Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
bawi91

Jaki elegancki zegarek do 650 zł ?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć !

Mam pytanie mianowicie chcę zakupić na prezent zegarek do kwoty 650zł. Tylko nowy ze sklepu typu Zegarownia. Ma być to tzw " garniturowiec ". Typowo pod koszule marynarki itd. Bransoleta czy pasek dla mnie bez różnicy. Myślałem nad tymi modelemi

 

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-classic-automatic-ra-ab0005b19b

 

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-adriatica-moonphase-a8243-1223qf

 

Ale nie znam się kompletnie dostanę w tej cenie coś lepszego ? Wiem że dużo osób poleca mi Orient Bambino ale nie kupię za tyle nowego ze sklepu ;)

I następne pytanie czy sklep zegarki-edwa ma oryginalne zegarki ? Widzę że ceny u nich są dość niskie na tle konkurencji. Kupował ktoś tam ?

 

Dziękuje za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktoś zamawiał coś z tamtego sklepi zegarki-edwa ? mają fajne ceny a opinie tylko o czasie wysyłki itd nie wiem czy mają oryginalne :)

 

A te modele co podałem są w miarę ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc ;) a jakieś inne propozycje ? Bambino mi się podoba ale może coś jeszcze wartego uwagi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No 700 zł max i ani złotówki więcej ;) mam teraz inne wydatki a zegarek wiem że sie tej osobie przyda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiało Bambino

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest jakiś sklep po za allegro np POLSKI sklep który ma w jakiejś fajnej cenie ? Bo albo źle szukam albo nie mogę znaleźć ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach