Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
kaprysnik

Uszkodzenie zegarka w serwisie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Drodzy Forumowicze. Zwracam się do Was z prośbą o poradę.

Ale od początku:

Zegarek Casio Edifice. Pozornie prosta wymiana baterii. Nie chcąc utracić gwarancji udałem się do jednego z serwisów Zibi na wymianę. Dekielek był tak mocno zakręcony, że zegarmistrz nie dał rady odkręcić i zaproponował wymianę w (nie wiem jak to nazwać) zewnętrznym serwisie? serwisie głównym? Zgodziłem się, zamawiając przy okazji test szczelności. Zegarek do tej pory nie był otwierany, więc pomyślałem, że jak są problemy, to nie zaszkodzi :)

Zegarek z wymienioną baterią dotarł do mnie kurierem i tu niemiła niespodzianka.

Zauważyłem delikatne uszkodzenia na bezelu, w trzech miejcach:

 

buczzoG.jpg

8qrRUnG.jpg

 

Wygląda jakby zegarek został obtarty lub ktoś próbował odkręcić bezel....

Niby drobnostka, no ale jednak... Zegarek budżetowy, ale sprawiony sobie na urodziny :) Dbałem o niego, do tej pory nie posiadał żadnych rys (prócz delikatnych na bransolecie, wiadomo).

 

I tu moja prośba do Was. O co mogę wnioskować do serwisu? Naprawa? Wymiana bezela (to chyba odpada, bo wydaje mi się że jest integralną częścią koperty), jakaś rekompensata? Czy dać spokój, bo rysy są na tyle małe, że nie kłują w oczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj, to ewidentne zaniedbanie w zabezpieczeniu zegarka. Nawet jak nic nie wywalczysz to firma będzie świadoma problemu. No i zawsze przed oddaniem do serwisu zrób zdjęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddając zegarek do serwisu głównego  poprzez punkt (nie wiem jak było w tym przypadku) dostaje się potwierdzenie w którym w uwagach jest zawsze krótki opis stanu zegarka, podejrzewam że takie uszkodzenia jeśli były, byłyby tam zawarte, konieczna reklamacja. Ostatnio oddałem nowy zegarek Hamilton i wrócił z uszkodzonym paskiem (nacięcie czymś ostrym), miałem zdjęcia przed oddaniem, ale Serwis zapewnił mnie że i tak każdy zegarek jest fotografowany przed naprawą. Sprawa zakończyła się tym że założono mi nowy pasek.

Edytowane przez Kapitanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Hamiltonem może być trochę inaczej, ponieważ to jednak inna półka cenowa niż Casio, i klient ma większą motywację do dochodzenia sprawiedliwości. Choć to nie norma. Zgłoś reklamację, bo nic nie tracisz, ale moim zdaniem skutku raczej bym nie oczekiwał, tym bardziej, że miałeś pośredników - zostawiałeś gdzie indziej niż była naprawa, i dostarczał również pośrednik. W tej sytuacji pewnie będzie zwalanie winy na innych. Najczęściej oddajemy zegarki używane przez dłuższy czas i trudno będzie udowodnić, że nosząc zegarek np. dwa lata nie złapałżadnej ryski, a uległ uszkodzeniu w serwisie. Samo zrobienie zdjęcia także nie daje 100% pewności. Moim zdaniem najlepiej przy oddawaniu zegarka zarządać umieszczenia na potwierdzeniu oddania zegarka wpisu dotyczącego jego stanu zewnętrznego i zarządać odbioru w punkcie w którym był oddany i sprawdzić stan przy odbiorze.

Edytowane przez ICE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie

 No i zawsze przed oddaniem do serwisu zrób zdjęcia.

Co do zdjęć, nauczka na przyszłość. Miała to być szybka wymiana baterii, więc liczyłem na pięciominutową wizytę w serwisie :)

 

Oddając zegarek do serwisu głównego  poprzez punkt (nie wiem jak było w tym przypadku) dostaje się potwierdzenie w którym w uwagach jest zawsze krótki opis stanu zegarka

Ja prócz karteczki potwierdzającej przyjęcie zegarka i opłacenie wymiany nic nie dostałem.

 

tym bardziej, że miałeś pośredników - zostawiałeś gdzie indziej niż była naprawa, i dostarczał również pośrednik. W tej sytuacji pewnie będzie zwalanie winy na innych.

Punkt serwisowy (oficjalny Zibi) przy salonie w którym kupiłem zegarek. Na fakturze dołączonej po wymianie baterii, również widnieją dane tylko tego punktu, tak więc nawet nie wiem, czy faktycznie był gdzieś dalej.

 

No nic, zostaje reklamacja. Dzwoniłem, obsługa życzliwa, ale oczywiście proszą o dostarczenie zegarka. Znowu pewnie pójdzie na kilka dni, ale jaki będzie skutek? Z jednej strony mam nerwy jak nie wiem, niby zegarek niezbyt drogi, no ale jednak.... Z drugiej, nie chce mi się jeździć 40km do serwisu, żeby usłyszeć odmowę ... Zarysowanie nieduże, no ale jednak zegarek ma 1.5 roku :(

 

Podpowiedzcie jeszcze proszę czego się powinienem domagać? Przywrócenia zegarka do stanu sprzed uszkodzenia? Serwis przecież nie położy ponownie powłoki, konieczna bedzie pewnie cała nowa koperta :(

Edytowane przez kaprysnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj na stanowisko Serwisu, trudno podpowiedzieć czego masz się domagać, zegarek ma być w stanie w jakim oddałeś do serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie!

Póki co serwis stanął na wysokości zadania i zadeklarował wymianę koperty na własny koszt. Wystarczył kontakt mailowy z opisaną sytuacją i dokładnymi zdjęciami. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mimo iż nadmienili, że nie mają pewności, ze uszkodzenia nie powstały wcześniej, wychodzą naprzeciw sprawie. Teraz tylko cierpliwe czekanie na część, pewnie z dwa miesiące :/

 

Dziękuję Wam za pomoc. Widać, że wystarczy normalne przedstawienie sytuacji, a nie startowanie z pretensjami :) Fajnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

W ramach zamknięcia tematu chciałbym się podzielić informacją, że właśnie odebrałem zegarek po wymianie koperty :) Serwis tak jak zadeklarował, tak zrobił. Bez żadnych problemów, bez migania się. Fajnie

 

Pozdrawiam Forumowicze i życzę Wam, aby Wasi serwisanci w razie wpadki również tak podchodzili do klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać w serwisie ZIBI studiowali marketing i dobrze wiedzą, że:

- klienta traci się tylko raz :unsure:

- złe wieści szybko się rozchodzą :huh:

Wypada tylko pogratulować satysfakcjonującego zakończenia sprawy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.