Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Koko 1000

Tissot czy Edos???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcę kupić pierwszy automat i mój wybór padł na Tissot Bllade Powermatic 80 Chronometr lub Epos Passion 3401. Który byście polecili lub podajcie plusy i minusy . Podkreślam że jestem laikiem w temacie i będę go używał sporadycznie w tygodniu bardziej w weekendy ponieważ warunki w pracy nie pozwalają . Ponawiam post ponieważ poprzedni znikł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz zegarek używał sporadycznie, to rezerwa chodu 80 godzin w Tissocie jest nie do pogardzenia. Poza tym jest bardziej rozpoznawalny jako marka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Wziąłbym Eposa. M. in. dlatego, że to mniej rozpoznawalna marka. Z mojego własnego doświadczenia wynika, że to jednak lepiej wykonane zegarki niż Tissot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz ten co Ci się bardziej podoba, pamiętaj że może się tak zdarzyć, że będziesz go nosić i patrzeć na niego. Lepiej patrzy się na coś co Ci się podoba ;-)

 

Z tych dwóch co wymieniłeś to wybór jest o tyle ciężki, że występują w różnych wersjach, a w przypadku Eposa nawet generacjach. Ja jestem wielkim fanem Tissota, ale z tych dwóch wziąłbym poprzednią generację Eposa 3401 (3401.132.20.18.25), dokładnie tę wersję, którą wklejam do postu. Bardzo mi się podoba i zawsze jak go widzę, robi niesamowite wrażenie. Jest też bardzo duży, warto mieć to na uwadze i przymierzyć przed kupnem.

post-87998-0-14615100-1586291204_thumb.jpg

Edytowane przez mc9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O taką wersję mi chodzi