Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Pawel88

Porysowany zegarek przez serwis

Recommended Posts

Witam,
Sprawa dotyczy zegarka Aerowatch, który został zakupiony w lutym tego roku

https://www.zegarek.net/zegarki-aerowatch/zegarek-42985-aa01-
W dniu dzisiejszym dotarła do mnie paczka z zegarkiem, który został oddany na gwarancje-tak jak podejrzewałem wyczerpała się batreria.Dokładnie obejrzałem zegarek, aby sprawdzić czy nie został uszkodzony i okazało się, że jednak został-na deklu jest długa, gruba rysa+parę mniejszych.
Nie ukrywam, że jestem mocno zirytowany.Zadzwoniłem na infolinię gdzie go zakupiłem, przedstawiłem sytuację,a Pani poprosiła mnie o zrobienie zdjęcie i przesłanie.Czego mogę oczekiwać od serwisu, który go uszkodził ? Najlepszym rozwiązaniem była by wymiana uszkodzonego elementu, ale nie chce znowu rozstawać się z czasomierzem na trzy tygodnie.A może jakaś rekompensata pieniężna-tylko w jakie wysokości ?
Miał ktoś z Państwa do czynienia z podobną sprawą ? Całe szczęście, że przed wysyłką zrobiłem sporo zdjęć jak wyglądał.

 

IMG_20210928_113713.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyrząd, którym wykonano to zdjęcie też powinien trafić do serwisu...

Można się jednak domyślać, że uszkodzenia są znaczne.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, tarant napisał(-a):

Przyrząd, którym wykonano to zdjęcie też powinien trafić do serwisu...

Można się jednak domyślać, że uszkodzenia są znaczne.

Dziękuje za konkretną pomoc ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak możemy pomóc? Wina serwisu jest oczywista. Na zdjęciu praktycznie nic nie widać.

Gwoli tego jak powinien i może działać serwis, oddawałem niedawno  do naprawy gwarancyjnej smatwatcha Samsung Galaxy. Przy odbiorze opisano go dokładnie, przed naprawą kopertę oklejono we wszystkich możliwych miejscach folią ochronną (i z taką go oddano). Na kopercie nie ma ani ryski.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tarant napisał(-a):

A jak możemy pomóc? Wina serwisu jest oczywista. Na zdjęciu praktycznie nic nie widać.

Gwoli tego jak powinien i może działać serwis, oddawałem niedawno  do naprawy gwarancyjnej smatwatcha Samsung Galaxy. Przy odbiorze opisano go dokładnie, przed naprawą kopertę oklejono we wszystkich możliwych miejscach folią ochronną (i z taką go oddano). Na kopercie nie ma ani ryski.

Co sugerujesz...?


Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Co sugerujesz...?

 

Zrzutę na dobrą kancelarię prawną, albo ustawkę pod serwisem. Może być?


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, tarant napisał(-a):

 

Zrzutę na dobrą kancelarię prawną, albo ustawkę pod serwisem. Może być?

Za stary jestem na bieganie z bejsbolem. Wolę przelać parę zeta na dobrego prawnika. A może któryś z naszych forumowych zrobić dobry uczynek i poprowadzi sprawę pro bono?

Edited by mario1971

Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa ma się tak, że zrobiłem inne, lepsze zdjęcia z zarysowaniami, przesłałem je na podany mi wcześniej adres i czekam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak na marginesie to sami wymieniacie baterie w swoich kwarcach czy zanosicie do majstra? 

Jak ja zobaczyłem jak szkłem zegarek oparł o biurko przy ściąganiu dekla to byłem przerażony. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tak na marginesie to sami wymieniacie baterie w swoich kwarcach czy zanosicie do majstra? 
Jak ja zobaczyłem jak szkłem zegarek oparł o biurko przy ściąganiu dekla to byłem przerażony. 
Ja to robię we własnym zakresie. Nakładam folię na dekiel i odkręcam powoli. Nawet jak się ześlizgnie to dekiel się nie zarysuje. A ile radości jak się samemu zrobi :)

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, greenmag napisał(-a):

A tak na marginesie to sami wymieniacie baterie w swoich kwarcach czy zanosicie do majstra? 

Jak ja zobaczyłem jak szkłem zegarek oparł o biurko przy ściąganiu dekla to byłem przerażony. 

Większość sam. Tylko te "droższe" z wciskanym deklem noszę do speca, aby dekiel ściągarką zdjął.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, greenmag napisał(-a):

A tak na marginesie to sami wymieniacie baterie w swoich kwarcach czy zanosicie do majstra? 

Ja zanoszę do majstra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterię wymieniam sam. Ktoś kto robi taką fuszerkę przy tak łatwej czynności musi być totalnym laikiem. Co to za serwis?


"Zdziwiło was, panowie, żeście usłyszeli z moich ust słowo "Bóg", lecz zapewniam was, że pojęcie Boga i cześć jaką mam dla niego opieram na podstawach tak pewnych jak prawdy z dziedziny fizyki." - Michael Faraday

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, bobwoj napisał(-a):

Co to za serwis?

Jest to zegarek firmy Aerowatch, ogólnie chcą, abym wysłał do nich zegarek, a sprzedawca w ramach rekompensaty oferuje mi tylko 50 zł, ale wtedy muszę zrezygnować z wysyłki zegarka do serwisu.Nie ukrywam, że nie chcę ponownie im wysyłać zegarka, ale 50 zł to trochę mało ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.