Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
dares77

Nomos Zurich wersja Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, tydzien temu kupilem nowy zegarek Nomos Zurich wersja blue. Wszystko bylo ok do dnia dzisiejszego. 4 godziny temu zegarek przestal chodzic. Dzwonilem do sklepu w ktorym go kupilem i sprzedawca stwierdzil, ze mimo 42 godzinnej rezerwy chodu zegarek zatrzymal sie i aby go reanimowac nalezy go po prostu nakrecic. Dodal, ze winienem pokrecic okolo 40 razy. Uczynilem dokladnie to co mi przekazano i niestety mechanizm zegarka ani drgnie. 

Czy ktos z was ial podobny problem?

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłeś tydzień temu z oficjalnego źródła, to przecież możesz zegarek zwrócić i po problemie. Jeśli zegarek jest sprawny, to niech Ci pokażą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, KRZYSIO napisał:

Jak kupiłeś tydzień temu z oficjalnego źródła, to przecież możesz zegarek zwrócić i po problemie. Jeśli zegarek jest sprawny, to niech Ci pokażą.

Dokladnie tak mam zamiar jutro zrobic. Natomiast interesowalo mnie czy ktos mial takie doswiadczenie. Marka zegarka calkiem niezla wiec jestem zdziwiony, ze cos moglo sie stac.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się. Jak możesz odesłać, zrób to.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, arturzbsk napisał:

Zdarza się. Jak możesz odesłać, zrób to.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Jade go jutro oddac. Ciekawe czy beda go chcieli naprawiac. Najbardziej ciekawi mnie to co sie stalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałeś na odległość czy osobiście w stacjonarnym ?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, arturzbsk napisał:

Kupowałeś na odległość czy osobiście w stacjonarnym ?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Kupowalem w CHRONEXT.CH odbieralem w ZUG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze spróbuj go pobujać, aby wachnik się pokręcił i nakręcił sprężynę.

 

Jeżeli zegarek jest nakręcony i koronka wciśnięta, to jest jakiś problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, sanik napisał:

Może jeszcze spróbuj go pobujać, aby wachnik się pokręcił i nakręcił sprężynę.

 

Jeżeli zegarek jest nakręcony i koronka wciśnięta, to jest jakiś problem.

Pobujalem, koronka na miejscu a mimo to reakcji brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaj relację z przebiegu reklamacji.. Ciekawe jak nomos załatwia takie sprawy. 

Edytowane przez Antiquarius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, arturzbsk napisał:

A nie ma możliwości zwrotu, bez podania przyczyny ?

Tydzien noszony.

Godzinę temu, Antiquarius napisał:

Zdaj relację z przebiegu reklamacji.. Ciekawe jak nomos załatwia takie sprawy. 

Napisze jak przebieglo procesowanie tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia, że tydzień noszony - to ewidentna niezgodność towaru z umową. Ma działać a nie działa :( Nie powinieneś godzić się na naprawę tylko wymiana na egz. wolny od wad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Nie zgłaszaj roszczenia z gwarancji Nomosa, tylko z rękojmi sprzedawcy.

 


"Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta." - Stanisław Lem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, fanfar19 napisał:

No właśnie. Nie zgłaszaj roszczenia z gwarancji Nomosa, tylko z rękojmi sprzedawcy.

 

Dokladnie tak zrobie. Wlasnie rozmawialem ze sprzedawca i z Zurichu wysla zegarek do centrali w Niemczech. Ma to ponoc trwac do 5 tygodni. Zakomunikowalem, ze nowy zegarek po tygodniu noszenia i kosztujace jedyne 5100 CHF winien chodzic min. 10 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.