Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
swirus89

ALPINA HOROLOGICAL SMARTWATCH SEASTRONG AL-282LBB4V6 Problem ze stoperem

Recommended Posts

Cześć, 

Czy ktoś z forumowiczów posiada taki zegarek? Być może ktoś też miał taki problem jak ja...

Zegarek to hybryda, ustawia go jedynie przez aplikacje, posiada tylko wskazówkę godzinową i minutową ale jest opcja aby uruchomić stoper. Wtedy minutowa zamienia się w sekundową a godzinowa odmierza minuty. 
Chodzi o to że zegarek gubi czas (mierzone innym stoperem)w okolicach 38 sekundy każdego obrotu i nadrabia miedzy 40 a 42, dzieje się tak też przy 48 sek. gdzie zegarek gubi czas(zwalnia)  i nadrabia potem miedzy 50, a 52 jest wtedy widoczny gołym okiem przeskok wskazówki. W załączniku film jak to wyglada.
Pomijam już fakt nie trafiających wskazówek w indexy, generalnie cała sytuacja jest mocno irytująca. 
Zegearek co najlepsze trafił do na reklamacje do sklepu i serwisu z tego powodu, wymienili baterie i według ich oponii nie wykryli nieprawidłowości. Spróbuje jeszcze osobiście zadzwonić do serwisu i przedstawić sytuację z mojego punktu widzenia, a nie przez osobę trzecią ze sklepu która mogła nie do konca wytlumaczyć w czym tkwi problem.

Miałem machnąć

na to ręką ale od Alpiny oczekiwałem czegoś więcej i drążę temat :)

Proszę o Wasze spostrzeżenia i ewentualną pomoc, dziękuję.
 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, a wymieniłeś baterie przed tymi problemami? Ty lub serwis? Obstawiam, że jakiś paproch dostał się do mechanizmu. Taką diagnozę wystawił mój majster jak mój kwarc miał podobne objawy tyle że wskazówka sekundowa zatrzymywała się potem przeskakiwała o 3s itp.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, 
Tak bateria była wymieniona bo takie były wstępne założenia że to ona może być wszystkiemu winna. Po wymianie nic się nie zmieniło, wiec oddałem do sklepu w którym kupowałem, oni założyli stara oryginalna baterie i wysłali do serwisu. Jak pisałem zegarek wrócił do sklepu i serwis nie stwierdził żadnych nieprawidłowości w działaniu, tak wynika z protokoły ktury wystawili.

Dziś sam zadzwoniłem do tego serwisu i podobno nikt nie przekazywał im że jest problem se stoperem i przeskakującą wskazówką, zsynchronizowali tylko zegarek i ustawili :).

Widocznie sklep nie dogadał się z nimi, mimo że na wniosku nyw sklepie było to zaznaczone przy mnie. Miła Pani z serwisu zaproponowała abym na własną poza sklepem nimi załatwił sprawę, i opisał dokładnie i sami wyslą kuriera po zegarek i wszystko w ramach gwarancji, zobaczymy jaki będzie efekt :)
  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Mam pytanie o serwis Alpiny.

Jakiś namiar można prosić?

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.