Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
bibbi

Ming Watches

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, bibbi napisał(-a):

Troche futurologii - przeniesmy sie o tydzien do przodu:
„All 200 pieces were sold within 12 seconds.”
KURTYNA

 

Stawiam poniżej 10s :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec - start sprzedazy przelozony, zainteresowanie bylo takie, ze strona nie wytrzymala ruchu i na 5 minut przed otwarciem zakupow padla:

 

image.png.6eb28f5829c3019c850c5ed104a50628.png

 

🤣

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tia, co sie naodswiezalem strone to moje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probujesz? To trzymam kciuki. Mnie zolty mocno korcil dla zony ale klepnalem ostatecznie wczoraj cos zupelnie innego. Daj znac jak pojdzie jutro 🤞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To najwyraźniej nie ma sensu. Tu już nie są sprzedawane zegarki, ciężar przesunięty na jakieś polowanie na pokemony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś strona padła - atak DDOS. Do trzech razy sztuka? Trzymam kciuki @bibbi.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś strona padła - atak DDOS. Do trzech razy sztuka? Trzymam kciuki [mention=111465]bibbi[/mention].
 

Nie dziekuje, ale dziekuje za pamiec
Tym razem wezme udzial w loterii...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ming ma spory kryzys w social mediach, kilkanaście jak nie kilkadziesiąt modeli Ming Massena lab jest spasowanych tak 🤣

 

.. Ale najgorsza jest reakcja na te posty na instagramie i chamskie potraktowanie klientów (np nazwanie horomariobro "crying wolf"). 

 

Co ciekawe wychodzą nowe fakty z poprzednich modeli, m.in banowanie klientów którzy mieli uwagi do zegarków:

 

https://screwdowncrown.wordpress.com/2021/08/04/ming-watches-and-poor-customer-service/

IMG_20210805_094425.jpg


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, eye_lip napisał(-a):

Ming ma spory kryzys w social mediach, kilkanaście jak nie kilkadziesiąt modeli Ming Massena lab jest spasowanych tak 🤣

 

.. Ale najgorsza jest reakcja na te posty na instagramie i chamskie potraktowanie klientów (np nazwanie horomariobro "crying wolf"). 

 

Co ciekawe wychodzą nowe fakty z poprzednich modeli, m.in banowanie klientów którzy mieli uwagi do zegarków:

 

https://screwdowncrown.wordpress.com/2021/08/04/ming-watches-and-poor-customer-service/

 

 

Fatalnie to wyglada. Czyzby padli ofiara wlasnego sukcesu? Za bardzo zwiekszyli rozmiar produkcji? Ale nawet wtedy uciszanie klientow ... slabo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UUu, nieładnie Ming.  Zachowanie odwrotnie proporcjonalne do designu zegarków.

Ofiara skalowania? Zmiana producenta? Nie tłumaczy to oczywiście chamskiej reakcji.

Co ciekawe, coraz więcej firm z mainstreamu ma problemy z kontrolą jakości (Rolex, Seiko itd.), ale żeby microbrand premium o co tu nie mówić nadal niewielkim wolumenie produkcji?

115f46f1264a6af41bc08e7dc3dfc7f2.jpg

 

 

Słabe to.

Może kontroler jakości wygląda tak:

0dce7fc71f104add4e659a7e985e070b.jpg

Edytowane przez Iko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem blisko zakupu ponad rok temu 🙂 A przynajmniej zamówienia 🙂 Fajne zegarki, ale obsługa klienta jak widać leży, a i do jakosci mozna mieć uwagi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile to badziewie kosztowało? Ktoś przypomni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z artykułu wynika, że 2950 CHF. 

Nie popisali się z obsługą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie mówiąc Carrotko... Współczuję nabywcom, wpadki wszystkim się zdarzają, ale to wygląda na "systemowe" robienie klientów w "lolo", na zasadzie: "nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?". Szkoda, bo projekt świetny 😞.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja także spóźniłem się z zamówieniem, na szczęście. 😅


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja się spoźniłem😜 Jak widać,  nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bładzicie! Za pare lat te niespasowane mingo-massena-laby beda warte dziesiatki tysi USD!

Tym bardziej, ze pewna krawcowa podobno 10 sztuk kupila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ming ma spory kryzys w social mediach, kilkanaście jak nie kilkadziesiąt modeli Ming Massena lab jest spasowanych tak
 
.. Ale najgorsza jest reakcja na te posty na instagramie i chamskie potraktowanie klientów (np nazwanie horomariobro "crying wolf"). 
 
Co ciekawe wychodzą nowe fakty z poprzednich modeli, m.in banowanie klientów którzy mieli uwagi do zegarków:
 
https://screwdowncrown.wordpress.com/2021/08/04/ming-watches-and-poor-customer-service/
IMG_20210805_094425.thumb.jpg.ca74bf7fa4f17520a634308eaf0d2568.jpg

Oj tam, oj tam... kiedys wrocil do mnie split z serwisu Pama (dwa razy odsylany,bo za pierwszym razem problem pozostal) ze wskazowkami sekundowymi chrono resetujacymi do polowy sekundy, nie do zera.
Odpowiedz... miesci sie w tolerancji, bo ze krzywo jest widac tylko na wprost

Moim zdaniem konsumenci powinni naglasniac takie wpadki. O ile bledy i pomylki sa wpisane w kazda dzialalnosc, o tyle o wielkosci firmy swiadczy jak z tym problemem daje sobie rade.
Ming polegl na calej lini.

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie kwiatki cały czas wychodzą, a to źle nałożona luma, a to złe złożenie wskazówek. A pan Ming na to mówi "To social media wyolbrzymiają problem. To jest nie fair wobec naszej firmy". No aż się chce kupować :)

 

mingfu.png


It's not a hobby, it's a sickness.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w tym dowcipie- portfel się znalazł, ale niesmak pozostał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.