Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
DariuszBed

Sklepy Autoryzowane tag Heuer Zamknięte potrzebuje inspekcji

Recommended Posts

Posiadam zegarek który znalazłem w aucie .Auto sprowadziłem ze stanów i w jednej z kieszeń niespodzianka Tag Carrera WAR201E.BA0723 numer seryjny WWN1341 nowy wraz z folia i metką zakupu .Mam wątpliwości co do autentyczności zegarka ponieważ kto by sobie zostawił taki drogi zegarek w aucie .Teraz w dobie COVID -19 nie mam szans sprawdzenia autentyczności mieszkam w Katowicach czy jest tu jakiś specjalista z moich rejonów.A może ktoś coś doradzi wrzucę pare fotek .dziekuje 

0761A306-4434-4F7D-B0F7-C0360CBCF7C5.jpeg

D2F0DEE6-DE3D-472E-9E91-84762829CA23.jpeg

6801928F-48EC-4F26-B21A-9B48A2317404.jpeg

0067DE21-C0E5-4263-AC9E-39DFF5E92311.jpeg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche słabe fotki. Historia pierwsza klasa 😀

A zegarek nie wyglada źle.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No powiem szczerze, że znalezisko nieprawdopodobne.

Problem z Tagiem jest taki, że jest nagminnie i dość przyzwoicie kopiowany, oczywiście ten model jak wpiszesz referencje z dopiskiem replica w google wyskoczą tego dziesiątki.

Jednakże w twoim przypadku widzę pewne przesłanki które wskazują że może to być produkt oryginalny.
Chciałbym byś zrobił jeszcze mniej rozmazane fotki bransolety przy end linkach, oraz napisów i grawerów na na zapięciu.

Zauważyłem że na podróbach (ale nie wiem czy dobrze szukałem) raczej nie występuje oznaczenie 3178 na endlinkach, a u ciebie są tak jak być powinny.
Grawer wewnątrz zapięcia jest również głęboki i wyraźny. Trochę zbija mnie z tropu jakby nie idealne wycentrowanie w oknie daty i dnia tygodnia, ale w google wyskakują zdjęcia oryginałów i tam też jest różnie więc może to złudzenie.

Co do mechanizmu także wygląda dobrze, ale tutaj niech wypowiedzą się osoby bardziej w tym temacie obeznane.

Ja bym bardziej się skłaniał, że to oryginał i byłby to forumowy hit, bo nie często znaleziska w stylu na strychu/u dziadka/ na trawniku/ w szufladzie/ w aucie okazują się prawdziwymi zegarkami.

Jednak poproszę byś moje słowa nie brał za pewnik, niech się wypowiedzą inni koledzy.

Edited by tropik79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tropik 79 bardzo dziękuje za twój czas poświęcony w ocenie ja podchodzę do tego sceptycznie bo nigdy nic za darmo mi się nie trafiło ani nic nie wygrałem 🤓

Po rozmowie z Tag Heuer infolinia pani wrzuciła do systemu numer seryjny i powiedziała ze nic w systemie nie widzi .

Zaproponowała że najlepiej jak wysle ten zegarek do naprawy pod jakimś pretekstem a jak otworzą zegarek i okaże się ze podróbka to wyślą z powrotem z notatką ze nie mogą naprawiać bo to nie orginał .Cała akcja to podobno 150zł .No i oczywiście jak okaże się orginal to zrobią serwis gdzie zapłacę extra .Wysyłam pare fotek .

A99A2EA1-98B0-4F5E-B52C-A790063E3F4B.jpeg

59E25D21-2447-4F90-80B8-852520562EB8.jpeg

6D90FA34-53CB-4182-9E18-F7891E74BC96.jpeg

4995DF76-0E5E-4561-8A46-1BDBCFBD770C.jpeg

27CC8AA4-C58F-430B-826D-413B112276E7.jpeg

325904FD-1240-42F3-89D8-71FB238D8B5D.jpeg

76D3E9C5-FB65-4D64-8EC7-9E3FE36E488C.jpeg

C3E0311E-F3DF-4424-925F-BC9873B968FF.jpeg

3B6252D2-F081-422F-B9B8-734B28076CFD.jpeg

11C55B5E-2069-43EA-BA25-0D874A02E7EC.jpeg

F0066710-667A-4646-9735-3167FB9A6D19.jpeg

94062F32-D82B-4155-87C0-F4199FBA43AF.jpeg

C35FE574-DA46-480D-AAF9-676988CC84F2.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duża szansa, że jest ok. Wysłałbym go do serwisu na regulację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce wyjść na pesymistę, ale jak dla mnie okienko datowników za małe, a mechanizm to surowy chiński klon ety.

Sprawdź czy pod kołem balansowym ma jakieś oznaczenia.

Poniżej oryginał:

 

cal 5.jpg

 

 

cal. 5.jpg

Edited by emzet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupowałem 2 nowe Tagi i żaden z nich nie był oklejany białą przeźroczystą folią. Czytałem, że tzw. repliki już już tak.


Prawda. Ludzie ją lubią, łakną jej są nawet gotowi oddać za nią życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

według mnie brak również napisu " twenty Swiss" obok balansu ( co przemawia za ryżem), ale może go nie widzę bo swoje lata już mam :) ja bym go wysłał na miejscu kolegi i niech ocenią a nie sugerował się, że oklejony taśmami ( może ktoś nie chciał go porysować :)  lub oddał do zegarmajstra bez pudełka a ten po przeglądzie zwrócił po uprzednim oklejeniu go taśmą - kto to wie) oddaj go. dlatego jest zdanie moje takie, gdyż ma oznaczenia na endlinkach bransy a podróby tego nie mają - żadne... :) 

 

Klasyfikując ten zegar jako podróbę wyłącznie po naklejonych foliach i słabych zdjęcia właściciela.............. to zostaję przy swoim zdaniu, czyli oddaniu do fachowca, nawet jak Kolega zapłaci za serwis w Tagu to i tak się opłaca ( i będzie papier na oryginał Taga :) ) a jak nie to zwrócą towar bez ingerencji.... a 150 zł - no trudno - mniej browarka i już :) 

 

ps. jak coś to ja mogę go przygarnąć.. :) 

dodam, że po zdjęciach nikt nic nie wywnioskuje i jeszcze takiej słabej jakości, nawet dwa obrazy zamieszczone przez Kolegę mechanizmu Taga są różne od siebie, na każdym jest inny napis na wachniku już nie mówiąc o czcionce liczby " 5" ............... ale to tylko foty i zależy jak robione, pod jakim kątem, światłem, przesłonami, czasami naświetlania itd itd...... ODDAJ :) i daj halo co wyszło... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zadam może głupie pytanie... Ale czy spróbowałeś może wejść w QR cody umieszczone na etykiecie? Tak czysto żeby zobaczyć czy coś (i jeśli tak, to co?) się otworzy?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kody QR to zakodowane treści widoczne poniżej, czyli referencja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa okej, racja. Muszę przyznać, że jak zegarek okazałby się oryginałem to mamy niezły wyjątek (potwierdzający regułę?) wśród dziwnych znalezisk :) ja w swoim aucie sprowadzonym ze stanów znalazłem nożyczki Fiskarsa - i to już potraktowałem jako niezły kąsek heheh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrzę sobie na zdjęcia i tak - oryginał (crop ze zdjęcia z wątku):

image.png.c19003f3e2979ce8577989cc26aaa22e.png

 

Zegarek kolegi:

image.png.b69f6eccc0d12ef945815c3eb6913186.png

 

Jak dla mnie obserwacja (to nie to samo co wniosek) jest taka:

- w oryginale napis Calibre 5 jest węższy, niż na drugim zdjęciu, znaki są umieszczone gęściej

- w oryginale C "rozpoczyna się" tam, gdzie kończy nóżka litery T

- to samo cyfra 5 - u góry kreska pozioma u góry kończy się tam, gdzie rozpoczyna "r", na dole - chyba widać

 

Oczywiście istnieje coś takiego, jak błąd paralaksy, stąd prośba do kolegi o wklejenie porządnych i wyraźnych zdjęć mechanizmu en face.

Nadal nie wiemy, co jest pod kołem balansowym.

 

Po drugie - oryginalny mechanizm ma szlif perłowy (tak to się nazywa?), mechanizm u kolegi jest płaski jak matka Ziemia :)

 

Po trzecie - kolor/metal tulei osi wahnika.

 

Somsing hir is no jes....

Edited by Iko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą ludzie to mają szczęście. Ja w swoich samochodach znalazłem w jednym pozłacany stalowy długopis a w drugim 2 ojro. 


Prawda. Ludzie ją lubią, łakną jej są nawet gotowi oddać za nią życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Iko napisał(-a):

Patrzę sobie na zdjęcia i tak - oryginał (crop ze zdjęcia z wątku):

image.png.c19003f3e2979ce8577989cc26aaa22e.png

 

Zegarek kolegi:

image.png.b69f6eccc0d12ef945815c3eb6913186.png

 

Jak dla mnie obserwacja (to nie to samo co wniosek) jest taka:

- w oryginale napis Calibre 5 jest węższy, niż na drugim zdjęciu, znaki są umieszczone gęściej

- w oryginale C "rozpoczyna się" tam, gdzie kończy nóżka litery T

- to samo cyfra 5 - u góry kreska pozioma u góry kończy się tam, gdzie rozpoczyna "r", na dole - chyba widać

 

Oczywiście istnieje coś takiego, jak błąd paralaksy, stąd prośba do kolegi o wklejenie porządnych i wyraźnych zdjęć mechanizmu en face.

Nadal nie wiemy, co jest pod kołem balansowym.

 

Po drugie - oryginalny mechanizm ma szlif perłowy (tak to się nazywa?), mechanizm u kolegi jest płaski jak matka Ziemia :)

 

Po trzecie - kolor/metal tulei osi wahnika.

 

Somsing hir is no jes....

ale szlif wachnika jest tożsamy i nawet w tą sama stronę co na oryginalne....

a szlifu perłowego nie ma bo to werk robiony za zamówienie - indywidualne  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, souls_hunter napisał(-a):

Swoją drogą ludzie to mają szczęście. Ja w swoich samochodach znalazłem w jednym pozłacany stalowy długopis a w drugim 2 ojro. 

Nie narzekaj - ja kiedyś odkryłem w swoim, że był szpachlowany... 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Iko napisał(-a):

Patrzę sobie na zdjęcia i tak - oryginał (crop ze zdjęcia z wątku):

image.png.c19003f3e2979ce8577989cc26aaa22e.png

 

Zegarek kolegi:

image.png.b69f6eccc0d12ef945815c3eb6913186.png

 

Jak dla mnie obserwacja (to nie to samo co wniosek) jest taka:

- w oryginale napis Calibre 5 jest węższy, niż na drugim zdjęciu, znaki są umieszczone gęściej

- w oryginale C "rozpoczyna się" tam, gdzie kończy nóżka litery T

- to samo cyfra 5 - u góry kreska pozioma u góry kończy się tam, gdzie rozpoczyna "r", na dole - chyba widać

 

Oczywiście istnieje coś takiego, jak błąd paralaksy, stąd prośba do kolegi o wklejenie porządnych i wyraźnych zdjęć mechanizmu en face.

Nadal nie wiemy, co jest pod kołem balansowym.

 

Po drugie - oryginalny mechanizm ma szlif perłowy (tak to się nazywa?), mechanizm u kolegi jest płaski jak matka Ziemia :)

 

Po trzecie - kolor/metal tulei osi wahnika.

 

Somsing hir is no jes....

 

Oczywiście ja się nie upieram, że to egzemplarz oryginalny, ale moim zdaniem trzeba sprostować twoje uwagi:

"-w oryginale C "rozpoczyna się" tam, gdzie kończy nóżka litery T

- to samo cyfra 5 - u góry kreska pozioma u góry kończy się tam, gdzie rozpoczyna "r", na dole - chyba widać (...)
- kolor/metal tulei osi wahnika."

Wklejam zdjęcie oryginalnego mechanizmu (PIERWSZE ZDJĘCIE) i wygląda, że jest tak jak na zdjęciu autora tematu (DRUGIE ZDJĘCIE), oczywiście pomijając kąt zrobienia fotki. Na zdjęciu nie widać faktycznie szlifu pod wahnikiem, choć nie wiem czy to przez jakość zdjęcia dlatego @DariuszBed jak możesz wykonaj fotografię mechanizmu jak najbardziej na wprost w dobrej rozdzielczości. najlepiej doświetloną odpowiednio.

 

Tak jak piszę koledzy, jak bym sprawdził a nóż widelec. ;-)

 

tag-heuer-carrera-war201a-ba0723-96.jpg

A99A2EA1-98B0-4F5E-B52C-A790063E3F4B.jpeg.8e88a220142c18bca58d864728681393.jpeg

Edited by tropik79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację, to może być oryginał.

Autor jakoś nie pomaga w rozwiązaniu tej zagadki.

Zastanawiam się tylko nad napisami na wahniku, na tym zdjęciu powyżej faktycznie jest to podobne do zdjęcia wahnika zegarka autora, niemniej zdjęcie górne z posta #6 moim zdaniem pokazuje po prostu inne rozmieszczenie napisów.

Albo to jest prototyp i potem TH to zmienił, albo render?  Jeśli łożysko wahnika oraz szlif pod wahnikiem są inne, być może po prostu TH wkłada tam gorsze wykonanie tego kalibru? 

 

Faktycznie na miejscu autora oddałbym głos producentowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz rację, to może być oryginał.
Autor jakoś nie pomaga w rozwiązaniu tej zagadki.
Zastanawiam się tylko nad napisami na wahniku, na tym zdjęciu powyżej faktycznie jest to podobne do zdjęcia wahnika zegarka autora, niemniej zdjęcie górne z posta #6 moim zdaniem pokazuje po prostu inne rozmieszczenie napisów.
Albo to jest prototyp i potem TH to zmienił, albo render?  Jeśli łożysko wahnika oraz szlif pod wahnikiem są inne, być może po prostu TH wkłada tam gorsze wykonanie tego kalibru? 
 
Faktycznie na miejscu autora oddałbym głos producentowi.
Drugie zdjęcie jest zdjęciem omawianego w wątku zegarka.
A szlifu nie widać ponieważ go nie ma.

Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, emzet napisał(-a):

Drugie zdjęcie jest zdjęciem omawianego w wątku zegarka.
A szlifu nie widać ponieważ go nie ma.

Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka
 

To jeszcze by bardziej zagmatwać sprawę wyglądu mechanizmów stosowanych w tym modelu, na stronie: https://salera.com.au/products/tag-heuer-carrera-mens-calibre-5-war201b-ba0723

Znalazłem fotke/render Calibre 5 stosowanego niby w tym i bliźniaczym modelu (inny kolor tarczy) bez żadnego szlifu. 

Poplątanie z pomieszaniem te Tagi. :)

Screenshot_20210212_212843.jpg

Edited by tropik79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli takie mechanizmy TH montuje pod przeszklony dekiel, to faktycznie wszystko jest możliwe. Pozostaje sprawdzić ewentualne oznaczenie pod kołem balansowym.

Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.