Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
damianeiro1992

Eglobalcentral - ostatnie Wasze zakupy?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

wiem, że temat był poruszany na forum kilkukrotnie, nie mniej jednak wszystkie tematy są w miarę stare. Czy ktoś z Was ostatnio kupował zegarek na eglobalcentral.pl ?

 

Czy wszystko było w porządku?

 

Osobiście dwa tygodnie temu kupiłem zegarek, ale zaczynam się niepokoić, czy mam powody?

Edytowane przez damianeiro1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem 3 razy. Raz miałem problem z długą dostawą. Ogólnie bądź cierpliwy, dojść dojdzie, ale czasem więcej czasu to zabiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, za info. Podziele się losem i szczegółowo go opiszę jak już dojdzie.

 

Komentarze na internecie i opinie podnoszą ciśnienie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragraf22

U nich ostatnio jakieś problemy wysyłkowe występują, może koronawirus ich dopadł. Dziś dostałem wiadomość, że wysłali, nie podadzą jednak chwilowo namiarów do śledzenia, gdyż kurier im nie przesłał ale jak im prześle to podadzą, itp, itd. Skuchy w postaci niedoręczenia produktu nigdy nie zaliczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Jak dojdzie to daj proszę znać, po jakim czasie etc. U mnie póki co:

 

8
2020-03-04
Shipment further connected.
7
2020-03-03
Your parcel will arrive shortly at the courier depot.
6
2020-03-02
Shipment is on its way to the local depot.
5
2020-03-01
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2020-02-29
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2020-02-28
Shipment is en-route to courier depot.
2
2020-02-27
In transit.
1
2020-02-26
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie, czekałem chyba miesiąc, po drodze coś ściemniali że już zaraz i jedzie ale ostatecznie przesyłka dotarła z Holandii i wszystko ok. Ceny zdecydowanie konkurencyjne chociaż nie wiem jak realnie wygląda realizacja gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie, czekałem chyba miesiąc, po drodze coś ściemniali że już zaraz i jedzie ale ostatecznie przesyłka dotarła z Holandii i wszystko ok. Ceny zdecydowanie konkurencyjne chociaż nie wiem jak realnie wygląda realizacja gwarancji.

 

I u mnie, rok temu, tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragraf22
Napisano (edytowane)

Podali mi nr do śledzenia. A, że są ściemniaczami to fakt, gdyż w wiadomości sprzed 2 dni napisali, że kurier odebrał paczkę ale nie podał im numeru, a w wiadomości dzisiejszej informują, iż to dzisiaj kurier odebrał paczkę i podał im numer, więc oni mi też podają. ;)

Edytowane przez Paragraf22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podali mi nr do śledzenia. A, że są ściemniaczami to fakt, gdyż w wiadomości sprzed 2 dni napisali, że kurier odebrał paczkę ale nie podał im numeru, a w wiadomości dzisiejszej informują, iż to dzisiaj kurier odebrał paczkę i podał im numer, więc oni mi też podają. ;)

 

Dobrze, że Ci odpisują, ja miałem spór na Paypal z nimi ;) Ani razu przez 5 tygodni nie odpisali, PayPal anulował spór jak zobaczył, że doszła paczka na trackingu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragraf22

Dobrze, że Ci odpisują, ja miałem spór na Paypal z nimi ;) Ani razu przez 5 tygodni nie odpisali, PayPal anulował spór jak zobaczył, że doszła paczka na trackingu

Ooo, to czuję się wyróżniony przez drogich chińskich przyjaciół ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy zamówiłeś towar?

 

Możesz wkleić swoje statusy trackingowe z eglobal? Przydzą się potomnym.

 

Mi przestali odpisywac mailowo. Natomiast dziś pojawiło się:

 

10
2020-03-06
Due to unforseen circumstances there is a delay in your shipment. We will update here once we have news.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A kiedy zamówiłeś towar?

 

Możesz wkleić swoje statusy trackingowe z eglobal? Przydzą się potomnym.

 

Mi przestali odpisywac mailowo. Natomiast dziś pojawiło się:

 

10
2020-03-06
Due to unforseen circumstances there is a delay in your shipment. We will update here once we have news.

 

 

Spokojnie, ja dostawałem tą wiadomość przez 15 dni - czyli co dzień około 1 w nocy pojawiało mi się to ;) Dojdzie, ale chwile zajmie dłużej - może to być 1-2 dni, a możesz trafić jak u mnie. 

 

Oni wysyłają z Azji i przepakowują w UK, a potem w Holandii jeszcze raz, żeby uniknąć opłat celnych. Dlatego cena jest niska i atrakcyjna. Nie martw się nic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, ja dostawałem tą wiadomość przez 15 dni - czyli co dzień około 1 w nocy pojawiało mi się to ;) Dojdzie, ale chwile zajmie dłużej - może to być 1-2 dni, a możesz trafić jak u mnie. 

 

Oni wysyłają z Azji i przepakowują w UK, a potem w Holandii jeszcze raz, żeby uniknąć opłat celnych. Dlatego cena jest niska i atrakcyjna. Nie martw się nic ;)

 

@vonziej dostawałeś coś takiego: "We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.

" przez 15 dni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragraf22


Poniżej informacje od miłych Chińczyków, najstarsze są na końcu, ta po polsku jest z 03.03.2020 r. Mnie to nawet trochę bawi :)

 

#

Date

Parcel Status



5

2020-03-09

Your parcel has arrived at a sort facility.



4

2020-03-08

Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.



3

2020-03-07

Shipment is en-route to courier depot.



2

2020-03-06

In transit.



1

2020-03-05

The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.

 

Miło nam poinformować, że Państwa zamówienie dotarło już do magazynu firmy kurierskiej. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie podać numeru przesyłki, ponieważ firma kurierska nie przekazała nam odpowiedniej listy. Jak tylko otrzymamy indywidualny numer Państwa przesyłki, przekażemy go Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

@vonziej dostawałeś coś takiego: "We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.

" przez 15 dni?

 

Tak dokładnie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

u mnie dziś 5 dzień przeprosin :)

 

 

 



15

2020-03-11

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



14

2020-03-10

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



13

2020-03-09

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



12

2020-03-08

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



11

2020-03-07

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.






15

2020-03-11

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



14

2020-03-10

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



13

2020-03-09

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



12

2020-03-08

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.



11

2020-03-07

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.


Edytowane przez damianeiro1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem zakupy na eglobalcentral 26.02.2020 i też od siódmego marca codziennie mam identyczny wpis:

 

We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible

 

Myślałem, że to przez koronawirusa, ale skoro Vonziej dostawał już wcześniej podobne wpisy, to być może chodzi o co innego. Niestety obawiam się, że czeka nas mały paraliż transportowy. Wczoraj rozmawiałem z kurierami z dwóch różnych firm kurierskich z którymi współpracuje nasza firma. Obaj mówili, że od przyszłego tygodnia spodziewają się przewożenia wyłącznie art. spożywczych. Jakoś trudno mi  to sobie wyobrazić, ale mamy sytuację bez precedensu. Swoją drogą ciekawe, jak wygląda sytuacja na zach. Europy. Tam z pewnością też są problemy z transportem oraz o czym wspomniał kilka wpisów wyżej Vonziej - przepakowywaniem paczek. Pomimo tego,  że zrobiłem zakup za blisko 4000 zł. spokojnie czekam na przesyłkę. Przez eglobalcentral kupiłem kilkanaście różnych produktów i zawsze prędzej czy później dochodziły. Ważne, żeby płacić przez paypal i wybierać przesyłkę ubezpieczoną :-)

Edytowane przez bonor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragraf22

 

Poniżej informacje od miłych Chińczyków, najstarsze są na końcu, ta po polsku jest z 03.03.2020 r. Mnie to nawet trochę bawi :)
 
#
Date
Parcel Status
5
2020-03-09
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2020-03-08
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2020-03-07
Shipment is en-route to courier depot.
2
2020-03-06
In transit.
1
2020-03-05
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
 
Miło nam poinformować, że Państwa zamówienie dotarło już do magazynu firmy kurierskiej. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie podać numeru przesyłki, ponieważ firma kurierska nie przekazała nam odpowiedniej listy. Jak tylko otrzymamy indywidualny numer Państwa przesyłki, przekażemy go Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail.

 

Ja też ze spokojem i uśmiechem odczytuję kolejne wiadomości od Globali

 

#
Date
Parcel Status
10
2020-03-14
Due to unforseen circumstances there is a delay in your shipment. We will update here once we have news.
9
2020-03-13
Processing delay, your parcel will be out for delivery shortly.
8
2020-03-12
Shipment further connected.
7
2020-03-11
Your parcel will arrive shortly at the courier depot.
6
2020-03-10
Shipment is on its way to the local depot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe czekamy :) 

 

18
2020-03-14
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
17
2020-03-13
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
16
2020-03-12
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
15
2020-03-11
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
14
2020-03-10
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
13
2020-03-09
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
12
2020-03-08
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
11
2020-03-07
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
10
2020-03-06
Due to unforseen circumstances there is a delay in your shipment. We will update here once we have news.
9
2020-03-05
Processing delay, your parcel will be out for delivery shortly.
8
2020-03-04
Shipment further connected.
7
2020-03-03
Your parcel will arrive shortly at the courier depot.
6
2020-03-02
Shipment is on its way to the local depot.
5
2020-03-01
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2020-02-29
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2020-02-28
Shipment is en-route to courier depot.
2
2020-02-27
In transit.
1
2020-02-26
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

hehe czekamy :)

 

18
2020-03-14
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
17
2020-03-13
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
16
2020-03-12
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
15
2020-03-11
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
14
2020-03-10
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
13
2020-03-09
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
12
2020-03-08
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
11
2020-03-07
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.
10
2020-03-06
Due to unforseen circumstances there is a delay in your shipment. We will update here once we have news.
9
2020-03-05
Processing delay, your parcel will be out for delivery shortly.
8
2020-03-04
Shipment further connected.
7
2020-03-03
Your parcel will arrive shortly at the courier depot.
6
2020-03-02
Shipment is on its way to the local depot.
5
2020-03-01
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2020-02-29
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2020-02-28
Shipment is en-route to courier depot.
2
2020-02-27
In transit.
1
2020-02-26
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.

 

Jak porównuje Twoje i moje wpisy śledzenia przesyłki widzę, że kupiliśmy tego samego dnia. Mam dokładnie w tych samych dniach te same wpisy. Jeżeli to twój pierwszy zakup na eglobal... to nie dziwię się, że trochę ciśnienie Ci skoczyło. Rzeczywiście relatywnie dużo jest negatywnych opinii na temat tego sklepu ale generalnie opinie wystawiają ludzie poirytowani faktem, że przesyłka przyszła kilka czy kilkanaście dni po terminie. Wystawiają złe opinie sklepowi mimo, że dostali produkt może trochę później, ale starannie zapakowany, fabrycznie nowy i min. kilkaset zł. tańszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że jeszcze poczekacie jak poszło PP

post-76691-0-06836000-1584223573_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś nie doczytał. Poczta wstrzymuje przyjęcia przesyłek DO innych krajów, a nie z innych do Polski.

 

Link do komunikatu PP

https://media.poczta-polska.pl/pr/491272/poczta-polska-dostosowuje-sie-do-ograniczen-zwiazanych-z-wprowadzeniem-stanu-zagrozenia-epidemicznego


G-shock fanboy... a może nie? 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doczytał doczytał, chodziło mi o czas pracy. Odebranie ewentualnej awizowanej paczki. W Wawie zamknęli jeden punkt pocztowy, bo jest podejrzenie że przebywała tam osoba zakażona :(

Edytowane przez obidobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak porównuje Twoje i moje wpisy śledzenia przesyłki widzę, że kupiliśmy tego samego dnia. Mam dokładnie w tych samych dniach te same wpisy. Jeżeli to twój pierwszy zakup na eglobal... to nie dziwię się, że trochę ciśnienie Ci skoczyło. Rzeczywiście relatywnie dużo jest negatywnych opinii na temat tego sklepu ale generalnie opinie wystawiają ludzie poirytowani faktem, że przesyłka przyszła kilka czy kilkanaście dni po terminie. Wystawiają złe opinie sklepowi mimo, że dostali produkt może trochę później, ale starannie zapakowany, fabrycznie nowy i min. kilkaset zł. tańszy.

 

Zgadzam się. Raz korzystałem, też się wyczekałem ale per saldo jestem zadowolony.

 

Rzeczywiście, jak ktoś robi zakupy, i to nie tylko zegarków, w innych sklepach, gdzie kurierem idzie myk, myk, to tutaj może poczuć się rozczarowany.

 

Ja akurat mam wyćwiczoną cierpliwość jako wieloletni klient poczty SG. :-). Się czeka ale za to najczęściej się ma... do przodu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesyłki eglobalcentral przywozi GLS. Oczywiście nie ma gwarancji, że kurierzy też w jakiś sposób nie będą ograniczeni. Pożyjemy, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.