Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość ptrkln

Kolekcja zegarków do 30k - 4 zegarki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ptrkln

Ponieważ jestem dość nowy w temacie zegarków do tej pory złożyłem dość przypadkową kolekcję. Zawsze lubilem zegarki ale nie moglem powiedziec ze sie na nich znalem.

Postanowilem to zmkenic i wymienić dotychczasowe zegarki na zebrany z głową zestaw. Staram się skompletować kolekcję 4 zegarków automatycznych o łącznej wartości do 30k.

Przez 4 zegarki mam na mysli:

Diver

Toolwatch

Chronograf

Garniturowiec

 

Ostatnio kupiłem Toolwatch więc ten typ zegarka już mam :) padło na Longines Conquest 39mm.

 

Chciałbym aby wszystkie zegarki były podatne na różne kombinacje pasków.

 

Jakie zegarki oprócz Toolwatch możecie mi polecić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diver - Oris 65

Chrono - Max Bill Chronoscope

Garniak - nomos Tangente

 

Ale to tylko strzelanie, za mało szczegółów podałeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ptrkln

Wszystkie z czarną tarczą, dobrze pasujące do nadgarstka 18/18,5. Mogą być też manualne. Głównie używany byłby Toolwatch i chronograf. Wszystkie ze stalową koperta, nie koniecznie okrągła w przypadku garniturowca.

 

Jakie szczegóły dopisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenie - w ciągu roku będziesz żałował, próbował sprzedać znacznie poniżej kosztów zakupu i poszukasz jednego, ale z wyższej półki. Mogę się mylić, bo podaję swoje doświadczenia, ale o ile się nie mylę wiele innych doświadczeń początkujących zegarkowców było bardzo podobne.

 

Weź kup sobie jednego porządnego Zenitha, Omegę, może Rolexa OP albo Datejust, parę fajnych sztuk JLC w tym budżecie też się zmieści.