Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
50niggaz

Problem z Jubitom

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc Wam. 

Nie wiem czy to dobre miejsce ale nie widziałem specjalnego wątku. 
Mianowicie chodzi mi o sklep internetowy Jubitom. Kilka dni temu zakupiłem na stronie internetowej tego sklepu Certina DS200, zapłaciłem i tu zaczyna się problem. 
nie ma żadnego kontaktu od kilku dni z nimi, telefony nie działają, na emaile nie odpowiadają i inne próby kontaktu, także. 
Ma ktoś może jakaś wiedzę na ten temat co się z nimi dzieje?

Ja rozumiem, ze były święta i lockdown jest, no ale sklep internetowy powinien przecież obsługiwać, z tak się nie dzieje. 
Żadnej informacji na stronie o przerwie w funkcjonowaniu tez nie ma.

Ktoś, coś ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Ja pisałem wczoraj z zapytaniem o rabat na Carla Bucherera i nie dostałem żadnej odpowiedzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też pisałem w sprawie moona, nawet dwa razy. Zero odzewu. Telefonu też nie odbierają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Lawnowerman napisał:

W jakim miescie maja siedzibe?

Rumia Partyzantów 79. To jest adres prowadzenia działalności. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, 50niggaz napisał:

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

Nie zrobiłem tego tak zupełnie bezinteresownie - sam mam u nich wpłaconą zaliczkę na zegarek ;)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

 

3 minuty temu, mario1971 napisał:

Nie zrobiłem tego tak zupełnie bezinteresownie - sam mam u nich wpłaconą zaliczkę na zegarek ;)

Tak czy owak dziękuje za info. 
Mam nadzieję, ze po weekendzie się ogarną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Nie ma to jak być świetnie przygotowanym... Trochę słabo to wygląda w tym Jubitomie :o


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu dostałem e-mail z przeprosinami oraz informacją, że zegarek dziś wysłany.

Dam znać czy wszystko skończy sie dobrze.

Tak czy inaczej niesmak pozostał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek dotarł w końcu.

Mimo to wiem, że inni klienci bardzo narzekają, głównie na brak kontaktu z ich strony - a to jest najgorsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moi kontrahenci czasami są zależni od firmy w której pracuje (serwis urządzeń biurowych). I wiem, że brak kontaktu / informacji jest o wiele gorszy niż zła informacja.


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

długo szukałem forum, gdzie będzie poruszony wątek zakupów w sklepie internetowym Jubitom. Zamówiłem zegarek 11 stycznia, telefony wyłączone lub okresowo aktywne, ale nie odbierają. Wysłałem maile z zapytaniami. I żadnego odzewu. Mam pytanie do użytkownika 50niggaz: po jakim czasie od zamówienia otrzymałeś paczkę? Trochę się niepokoję, ponieważ zapłaciłem sporą kwotę za zegarek, a brak kontaktu z obsługą w obecnych czasach zakupów internetowych wydaje się być dziwny i niepoważny jak na taki salon z wieloma oddziałami w Polsce. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.01.2021 o 14:11, 50niggaz napisał:

Zegarek dotarł w końcu.

Mimo to wiem, że inni klienci bardzo narzekają, głównie na brak kontaktu z ich strony - a to jest najgorsze.

Cześć, po ilu dniach od zamówienia otrzymałeś paczkę z Jubitom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem 4.01, a otrzymałem 12.01.

A Ty coś zamawiałeś?

Ja kontaktowałem się zarówno poprzez formularz kontaktowy jak i email.

Odpowiedzieli po tygodniu, że przepraszają za systuację i wysyłaja zegarek.

Próbowałeś pisać do nich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, 50niggaz napisał:

Zamówiłem 4.01, a otrzymałem 12.01.

A Ty coś zamawiałeś?

Ja kontaktowałem się zarówno poprzez formularz kontaktowy jak i email.

Odpowiedzieli po tygodniu, że przepraszają za systuację i wysyłaja zegarek.

Próbowałeś pisać do nich?

Tak, zamówiłem zegarek 11 stycznia. Pisałem poprzez formularz i mail, jak również dzwoniłem. Albo telefon jest wyłączony, albo odrzucają połączenie. Czyli muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać. Tak ogólnie, to niedopuszczalny jest brak kontaktu ze sklepem. Nie spotkałem się w żadnym sklepie internetowym z taką sytuacją. Warto to nagłośnić i poinformować kupujących tylko nie wiem gdzie? W takiej sytuacji jak Ty i ja jest pewnie wielu klientów. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem także na ich fejsbukowym profilu i tam jest tez kilka osób w podobnej sytuacji. Dziwne, że w ogóle nie reagują. Poczekaj jeszcze do poniedziałku. Mam nadzieje, ze skończy się dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.