez historii u AD. Ja z historią dalej czekam, jestem na liście na 4 modele, w tym 3 zaliczkowane. Chyba wezmę te egipskie…

Edited by af1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.