Sign in to follow this
Followers
0

Les Collections Longines - modele 2015-2016
Historia marki w katalogach z minionej dekady
By
Guest rads, in Pasjonaci Czasu - najciekawsze opracowania
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By sdms1234
Panowie,
będę szczery nie znam się zupełnie na zegarkach i dlatego chciałbym zapytać o Waszą opinie na temat tego zegarka Longines Master Collection L2.893.4.78.3.
Czytałem na temat tego mechanizmu eta i z opinii użytkowników jest określany jako stary sprawdzony mechanizm.
Dodam że mam możliwość zakupu tego zegarka za kwotę 6400 zł nowy i pytanie czy warto czy raczej dołożyć trochę więcej i coś innego kupić albo może coś tańszego jak w moim przypadku bo nie jestem kolekcjonerem a zegarek ma pełnić funkcje użytkową.
Co do wyglądu zegarka to właśnie preferuje klasyczne zegarki tak jak ten na pasku skórzanym.
Obecnie mam zegarek Steinhart Marine 38 z mechanizmem ETA2824-2 i chciałbym po przeszło 10 latach zmienić na nowy.
Z góry dziękuje za Wasze opinie.
Daniel
-
By FlugsS
Cześć,
Zbliżają się moje 30 urodziny - postanowiłem zrobić zrobić sobie prezent (no dobra, oficjalnym obdarowującym będzie żona, ale sami wiecie... 🙂 )
I tak kiedyś razem z Wami wybrałem mój pierwszy "poważny" zegarek, garniturowiec - Tissot Le Locle i był to strzał w 10, więc chciałbym skonsultować i ten wybór.
Budżet jakim dysponuje to 5000zł (delikatnie elastyczny)
Zegarek chciałbym nosić na co dzień - typowy smart casual.
Ważnym jest dla mnie aby był to automat, na bransolecie, szwajcar.
Nadgarstek mam 17,5cm
I teraz powiem Wam, że przez tydzień siedziałem i główkowałem. Znalazłem tylko 1 (jeden) zegarek który spełnia moje oczekiwania, a zarazem podoba mi się.
Jest nim Longines Conquest Automatic L3.776.4.99.6
Co myślicie o tym wyborze? Ewentualnie coś co tygryski lubią najbardziej, jakieś alternatywy? 🙂
-
By Guest rads