Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Jack z Honkongu

Ułamana ośka

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

Jestem amatorem w dosłownym tego słowa znaczeniu. W mojej zabawie z zegarami więcej zepsułem niż naprawiłem. Ostatnio przytrafiła mi się katastrofa. Podczas składania mechanizmu

został ułamany pręcik na końcu wałka z kołem zębatym ( zdjęcie nr 1,3 ), który wchodzi w gniazdo. Czy jest możliwe zdjęcie koła ze zniszczonej osi i założenie go na inną oś od innego dawcy, gdzie też trzeba zdjąć koło ( zdjęcie nr 2 ) Dokumentacja fotograficzna może przybliży temat. Dziękuję za wszelkie rady

20210223_143322.jpg

20210223_1434022.jpg

20210223_14334955.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj do zegarmistrza. On nawierci i wstawi czop.

.....Albo.. wynieni oś

 Nic nie  będziesz musiał  demontować i  zamieniać :)

 

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wstawić czop, z punktu technicznego nie jest to bardzo trudne , ale proponuje do Zegarmistrza

Edytowane przez LESKOS

Czasem lepiej powiedzieć coś, nie mówiąc NIC!  🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników