Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Ferencz89

Tissot le locle niedokładne wskazania

Rekomendowane odpowiedzi

Masz prawa ale z nich nie korzystasz..

temat nie jest jeszcze zamknięty - po naprawie gwarancyjnej możesz się wypowiedzieć ja sprawy wyglądają. 

Sam jestem ciekaw wyniku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.04.2021 o 23:06, zadra napisał(-a):

Masz prawa ale z nich nie korzystasz..

temat nie jest jeszcze zamknięty - po naprawie gwarancyjnej możesz się wypowiedzieć ja sprawy wyglądają. 

Sam jestem ciekaw wyniku. 

Gdzie napisałem, że nie korzystam ze swoich praw? Myślę, że dość szczegółowo opisałem całą historię podając konkretne paragrafy odnośnie prawa konsumenta. Czytać przepisy i to wystarczy. Co do mojego Tissota stwierdzili, że wymienią wskazówki i uszczelkę pod deklem. Ignoranci, nie to było problemem. Ale nic to , druga reklamacja skończy się zwrotem pieniędzy jak sam sklep powiedział. Po 11 maja mam go dostać z powrotem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Ferencz89 napisał(-a):

Gdzie napisałem, że nie korzystam ze swoich praw? Myślę, że dość szczegółowo opisałem całą historię podając konkretne paragrafy odnośnie prawa konsumenta. Czytać przepisy i to wystarczy. Co do mojego Tissota stwierdzili, że wymienią wskazówki i uszczelkę pod deklem. Ignoranci, nie to było problemem. Ale nic to , druga reklamacja skończy się zwrotem pieniędzy jak sam sklep powiedział. Po 11 maja mam go dostać z powrotem. 

Wydaje mi się, że korzystając z prawa rękojmi to Ty się określasz i warunkujesz to co sprzedawca może zrobić.

W moim mniemaniu, gdybyś określił się, że chcesz wymianę na inny produkt bez usterek lub zwrot pieniędzy, to nie byłoby naprawy gwarancyjnej.

Wystarczyłoby tylko potwierdzenie zgłoszonej niezgodności przez serwis, co jak widzę się dokonało..

 

Życzę powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, zadra napisał(-a):

Wydaje mi się, że korzystając z prawa rękojmi to Ty się określasz i warunkujesz to co sprzedawca może zrobić.

W moim mniemaniu, gdybyś określił się, że chcesz wymianę na inny produkt bez usterek lub zwrot pieniędzy, to nie byłoby naprawy gwarancyjnej.

Wystarczyłoby tylko potwierdzenie zgłoszonej niezgodności przez serwis, co jak widzę się dokonało..

 

Życzę powodzenia.

Zrobiłem jak mówisz ale to tak nie działa. W całym tym wątku wkleiłem nr paragrafu, który dokładnie określa jakie prawa ma konsument a jakie sprzedawca.  Jeśli usunięcie wady bardziej opłaca się sprzedawcy niż wymiana towaru lub zwrot pieniędzy, może tego dokonać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, niech tak zostanie.

Możesz mieć rację. 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zegarek wrócił z serwisu. Naprawiony bez jakiejkolwiek ryski. Wymieniono wskazówki i uszczelkę dekla. Co ciekawe wahnik chodzi płynniej, bo wcześniej się zacinał. Dołożyli mi w prezencie zasuwany na suwak futerał na zegarek. Przyda się, ten oryginalny jest strasznie duży. 

 

Prosiłbym  Administratora o niezamykanie wątku. Coś zbyt pięknie to wygląda, aby było prawdziwe no ale jestem pozytywnie zaskoczony pracą serwisu Swatch Group.  

Tissot po naprawie.jpg

Edytowane przez Ferencz89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.