Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
anna.j84

Zegarek męski Armani AR2453 czy AR 1451 i czy bransoleta ceramiczna czy zwykła?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałabym zakupić mężowi w prezencie zegarek Armani AR2453 lub AR1451. Nie znam się za bardzo, wydaje mi się, że AR1451 jest lepszy i większy i początkowo ciekawiła mnie bransoleta ceramiczna, jednak teraz zastanawiam się czy nie jest bardziej delikatna i krucha niż ta ze stali szlachetnej. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

A czemu akurat Armani? Nie lepiej wybrać zegarka firmy, która ...zegarki produkuje? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, fidelio napisał:

A czemu akurat Armani? Nie lepiej wybrać zegarka firmy, która ...zegarki produkuje? 

Bo akurat wizualnie mi się bardzo podobają, przeglądałam mnóstwo przeróżnych, ale nic mnie nie zauroczyło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Szyszkops napisał:

Jak duży obwód nadgarstka ma mąż?

Ciężko mi powiedzieć, bo akurat nie mam jak sprawdzić, ale ma dość szeroką rękę w nadgarstku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio
4 minuty temu, anna.j84 napisał:

Bo akurat wizualnie mi się bardzo podobają, przeglądałam mnóstwo przeróżnych, ale nic mnie nie zauroczyło ;)

 

Fajnie, że Cię zauroczył. To tylko życzę Ci, żeby to zauroczenie stało się także udziałem Twojego męża 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazała

5 minut temu, fidelio napisał:

 

Fajnie, że Cię zauroczył. To tylko życzę Ci, żeby to zauroczenie stało się także udziałem Twojego męża 😉

Pokazałam mężowi i jemu też bardzo się podoba tylko kwestia bransolety mnie wstrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź