Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Adi

Serwisy, punkty serwisowe - wrażenia, opinie, doświadcze

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję temat, w którym można podzielić się z innymi wrażeniami z jakości usługi i obsługi poszczególnych autoryzowanych serwisów. Opis wielu juz był. Wiele jeszcze przed nami. Może warto zebrac je w jednym temaciie, aby póżniej inni wiedzieli czego sie spodziewać, na co uważać?

 

Sam mam niewielkie doświadczenie z autoryzowanymi serwisami. Chciałbym podzielić się ostatnim.

Posiadam zegarek Vostok Europe, model Mriya w kopercie pokrytej metoda PVD różowym złotem. Zegarek używany był rzadko, pierwszy mechanik po długiej przerwie - a zaraz po nim pojawiły sie kolejne - więc przegub nosił inne maszyny. Pewnego dnia nawet postanowiłem go sprzedać. Jako, że złocone w klubie rzadziej znajdują nowych właścicieli - wystawiłem na Alledrogo. Nie udało się. Ale to i dobrze. Zauważyłem po przetarciu ściereczką, że koperta, z boku po lewej stronie, w miejscu gdzie zegarek ocierany był przez koszulę, sweter czy inną odzież zmieniła kolor na bliższy żółtemu złotu. Uznałem, że trzeba sprawę do serwisu zgłosić - i tak zaczął się pierwszy kontakt z autorywowanym serwisem producenta zegarków.

Po opisie sprawy, poproszono mnie o przesłanie zegarka do Serwisu Poljot Euro na Łukowskiej w Warszawie. Po kilku dniach zrobiłem tak dołączając opis, oraz dodatkowo skarżąc się na marną jakość paska. Kiedy paczuszka z Vostokiem ruszyła na serwisowy front - zauważyłem w warunkach gwarancji adnotację, że uszkodzenia koperty i paska nie są traktowane jako te, które uprawniają do naprawy gwarancyjnej. Zmartwiłem się. Jednak po 2 dniach dostałem maila z informacją o uznaniu zasadności moich roszczeń. Poinformowano mnie, że zostanie wymieniona koperta. Oczywiście bezpłatnie w ramach gwarancji. Dodatkowo otrzymam nowy pasek. 2 dni później otrzymałem info, o przeglądzie, regulacji i wysłaniu zegarka do mnie. Kiedy Vostok trafił znowu w moje ręce okazało się, że koperta piekna i nowa - oblepiona jeszcze foliami ochronnymi. Pasek nowiutki, fabryczny. Równiez koronka zupełnie nowa. Od mojego zegarka pozostał werk z tarczą i wskazówkami oraz dekielek. Moje zdziwienie in plus wzrosło, kiedy zauważyłem, iz mimo braku sugestii z mojej strony został poprawnie ustawiony wskaźnik 24h - który był przesunięty wzgledem tego co pokazywały wskazówki, a same wskazówki ustawiono idealnie - a wcześniej przy pełnej godzinie wyznaczanej wskazówką godzinową - minutowa była 3 minuty za pełną godziną.

Podsumowując. Serwis Poljot Euro, jest biorąc pod uwagę mój przykład, godzien polecenia i uznania z mojej strony. Uwzględniono wszystkie moje sugestie, a także zauważono drobne niedociągnięcia, zupełnie bez mojego udziału i poprawiono. Takich serwisów życzę wszystkim użytkownikom zegarków.

Polecam i dziękiuję za potraktowanie jak klienta.

Jeśli inne sewisy dziłaja podbnie to super.Jeśli nie - to do takich standardów powinny dążyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak takitemat jest - o zegarmistrzach.Dlatego pomyślałem,że fanie będzie jeśli conieco doświadczeń odnośnie serwisów autoryzowanych :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak takitemat jest - o zegarmistrzach.Dlatego pomyślałem,że fanie będzie jeśli conieco doświadczeń odnośnie serwisów autoryzowanych :P

 

Tysz prawda! Przeważnie dany zakład zegarmistrzowski jest punktem napraw, serwisem czegoś i prowadzi sprzedarz :lol: 3 w 1 ;) W Gdyni serwisy jak serwisy... Najlepsi zegarmistrze w Gdyni nie mają serwisów i kilku jest na emeryturze :D kiedyś był b. dobry serwis zegarków, który skupiał najleprzych :P Teraz jest tam "pospolity" zakład :D Takich typowych serwisów to pewnie jest kilka w Polsce :roll:

 

Pozdro


Nie Politechnika, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie inżyniera.

Poszukuję: zegarmistrzowskiej frezarki kształtkowej.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć...bo też mam Vostoka Europe ...tyle że K-3.

Pozdrawiam. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam do pochwał odnośnie punktu na Łukowskiej, ze tamtejszy zegarmistrz jako JEDYNY z kilkunastu renomowanych warszawskich (nomina sunt odiosa, ale wśród nich byli i ci często tu wymieniani i chwaleni) wiedział, o co chodzi w tzw. suchym smarowaniu szybkobieżnych mechanizmów np. GP, czy Zenitha i.


zegarek> 1.000 $ =podatek od snobizmu;-)
Noszone m.in.GP,IWC,Zenith,SeikoGQ,GP,Movado,Omega,Longines,Eterna,Vulcain,Rado,Wittnauer,Bulova,Hamilton,Cyma,Doxa,Gruen,Tissot,Helvetia,Onsa, itd.,Polacy,Niemcy,sowieci itd..>200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety Serwis Poljot, który mieści się na Igańskiej w Warszawie nie do końca pasuje do opisu kolegi Adi.

Miesiąc temu oddałem im do przeglądu i wymiany szkiełka mojego VE Gaza 14. Po tygodniu dostałem smsa z informacją że jest gotowy do odbioru. Niestety na miejscu okazało się , ze owszem jest po serwisie, szkiełko wymienione ale za to posypały im się indeksy z tarczy a specjalista który je kleił obsmarował wszystko klejem! Wyglądało to szpetnie. Zegarek został oczywiście do poprawy i od tego czasu (juz 3 tygodnie) ni widu, ni słychu...

A już totalnie wk@rwili mnie tym, że łaskawie poinformowali mnie że nie obciążą mnie kosztem naprawy tego co sami spartolili !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.