Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Halny

Zegar Gustav Becker - jak wyłączyć bicie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na wstępie od razu mówię że jestem laikiem, posiadam zegar Gustav Becker i chciałbym wyłączyć w nim bicie oraz drugi problem to na godzinę 17:30 bił mi 11 razy, a na pełną godzinę raz.

 

Proszę o pomoc.

20200510_174358.jpg

20200510_174331.jpg

20200510_171645.jpg

20200510_171632.jpg

20200510_171624.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie pierwszego problemu czyni chyba zbytecznym zajmowanie się drugim.

Nie nakręcaj sprężyny od mechanizmu bicia. Jeżeli jednak chcesz poprawić bicie, to z boku mechanizmu wymacaj dźwigienkę do ustawiania bicia, po kolejnych naciśnięciach dopasujesz je właściwie.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chciałem na noc wyłączyć póki co, bo dopiero dzisiaj go zamontowałem na ścianie. Ale docelowo chcę żeby biło ale właściwie. Dziękuję za pomoc, jutro spróbuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest zegar mechaniczny, albo (BIJE)  cały czas (dzień i noc) albo wcale. Koledze po dwóch tygodniach  się przyzwyczai i dźwięk bicia nie  będzie przeszkadzał. W wyjątkowych przypadkach jak ten, duża ilość młoteczków, i przez to wyjątkowo donośne bicie );-0,  polecam ,sugeruje przekręcenie w bok kilku z nich (młoteczków) by nie uderzały o struny (pręty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku nieprzespanych nocach padniesz z braku snu. Gdy się obudzisz bicie już nie będzie przeszkadzało. Tak było w moim przypadku. Pozdrawiam i nie kombinuj tylko ciesz się fajnym zegarem. 

Edytowane przez greenmag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach