Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Indoles

Zegarek do noszenia na codzień [do 3000zł]

Recommended Posts

Witam,

poszukuję zegarka do noszenia każdego/prawie każdego dnia. Jestem administratorem IT w firmie,

więc zależy mi na czymś co będzie pasowało do ubioru typu koszula+jeansy/koszula+spodnie materiałowe(oczywiście nie mówię tu o flanelowej koszuli znanej z seriali),

ale też czymś co będzie można założyć na wyjazd w weekend. 

Bardzo podobają mi się zegarki typu "open heart" ale nie jestem przekonany czy w tej cenie jest coś ciekawego do zakupu, jestem troszkę zielony i nie znam dobrze rynku,

chciałbym jakoś dobrze zacząć przygodę z kolekcjonowaniem zegarków, dlatego proszę o pomoc.

Tutaj jeden z tych które mi wpadły w oko:

https://dolinski.pl/tissot-tradition-automatic-open-heart-t063.907.36.038.00/

Pozdrawiam!

Jeśli rozważasz OH, to w tym budżecie warto przyjrzeć się modelom od Orienta Stara. Jeśli OH nie jest konieczne, to dla mnie mocnym kandydatem w tyn budżecie jest Seiko z modelem SDGM 001/003.

Ze "swiss made" na pewno Certina z modelami z linii Ds1, a jak ma być mniej oczywiście, to Hamilton (np. linia Jazzmaster).

"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Ten pierwszy napędza ETA 2824-2 w wersji COSC, a ten drugi napędza Powermatic 80, czyli zmodyfikowana ETA 2824-2, zawierająca plastikowe części i pracująca z mniejszą częstotliwością. Ten drugi ma większą rezerwę chodu - 80 h (ten pierwszy ok. 38 h).

A czy rozważasz zakup używanego zegarka?

Edited by fidelio

Może Glycine GL0120 z OH. Mam taki do oddania poniżej zakładanego budżetu. Więcej info na PRIV

Wolałbym jednak nowy, jako że to pierwszy, z czasem może zacznę szukać używanych jako następne w kolejności, jak bardziej zagłębię się w temat.