Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Isle of Man

WYSYŁKA ZEGARKA - jestem w kropce .

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, może ktoś z Was podrzuci jakieś rozwiązanie.

Sprzedałem zegarek na CH24 i muszę wysłać z pełnym ubezpieczeniem zegarek z Irlandii do Niemiec. Firmy kurierskie nie oferują osobom prywatnym usługi wysyłki biżuterii/zegarków.

Jak mogę rozwiązać/obejść ten problem?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vitriol

Sprawdź wpierw regulamin zwykłej irlandzkiej poczty, w przypadku polskie poczty możesz wysłać zegarek paczką (z wyłączeniem dla kilku krajów).

 

Regulamin kurierów zawsze możesz obejść wpisując "measuring instrument" zamiast "wrist watch" ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki 

39 minut temu, vitriol napisał:

Sprawdź wpierw regulamin zwykłej irlandzkiej poczty, w przypadku polskie poczty możesz wysłać zegarek paczką (z wyłączeniem dla kilku krajów).

 

Regulamin kurierów zawsze możesz obejść wpisując "measuring instrument" zamiast "wrist watch" ..

 

35 minut temu, pablozpueblo napisał:

Sprawdzają co pakujesz, czy wypełniasz deklarację?

Jeśli wpisujesz to może przejdzie przyrząd pomiarowy?

Tak robią niektóre sklepy.

 

Dzięki za podpowiedź! Pewnie gdyby paczka zaginęła, byłoby lepiej niż w przypadku uszkodzenia (wtedy ubezpieczyciel będzie trzymał się literalnie zapisów umowy). Ale jestem dobrej myśli, a na zapas martwił się nie będę ;)

Jeszcze raz wielkie dzięki.

Z pozdrowieniami

Grzesiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat. Wysłałem swój zegarek z możliwością sprawdzenia, nie został on odebrany gdyż nie zadziałał (w momencie wysłania działał normalnie), gdy do mnie wrócił nie było możliwości sprawdzenia przesyłki - paczka wyglądała ok, bez żadnych wgnieceń itd. Po otwarciu okazało się, że pudełko jest połamane, powyrywane zawiasy a zegarek faktycznie nie działa. Paczka nie była ubezpieczona, jednak była zadeklarowana jej wartość i koszt wysyłki był prawie 55 zł. Czy jest szansa na jakąś rekompensatę na drodze reklamacji? Czy fakt, że została ubezpieczona zamyka sprawę?

Z góry dzieki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.