Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Hydro

atomictime.pl fatalne podejście do klienta

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma może jakiś kontakt z tym  "oficjalnym dystrybutorem"  Deep Blue ?

Mimo sporej niechęci,do tego pomysłu (mam ciekawsze rzeczy do roboty,stan epidemiczny),powoli świta mi pomysł o wizycie,na policji.

Ponad trzy tygodnie temu,zamawiałem zegarek db,specjalnie prosiłem o potwierdzenie przez pana Marcina ,czy zrealizowane będzie to do 10 dni,zegarek miał być prezentem,stąd termin był istotny.

Zapewniono mnie,że nie ma problemu,spodziewa się dostawy na dniach.

Po dniach jedenastu i zerowej informacji,ma mój email lakoniczna odpowiedź "w realizacji".

Zaproponowałem jeszcze chęć zamiany na inny,zgodnie z wymaganiami,niestety nic nie było.

Zaczekałem jeszcze kilka dni,do momentu ograniczeń związanych z koronawirusem,zakup też sens stracił,ponieważ było już po dacie,gdzie miał być podarowany.

Poprosiłem o zwrot wpłaty,niestety od kilku dni brak odpowiedzi na pocztę,a telefon nie odpowiada.

Trochę nie pojmuję,jak można prowadzić interes w tych czasach,z takim podejściem do klienta,gdzie z chwilą wpłaty,jest niechętnym petentem.

Najśmieszniejsze jest to,że potrafił jeszcze późnym wieczorem w dniu wpłaty,poprosić o zmianę paypala,na zwykły przelew,ponieważ już dawno zrobiłbym cashback,mój błąd,potem kontakt,baaardzo ciężki.

To nie był jakiś przypadkowy sklep,jest już od dłuższego czasu na rynku,dwa jest dosyć linkowany/promowany na forum.

Wystarczyłby prawidłowy kontakt,może nawet zagospodarowałbym jakoś inaczej ten zegarek,a tak chyba trzeba będzie to załatwiać oficjalną drogą.

Osobiście jestem zawiedziony,nie polecam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radze uzbroić się w cierpliwość Ja kupowałem ponad rok temu Zegarek i czekałem 33 dni a dostawa miała być po 7 dniach i kontakt również był słaby ,A nawet bardzo słaby. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja jestem naprawdę cierpliwym człowiekiem,gdyby to był zegarek dla mnie,a sprzedawca prosto z mostu powie "kurde tego akurat nie mam,może być za 2 tygodnie może miesiąc" ,nie ma problemu,poczekam.

W tym momencie ten zakup już nie ma sensu,już po prezencie,w sumie teraz mam już wstępnie umówiony zegarek tu na forum,a pieniądze na zakupy na ten cel są właśnie zamrożone.

Dlatego się dziwię,że to jeszcze działa w tych czasach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem 2 lata temu i mam te same wspomnienia ;) Także to już od dawna tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bazant

Jak zamawiany przez internet to masz 14 dni na zwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng

Mialem tak samo. Nawet nie chce mi sie pisac, bo tylko wqurw bierze jak sobie przypomne.

U mnie chodzilo o Lum-Teca - czekalem ponad pol roku a potem na kase...

Olej goscia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem ostatnią szansę,bo chyba (takie odniosłem wrażenie) chce ratować twarz.

Oczywiście tamten zegarek już nie wchodzi w grę,to miał być prezent i konkretne wymagania,obiecał dostawę i dobre warunki na przyszły tydzień, bo też od jakiegoś czasu nad db się zastanawiałem,i myślę,że to będzie ostateczny termin.

Zobaczymy,czy tą twarz uratuje,nie omieszkam napisać  ;)

Edytowane przez Hydro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, specjalnie założyłem tutaj konto żeby też podzielić się swoją historią z tym "sklepem"  :)

Szukałem jakiegoś fajnego divera do 1500 zł i trafiłem na markę Deep Blue, opinie poczytałem na tym forum, tylko jako niezalogowany jeszcze użytkownik :( 

Chciałem wpierw ściągnąć bezpośrednio z oficjalnej strony producenta, ale znalazłem wyżej wymieniony autoryzowany "sklep" trafiłem na jeszcze fajną "promocję" zamówiłem model Pro Mil Diver z niebieską tarczą na silikonowym pasku za 879 zł. Złożyłem zamówienie, opłaciłem, dnia 14.01.2020 status "zamówienie przyjęte", następny komunikat 19.02.2020 "zamówienie przyjętę not avalible" i w końcu 27.02.2020 "opóźnienie realizacji"  Do dziś jest w sklepie w promocji i o dziwo cały czas jest możliwy do kupienia, czekałem około miesiąca, napisałem maila odnośnie zamówienia, tzn wysłałem parę maili, nawet dzwoniłem, po jakimś czasie ze strony numer zostal usunięty, wyłącznie kontakt mailowy. A początku marca dostałem dopiero odpowiedź że zamówiony zegarek jest niedostępny. Myślałem że krew mnie zaleje czekałem tyle czasu jak idiota zamiast normalnie odpisać po paru dniach że nie ma już tego modelu. Sprzedawca pisał żebym jeszcze poczekał, czekałem i nic z tego nie wyszło  :angry: . Od razu w mailu dopisałem że mogę dopłacić i kupić inny model ,spytałem się jak z dostępnością, tym razem wybór padł na: Diver 1000 Black/Red bezel. Dnia 19.03.2020 zmienił się status "Zamówienie zamiana modelu bez dopłaty przyjęte " trochę się zdziwiłem bo była różnica około 100 zł. I do tego mego posta do dziś czekam  :angry: Oczywiście jak przyjdzie zegarek dam znać,hm może jakąś recenzję swoją pierwszą napiszę  :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci tylko współczuć. Jak widzisz nie jesteś osamotniony. Nie zrażaj się do marki, następnym razem kupuj bezpośrednio z USA. Często tam są wyprzedaże fajne i można dorwać w miłej cenie. Wysyłka też szybko bo od producenta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ponad miesiącu,ani widu ani słychu o zamówieniu.

Dziś w sposób ostateczny zrezygnowałem z zakupów,zobaczymy jak długo będę bujał się z zwrotem.

Ogólnie słabo panie Marcinie (może czyta ten temat,śledzi jeden anonimowy).

Zasadniczo,miałem w planach kupno 2 zegarków w atomictime ,ceny teoretycznie niezłe,ale podejście do interesu tragiczne,więc w przyszłości kolejne zamówienia odpadają.

Dam znać jak poszła sprawa zwrotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ponad miesiącu,ani widu ani słychu o zamówieniu.

Dziś w sposób ostateczny zrezygnowałem z zakupów,zobaczymy jak długo będę bujał się z zwrotem.

Ogólnie słabo panie Marcinie (może czyta ten temat,śledzi jeden anonimowy).

Zasadniczo,miałem w planach kupno 2 zegarków w atomictime ,ceny teoretycznie niezłe,ale podejście do interesu tragiczne,więc w przyszłości kolejne zamówienia odpadają.

Dam znać jak poszła sprawa zwrotu.

 

Zamów sobie, jak Ci się nadal podobają, z ich oficjalnej strony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę , że nie jestem jedynym zawiedzionym forumowiczem. U mnie nawet do zakupu nie doszło. Kontakt tragedia, nawet przed zakupem. Cwaniak olbo nalogowiec. Nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu miałem dobry kontakt z AT. Fatalnie natomiast wypadł " fabryczny ;) " serwis Lum - Tec. Takiego kitu jaki wciskali nie spotkałem nigdzie.

Edytowane przez tarant

Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie,brak odpowiedzi na maile,telefon rozłączany automatycznie po trzecim sygnale,jednak chyba skończy się policją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu miałem dobry kontakt z AT. Fatalnie natomiast wypadł " fabryczny ;) " serwis Lum - Tec. Takiego kitu jaki wciskali nie spotkałem nigdzie.

A miałeś kontakt z serwisem Timexa? Myślę, że może być gorzej. Prawie dwa lata z nimi walczyłem. Pewnego razu dostałem opinie, która sugerowała kalibrację kompasu niezgodnie z instrukcją. Wykorzystałem ten fakt w kolejnym piśmie i dostałem nowy zegarek

 

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Summa summarum,wpłata została oddana,trochę straconych nerwów,nawet nie przez tą gotówkę (którą i tak bym odzyskał),a przez kombinowanie na szybko prezentu,czysta strata czasu.

Żeby już więcej się nie nakręcać,przyszłym kupującym polecę przeczytać ten temat,nic więcej,nic mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz kolejny w końcu w piątek dostałem przesyłkę, ale jeszcze nie odbyło się bez niespodzianek :) otóż jak wcześniej pisałem z początku zamawiałem model Pro Mil  na silikonowym pasku nie było, wymieniłem na model Master 1000 z czerwonym bezelem i sekundnikiem też na silikonowym pasku, jednak jakiś czas temu przed wysyłką dostałem informację że dostali ten model tylko w wersji czarnej i na bransolecie i czy jestem zdecydowany, oczywiście bez dopłaty, więc już w końcu się zdecydowałem bo czekanie było już irytujące :) , przyszedł zegarek, w ramach rekompensaty dorzucili dodatkowy brelok Deep Blue i smycz ;) fakt trochę się naczekałem, ale w porównaniu z cenami u producenta w sklepie, przeliczeniu na PLN i dodatkowo trzeba opłacić przesyłkę i pewnie by podatek vat został naliczony jest spora róznica jeżeli chodzi o zamawianie w sklepie atomic time. podsumowując za 879 zł dostałem fajnego divera werku seiko z szafirowym szkłem i ceramicznym bezelem więc polecam, zawsze to jakaś alternatywa w tej kwocie oprócz japońskiej trójcy :) p.s. niestety za szybko się pospieszyłem i zdjąłem bransoletę, zacząłem skracać i przyrząd do skracania, niestety był lichej jakości uległ uszkodzeniu, wiec tymczasowo będę nosił go na nato :) Jeżeli chodzi o sklep 4 miesiące czekać na zegarek to dość długo, wcześniej czytałem posty niektórych użytkowników że realizacja trwa max 30 dni rozumiem trzeba sprowadzić zegarek, ale w moim doświadczeniu to już lekkie przegięcie :)

post-112352-0-82837100-1586022969_thumb.jpg

post-112352-0-17202400-1586022977_thumb.jpg

post-112352-0-40118200-1586022984_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiek515

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Nostradamo napisał:

Mogę tylko potwierdzić fatalne podejście o biznesu.

A jaka jest Twoja historia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.10.2020 o 21:04, Vonziej napisał:

A jaka jest Twoja historia?

 

.

Edytowane przez Nostradamo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz trafiłam na ten wątek. I ja mam same złe doświadczenia z Atomic Time. Pierwsze zamówienie- realizacja prawie 3 miesiące. Ale pomyślałam sobie ok, może jakieś jednorazowe potknięcie czy coś. Kolejne zamówienie- 2 miesiące oczekiwania. Wkurzyłam się na tyle, że wysmarowałam maila do Deep Blue z opisem jakże beznadziejnej działalności tej firmy. Nic to zapewne nie zmieni, ale nie mogłam się powstrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Carrot napisał:

Wkurzyłam się na tyle, że wysmarowałam maila do Deep Blue z opisem jakże beznadziejnej działalności tej firmy. Nic to zapewne nie zmieni, ale nie mogłam się powstrzymać.

Jeden mail pewnie nic nie zmieni. Ale jeżeli takich opini, ocen, maili, będzie więcej, szanująca firma weźmie to pod uwagę... Przynajmniej taką mam nadzieję 🙄


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden zapewne nie, ale jak będzie ich więcej, to może ktoś się nad tym pochyli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemniej jednak w atomic najniższe ceny plus zawsze idzie się dogadać,j więc eśli komuś nie zależy na czasie, nie ma ciśnienia to lepszej oferty nie znajdzie nigdzie. Żeby nie było kupiłem w tym sklepie z 7 zegarków.

Edytowane przez floyd

Choose Life.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.