Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Ferencz89

Tissot le locle niedokładne wskazania

Recommended Posts

Masz prawa ale z nich nie korzystasz..

temat nie jest jeszcze zamknięty - po naprawie gwarancyjnej możesz się wypowiedzieć ja sprawy wyglądają. 

Sam jestem ciekaw wyniku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.04.2021 o 23:06, zadra napisał(-a):

Masz prawa ale z nich nie korzystasz..

temat nie jest jeszcze zamknięty - po naprawie gwarancyjnej możesz się wypowiedzieć ja sprawy wyglądają. 

Sam jestem ciekaw wyniku. 

Gdzie napisałem, że nie korzystam ze swoich praw? Myślę, że dość szczegółowo opisałem całą historię podając konkretne paragrafy odnośnie prawa konsumenta. Czytać przepisy i to wystarczy. Co do mojego Tissota stwierdzili, że wymienią wskazówki i uszczelkę pod deklem. Ignoranci, nie to było problemem. Ale nic to , druga reklamacja skończy się zwrotem pieniędzy jak sam sklep powiedział. Po 11 maja mam go dostać z powrotem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Ferencz89 napisał(-a):

Gdzie napisałem, że nie korzystam ze swoich praw? Myślę, że dość szczegółowo opisałem całą historię podając konkretne paragrafy odnośnie prawa konsumenta. Czytać przepisy i to wystarczy. Co do mojego Tissota stwierdzili, że wymienią wskazówki i uszczelkę pod deklem. Ignoranci, nie to było problemem. Ale nic to , druga reklamacja skończy się zwrotem pieniędzy jak sam sklep powiedział. Po 11 maja mam go dostać z powrotem. 

Wydaje mi się, że korzystając z prawa rękojmi to Ty się określasz i warunkujesz to co sprzedawca może zrobić.

W moim mniemaniu, gdybyś określił się, że chcesz wymianę na inny produkt bez usterek lub zwrot pieniędzy, to nie byłoby naprawy gwarancyjnej.

Wystarczyłoby tylko potwierdzenie zgłoszonej niezgodności przez serwis, co jak widzę się dokonało..

 

Życzę powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, zadra napisał(-a):

Wydaje mi się, że korzystając z prawa rękojmi to Ty się określasz i warunkujesz to co sprzedawca może zrobić.

W moim mniemaniu, gdybyś określił się, że chcesz wymianę na inny produkt bez usterek lub zwrot pieniędzy, to nie byłoby naprawy gwarancyjnej.

Wystarczyłoby tylko potwierdzenie zgłoszonej niezgodności przez serwis, co jak widzę się dokonało..

 

Życzę powodzenia.

Zrobiłem jak mówisz ale to tak nie działa. W całym tym wątku wkleiłem nr paragrafu, który dokładnie określa jakie prawa ma konsument a jakie sprzedawca.  Jeśli usunięcie wady bardziej opłaca się sprzedawcy niż wymiana towaru lub zwrot pieniędzy, może tego dokonać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarek wrócił z serwisu. Naprawiony bez jakiejkolwiek ryski. Wymieniono wskazówki i uszczelkę dekla. Co ciekawe wahnik chodzi płynniej, bo wcześniej się zacinał. Dołożyli mi w prezencie zasuwany na suwak futerał na zegarek. Przyda się, ten oryginalny jest strasznie duży. 

 

Prosiłbym  Administratora o niezamykanie wątku. Coś zbyt pięknie to wygląda, aby było prawdziwe no ale jestem pozytywnie zaskoczony pracą serwisu Swatch Group.  

Tissot po naprawie.jpg

Edited by Ferencz89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.