Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Pablittoo83

Seiko - zatrzymuje się po ,,regulacji" gwarancyjnej u zegarmistrza

Rekomendowane odpowiedzi

Moi drodzy, ok. tygodnia temu zaniosłem do zegarmistrza (autoryzowany serwis Seiko) zegarek do regulacji ponieważ miał opóźnienia na poziomie do 60 s na dobę. Poza tym zegarek nigdy mi nie wariował, nie zatrzymywał się itp. Zegarek to Seiko Prospex (żółw) na mechanizmie 4r36. Zegarmistrz kazał zostawić zegarek do czyszczenia i regulacji w ramach gwarancji. Po tygodniu odebrałem swój zegarek i szczęśliwy przystąpiłem do ustawienia i wystartowania z zegarem atomowym żeby sprawdzić dokładność ,,regulacji" ;) niestety po ok. 0,5 h zegarek.. zatrzymał się.. pomyślałem, że może trzeba go dokręcić koronką.  kolejna minuta i STOP. Pobiegłem do serwisu, z którego godziną wcześniej go odebrałem, zegarmistrz stwierdził, że wskazówki się ,,podwinęły" i że w ciągu kilku godzin to poprawi. odebrałem zegarek wieczorem..4h chodu i znowu się zatrzymał. Obawiam się że coś zostało popsute przez serwis. 

Mam pytanie i będę wdzięczny za wszelkie sugestie. 

- co powinienem zrobić w tej sytuacji? czy serwis odpowiada za spapranie swojej pracy (coś ewidentnie nie gra)? i ile razy mam go u nich jeszcze zostawiać?

- zegarek jest jeszcze przez 1,5 mca na gwarancji, czy w przypadku braku otrzymania  poprawnie działającego zegarka mogę żądać ...no właśnie czego??

 

Proszę o podpowiedź kolegów doświadczonych w tematach zegarkowych ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieść ten temat w jeszcze kilku miejscach na forum :(


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym zamieszczeniu tematu sam nie mogłem go odnaleźć więc powieliłem.. prawo nowicjusza. Ale dziękuję za pomoc :) 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz proszę o jaki serwis i sklep się rozchodzi? Wszystko powinno być wyregulowane/naprawione. To prosty i popularny mechanizm i nie powinno być problemu. Ewentualnie zwrot kasy albo nowy zegarek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek zakupiony niecałe 2 lata temu w TimeTrend .  Serwis autoryzowany Seiko - Zegarki w Lublinie. Jutro jeszcze ich odwiedzę, może się ,,uda"

 

Edytowane przez Pablittoo83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kontakcie ze sklepem i opisaniu moich przygód z serwisem zrezygnowałem z kolejnej wizyty u ,,specjalistów”. Sklep wysłał zegarek do serwisu centralnego. Poczekam 2-3 tygodnie i może go wskrzeszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec historii - żółw wrócił z serwisu. Zegarek wymieniony na nowy mechanizm + koperta. Główny bohater tego posta został skutecznie ,,spacyfikowany” i nie nadawał się już do regulacji ani naprawy 😏 Dobrze że był na gwarancji i że nie był to zegar z wyższej półki cenowej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.