Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrałem biednego Palmtaga, sfotografowałem i pomierzyłem zespół koła. Zdjęcia na dysku Google, w załączeniu linki.

Kółko zębate razem z osią i zębnikiem tworzą jeden sztywny zespół, wieniec jest mocno wciśnięty na oś. Koło zapadkowe wraz bębenkiem sprężyny jest obrotowo poprzez sprężynę połączone z osią - sprężyna wewnętrznym końcem napędza wieniec zębaty. Rezerwa momentu sprężyny to ok. 2 minuty napędu przystawki po zatrzymaniu balansu napędowego. Zewnętrzny koniec sprężyny jest najprawdopodobniej połączony ciernie z bębnem (jak w automacie), inaczej by się pewnie zakleszczało przy nadwyżce momentu napędowego.

Rysunki wymiarowe

kolo10001.pdf

 

 

Linki do zdjęć

Pozdrowienia,
Jerzy

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.