Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Jash

MK II Hawkinge - krótka przygoda i dziwne podejście producenta.

Rekomendowane odpowiedzi

Może mają dużo zwrotów i kolejka się zrobiła? ;)


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Czekam cierpliwie, ale maksymalnie do 15 stycznia. Przyznaję, ze zaczynaja się robić już śmieszni, a mnie coraz mniej do śmiechu.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, podejdź do tego na luzie, jak i oni podchodzą. Każdy z nas ma chyba na koncie porażki zegarkowe. Ja w każdym razie mam ich przynajmniej kilka, może dlatego że marudny jestem, i nauczyłem się traktować to jako naukę. Przyjmuję z pokorą, nie napinam się, a na przyszłość mam dodatkowe doświadczenie. Życzę pozytywnego finału sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absurdalne podejście firmy do sprawy... ale przypomina mi to historię mojego Meistersingera, który 3 razy jeździł do firmy na naprawę, w końcu miałem już dość, olałem gwarancję i zegarmistrz naprawił go za 35 pln... ale ból rozumiem, głowa do góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Tak, dziś napisałem, że leci trzeci tydzień odkąd dostali mój zegarek i w wiadomości zwrotnej napisali....

 

"Hi Jacek,

Our office were closed for two weeks for the Christmas and New Years holidays so that our employees could spend time with their families. This is our first day back. I have forwarded your watch to Bill for his review and am waiting on him to reply to me as to what can be done on our end for you. Once I have that information I will reply to you with a full summary."

 

Reasumując przed wysyłką napisali, że kopertę wymienią, ale jak zegarek dojechał to zastanawiają się nie wiadomo nad czym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem dzisiaj po raz pierwszy ten wątek, coraz bardziej jak dobry kryminał. Z nadzieją, że ostatni rozdział skończy sie odnalezieniem kogoś żywego zapewne go na koniec wydrukuję. Obserwowałem kiedyś w sieci  firmę i miałem nawet jakieś zamiary, ale historia mnie skutecznie wyleczyła, dziękuję Forum i uczestnikom, współczuję @Jash.

Mam takie wrażenie czytając historię tego zegarka, że Polska to dla niektórych kraj na końcu płaskiej ziemi, taki San Escobar, gdzie pod krzakami siedzą niedouczeni frajerzy, którym można wcisnąć i wysłać wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale będziesz miał dopieszczony egzemplarz - każdy go wymaca i wypieści. Żeby się tylko nie skończyło, jak z tymi kucharkami...

W końcu weźmie pilnik i...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

The home office has looked in to your issue and your current watch case is within standards and is symmetrical across all the lugs. If the watch would have been in unworn condition we would have been able to offer you a refund per standard policy, but the watch has been worn and the side of the case has been scratched no longer meeting the criteria for return. So the best that we can do for you is to return the watch at our expense and reimburse you for the S&H you paid to get it back to us to look into the issue.

 

We would like to convey to you that we would like nothing better than to have been able to offer you something consistent with your expectations, but none of what we have here would resolve the issue you have with the watch. It's simply how this batch turned out and all meet the vendor's standards and ours for acceptable use.

 

I will need you to verify that the return address we have in your account is the same as your billing address on the credit card you used to make the purchase and then we can reimburse you for the S&H. We will be returning your watch by the weekend so please let me know.

 

Again we do apologize that we couldn't provide you something better, but the watch falls within standards.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Up. Nie mam słów i nie mam pytań. 

Edytowane przez xMuss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko chcialo im sie tyle pisac?

Nie wsytarczyło odesłać z kartka : f*ck U ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze.Starałem się dokładnie przeczytać wątek oraz odpowiedzi z MKII i nigdzie z ich strony nie zauważyłem niegrzecznego czy obraźliwego wobec klienta tonu.

Wyraźnie piszą ,że koperta spełnia 'Ich" standardy i wymiana na nową ,prawdopodobnie nic by nie wniosła.

Czyli,krótko mówiąc za 600 USD oferują zegarek w takim a nie innym standardzie wykonania.

Najbliższy stylistycznie temu zegarkowi wydaje się być IWC Mark... i tu za cenę około 20.000 pln na pewno czepiałbym się najdrobniejszych detali wykończenia.

MKII robi ( w moim mniemaniu ) użytkowe ,proste zegarki o militarnych konotacjach w niewygórowanych cenach (pomijam rynek wtórny i Kingstona :) , w kwestii cen))

 

Sam użytkuję MKII Paradive i nie mam najmniejszych uwag co do jakości wykonania. OK,może   w porównaniu z (kilkakrotnie droższymi) Tudorem BB i Seiko Marinemaster SBDX 001 bezel pracuje zbyt lekko ...ale to nie znaczy, że jest wadliwy.. 

 

Wymiana koperty na nową wydaje mi się,z punktu widzenia producenta, tak mało kosztowną operacją ,że nie bardzo mogę uwierzyć w ich złą wolę.. to po prostu bez sensu.

Jest ryzyko,że gdyby Jacek poprosił o ODPŁATNĄ wymianę koperty to i tak ostatecznie byłby niezadowolony z efektu... 

 

PS:Gdyby nie to,że czekam już na Cruxible to odkupiłbym tego "Marka"...  

PSII :Nie jestem żadnym "psychofanem" MKII  :) bliżej mi do Seiko ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Tu nie chodzi o obraźliwy ton tylko o podejście do klienta i pisanie różnych rzeczy. 19 listopada piszą, żeby odesłać zegarek, że wymienią kopertę, ale nie gwarantują, że będzie lepsza. Biorę to ryzyko na siebie, odpisuję że się zgadzam, wydaję kasę na przesyłkę do USA, a oni po miesiącu trzymania zegarka piszą, że jednak nie wymienią koperty. To jest Twoim zdaniem OK?

Powinienem był drugiego dnia po odebraniu paczki, jak zauważyłem wadę spakować zegarek i odesłać do USA jako zwrot. Nawet gdyby się burzyli do odklejonej folii z dekla to mnie obowiązują co do zwrotu przepisy korzystniejsze, czyli to co jest u nas w kodeksie, a nie u nich na stronie. Wtedy o tym nie widziałem (kwestia przepisów stanowych vs unijnych).

Odklejenie folii to raczej nie jest przekroczenie użytkowania w ramach zwykłego zarządu. A nawet jeśli mogliby pomniejszyć kwotę zwrotu o 5USD bo więcej ona nie kosztuje.

Za bardzo chciałem tego zegarka i wdałem się w dyskusję na temat wymiany koperty. 

Szczerze powiedziawszy nawet nie mam pomysłu co im odpisać, nie mniej o ile ton ich wypowiedzi jest poprawny to sposób w jaki załatwili sprawę już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No lipa co tu dużo mówić. Skoro producent mówi, że taka jego jakość to ja nie wiem czy jest inna droga niż po prostu zrobienie z tego toolwatcha i sprawianie by nabierał charakteru o futryny.

 

Zerknąłem do pierwszego posta i na końcu napisałeś, że po researchu w sieci inne egzemplarze też tak mają, co wskazuje że producent nie wciska kitu (tzn.. ogólnie wciska i nawet trzeba go potem nosić :P).

 

Na marne pocieszenie fotka jak to robią więksi gracze obecnie i wcale się z tym nie chowają ;)

 

34RLg57.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o obraźliwy ton tylko o podejście do klienta i pisanie różnych rzeczy. 19 listopada piszą, żeby odesłać zegarek, że wymienią kopertę, ale nie gwarantują, że będzie lepsza. Biorę to ryzyko na siebie, odpisuję że się zgadzam, wydaję kasę na przesyłkę do USA, a oni po miesiącu trzymania zegarka piszą, że jednak nie wymienią koperty. To jest Twoim zdaniem OK?

Powinienem był drugiego dnia po odebraniu paczki, jak zauważyłem wadę spakować zegarek i odesłać do USA jako zwrot. Nawet gdyby się burzyli do odklejonej folii z dekla to mnie obowiązują co do zwrotu przepisy korzystniejsze, czyli to co jest u nas w kodeksie, a nie u nich na stronie. Wtedy o tym nie widziałem (kwestia przepisów stanowych vs unijnych).

Odklejenie folii to raczej nie jest przekroczenie użytkowania w ramach zwykłego zarządu. A nawet jeśli mogliby pomniejszyć kwotę zwrotu o 5USD bo więcej ona nie kosztuje.

Za bardzo chciałem tego zegarka i wdałem się w dyskusję na temat wymiany koperty.

Szczerze powiedziawszy nawet nie mam pomysłu co im odpisać, nie mniej o ile ton ich wypowiedzi jest poprawny to sposób w jaki załatwili sprawę już nie.

Czekaj, bo Ty o odklejeniu folii a oni o porysowanej kopercie - nosiłeś i już ów charakter ;) zegarek złapał czy te rysy tam były skoro mówisz żeedwo zdjąłeś folie?

 

Może trzeba teraz atakować w ten sposób właśnie. Po pierwsze wypomnieć jaki był deal odnośnie Twojej wysyłki, a po drugie powiedzieć, że ten zegarek był w takim stanie po zakupie jak odesłałes.

Edytowane przez denver47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli obiecali wymienić kopertę ,nawet bez gwarancji ,że będzie lepsza, to powołaj się na tą korespondencję i poproś jednak o wymianę.

 

Przy okazji zapytałbym ,całkiem poważnie -jaki byłby koszt wymiany koperty gdybyś chciał za to zapłacić.. (skoro zegarek jest już u nich) .

Edytowane przez y60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Czekaj, bo Ty o odklejeniu folii a oni o porysowanej kopercie - nosiłeś i już ów charakter ;) zegarek złapał czy te rysy tam były skoro mówisz żeedwo zdjąłeś folie?

 

Może trzeba teraz atakować w ten sposób właśnie. Po pierwsze wypomnieć jaki był deal odnośnie Twojej wysyłki, a po drugie powiedzieć, że ten zegarek był w takim stanie po zakupie jak odesłałes.

 

Mam zdjęcia zegarka przed wysyłką. Nie ma tam rys, bo skąd. Raz że zegarek był na pasku nato, a dwa, że założyłem go kilka razy do zdjęć.

 

Jeżeli obiecali wymienić kopertę ,nawet bez gwarancji ,że będzie lepsza, to powołaj się na tą korespondencję i poproś jednak o wymianę.

 

Przy okazji zapytałbym ,całkiem poważnie -jaki byłby koszt wymiany koperty gdybyś chciał za to zapłacić.. (skoro zegarek jest już u nich) .

 

No napisali wyraźnie w listopadzie, że wymienią (druga strona tego tematu)  a teraz piszą coś zupełnie innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"No napisali wyraźnie w listopadzie, że wymienią (druga strona tego tematu)  a teraz piszą coś zupełnie innego."

 

 

 

Jeżeli ,po otrzymaniu zdjęć ,obiecali wymienić kopertę to powinni wymienić i koniec.

 

Zacytuj im ten fragment korespondencji,wspominając o poniesionych kosztach wysyłki i poświęconym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Michał napisałem im to w e-mailu z cytatem z listopada. Czekam na odpowiedź.

 

Wracając do tego co napisałeś o tym ze MKII proste zegarki, zastanawiam się jak można było skopać tak prosta jak budowa cepa kopertę.

Chińczyki za ułamek ceny robią to lepiej.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Na mojego emaila o tym, że napisali, że wymienią kopertę, a teraz się od tego uchylają odpisali, że zdają sobie sprawę, że dla mnie to co robią nie jest OK, ale nic więcej zrobić nie mogą.

Opcję są dwie:

- dochodzenie swoich praw (mam kolegę który by się tym zajął) plus "reklama" firmy na WUS

- poprosić o odesłanie zegarka i zwrot kosztów wysyłki do nich i naprawienie na swój koszt koperty u Pana Ogiegło (z laserowym napawaniem 350zł)

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mojego emaila o tym, że napisali, że wymienią kopertę, a teraz się od tego uchylają odpisali, że zdają sobie sprawę, że dla mnie to co robią nie jest OK, ale nic więcej zrobić nie mogą.

Opcję są dwie:

- dochodzenie swoich praw (mam kolegę który by się tym zajął) plus "reklama" firmy na WUS

- poprosić o odesłanie zegarka i zwrot kosztów wysyłki do nich i naprawienie na swój koszt koperty u Pana Ogiegło (z laserowym napawaniem 350zł)

Ile ten zegarek kosztował, a ile będzie kosztowało „dochodzenie swoich praw”?

 

A rozwijając myśl - prawdopodobnie jesteś wkurzony i rozgoryczony , ale może warto na spokojnie pomyśleć, czy warto szarpać się z tym tematem przez kolejne miesiące i dodatkowo odpowiedzieć sobie na pytanie, co właściwe chcesz osiągnąć? Przypominam, że twierdzą, że wykończenie spełnia ich standardy i wszystkie koperty są tak zrobione... z całą pewnością, przy tym, nie jest to wada, która wpływa na funkcjonalność zegarka...

 

A „reklama” na WUS? Cóż, warto pewnie naświetlić i tam kolegom kwestie, ale czy da to coś więcej oprócz odzyskania przez Ciebie chociaż w części poczucia sprawiedliwości dziejowej?

Edytowane przez Szyszkops

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.