Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Noodles

Seiyajapan - naprawa gwarancyjna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Noodles

Panowie umarł mi nowy zegarek sprowadzany z Japonii. Muszę go odesłać. Robił to ktoś z Was? 

 

Seyia prosi abym nie wysyłał zegarka kurierem bo będzie musiał zapłacić podatek... No ok. Prosi żeby użyć "Postal Service". Jakbyście to zrobili na moim miejscu? Nadać paczkę Pocztą Polską? Deklarować warotść? Ubezpieczać? 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość HaveFun

Ale go oddajesz i zwrot kasy czy naprawa? Jeśli go oddajesz to chyba obojętnie i potem piszesz pismo do UC o zwrot podatku (kolega Jash odsyłał coś do USA wiec ma szlak przetarty). W przypadku naprawy to chyby musisz wysłać przez UC aby uniknąć ponownego vatu i cła w drodze powrotnej. Poszukaj na forum bo były wątki o tym, o tym pisał chyba kolega Burns.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

Seya napisał, żeby zegarek wysłać mu pocztą polską z monitoringiem i deklarowaną wartością 100 dolarów. Jak wyślę kurierem to on będzie musiał zabulić podatek. A może mógłbyś mi wskazać te wątki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie ładnie ale zegarek pewnie więcej wart niż 100$ i co jak zaginie? Kto za to zapłaci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

Ok dzięki. Żeby uniknąć całej zabawy z UC chyba zrobię jak radzi Seiya. Trochę ryzyko ale co innego mi pozostaje. Mam drogi przycisk do papieru zamiast działającego zegarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles
19 minut temu, bart_us napisał:

Napisz po wszystkim jak się sprawa skończyła. A to co to za przycisk do papieru?

Sbbn031 seiko tuna. Na razie wymieniam mejle z Seiya, zobaczę jak on ostatecznie doradzi. Bo tu jeszcze pandemia kłody pod nogi rzuca, usługa EMS poczty hest aktualnie niedostępna przez covid.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sbbn031 seiko tuna. Na razie wymieniam mejle z Seiya, zobaczę jak on ostatecznie doradzi. Bo tu jeszcze pandemia kłody pod nogi rzuca, usługa EMS poczty hest aktualnie niedostępna przez covid.

No a nie obejmuje go gwarancja międzynarodowa? I naprawa w Pl lub w Eu chociaż?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

W pl tego modelu nie naprawiają, w EU raczej też nie. A sklep każe odesłać do siebie żeby skorzystać z gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieważne gdzie naprawiają jeśli masz ważną gwarancję miedzynarodową to oddajesz do Noble/Zibi i oni to ogarniają. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles
6 minut temu, eye_lip napisał:

Nieważne gdzie naprawiają jeśli masz ważną gwarancję miedzynarodową to oddajesz do Noble/Zibi i oni to ogarniają. 

 

Mam rok międzynarodowej. Hmm to ciekawe ciekawe jak będzie szybciej oddać do Zibi czy wysłać samemu do Japonii. Czyli jak mam punkt Zibi (a na ich oficjalnej stronie widzę, że mam) w moim mieście to idę tam i po prostu oddaję im zegarek a oni go wysyłają??  Ktoś coś? 

Edytowane przez Noodles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie wysyłka na własne rękę miałaby sens przy wymianie od ręki na nowy, a tak lepiej przerzucić problem na Zibi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

Czyli mówicie, że przez Zibi mam parę miesięcy czekania... ale za to d*pę chronioną. Seiya chce zegarek "for inspection" i też nie wiadmo czy będzie go naprawiać czy wymieni na nowy. * to już nie wiem jak lepiej.

OIP.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście ogarniał bym temat w Polsce a to dlatego że masz gwarancję międzynarodową. Jeśli chcesz uniknąć Zibi to można rozważyć innych autoryzowanych serwisantów Seiko w Pl czy Niemczech Austrii itd...

Btw nie posła ktoś o serwisowaniu zegarka w Austrii? Chociaż może to chodziło o GS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

No Polski wariant wydaje się najbezpieczniejszy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z serwisem Seiko ale to już było że w NL tez jakiś jest na Europę. Przypuszczać tylko można że jak Zibi go dostanie to wyśle ale wtedy to nie Twój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles
W dniu 27.10.2020 o 10:04, bart_us napisał:

Wszystko pięknie ładnie ale zegarek pewnie więcej wart niż 100$ i co jak zaginie? Kto za to zapłaci?

Nastąpił zwrot akcji. Dostałem kolejnego mejla z Seiya, że w razie zagubienia paczki oni pokrywają koszty (zgodził się wziąć pełną odpowiedzialność) Tak więc jednak wyślę zegarak zgodnie z rekomendacją japończyka. Będzie na bank szybciej niż oficjalna gwarancja. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nastąpił zwrot akcji. Dostałem kolejnego mejla z Seiya, że w razie zagubienia paczki oni pokrywają koszty (zgodził się wziąć pełną odpowiedzialność) Tak więc jednak wyślę zegarak zgodnie z rekomendacją japończyka. Będzie na bank szybciej niż oficjalna gwarancja. 

Bo to dobra firma jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles
Teraz, bart_us napisał:


Bo to dobra firma jest.

Dlatego nie szedłem po taniości tylko wolałem dopłacić i wziąć ze sprawdzonego sklepu. Jeżeli dostanę sprawny zegarek lub wymienią na nowy to będę u niego kupował. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego nie szedłem po taniości tylko wolałem dopłacić i wziąć ze sprawdzonego sklepu. Jeżeli dostanę sprawny zegarek lub wymienią na nowy to będę u niego kupował. 

Ja kupiłem w tym takie których na sklepie nie miał a dla mnie wyszukał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.