Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
m_lll

Rolex submariner

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

Od jakiegoś czasu chodzi za mną rolex submariner. Z tymże nie rozumiem różnicy cen. Na stronie rolex podstawowy submariner no date kosztuje 7800 euro ale na niektórych aukcjach widzę że chodza za dużo dużo więcej. Proszę o poradę, może jest gdzieś poradnik , oco dokładnie chodzi z tymi submarinerami i którego warto kupic. Przyznam ze chciałbym mieć ten zegarek ale tez chciałbym żeby nie stracił na wartości 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, m_lll napisał(-a):

Z tymże nie rozumiem różnicy cen.

Te sprawy nie podlegają klasycznej logice. Żeby nie tracić nerwów, pieniędzy i czasy proponuję zmienić obiekt westchnień i pożądania. Omega, Grand Seiko albo Philip Patek :rolleyes:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ to przecież proste. W sklepie rolexa nie kupisz zegarka od razu (chyba że jesteś np. Keanu Reeves), trzeba zapisać się u dystrybutora w kolejkę i czekać w zależności od modelu, np. 2 lata. Jeśli chcesz kupić od razu, musisz znaleźć ofertę osoby która już odczekała swoje i chętnie teraz sprzeda, tyle że nie za tą samą cenę :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Jędrula.wawa napisał(-a):

... Żeby nie tracić nerwów, pieniędzy i czasy proponuję zmienić obiekt westchnień i pożądania. ... albo Philip Patek 

Szczególnie Aquanaut lub Nautilus.  :lol:


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Dorian06 napisał(-a):

Szczególnie Aquanaut lub Nautilus.  :lol:

Czemu nie ? Nautilus może być :wub:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.12.2021 o 15:24, m_lll napisał(-a):

Na stronie rolex podstawowy submariner no date kosztuje 7800 euro ale na niektórych aukcjach widzę że chodza za dużo dużo więcej.  

Poziom obsługi przedsprzedażowej Rolexa jest na żenującym poziomie 🙂

Rolex (oraz jego dystrybutorzy) podając ceny na stronie internetowej zapomniał dodać że danego zegarka nie można kupić od tak. Co więcej, nie można nawet spróbować go kupić (tzn zapisać się na listę oczekujących). 

 

Resztę informacji znajdziesz w dedykowanych wątkach. 


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, evilym napisał(-a):

Poziom obsługi przedsprzedażowej Rolexa jest na żenującym poziomie 🙂

 

Dla mnie to prawdziwe mistrzostwo świata. Każdy inny producent zbytków (dóbr luksusowych) chciałby tak się poczuć chociażby przez chwilę. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Jędrula.wawa napisał(-a):

Czemu nie ? Nautilus może być :wub:

Tylko gdzie go kupić w cenie z metki


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, mario1971 napisał(-a):

Dla mnie to prawdziwe mistrzostwo świata. Każdy inny producent zbytków (dóbr luksusowych) chciałby tak się poczuć chociażby przez chwilę. 

Chyba z miłośnika marki, stajesz się powoli jej ślepym wyznawcą 😉

 

Mówiąc o fatalnej obsłudze klienta, miałem na myśli aspekty związane z procesem zakupowym 

- podawanie cen na stronie producenta oraz jego dystrybutorów bez informowania o tym, że produkt nie jest już dostępny

- brak szkoleń dla personelu przedatawiciala marki, by Ci wiedzieli jak się grzecznie zachować (ileż to ja się tu naczytałem o wyśmiewaniu klientów, nic nie wiedzących o całej sytuacji) 

- brak jasnej polityki zamawiania zegarków (brak określonych czasów oczekiwania, przejrzystych list, faworyzwoanie kolesiostwa i segregowanie klientów na tych lepszych i gorszych).

 

Nie widzę tu żadnego mistrzowstwa świata 🙂

 


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, evilym napisał(-a):

Chyba z miłośnika marki, stajesz się powoli jej ślepym wyznawcą 😉

 

Mówiąc o fatalnej obsłudze klienta, miałem na myśli aspekty związane z procesem zakupowym 

- podawanie cen na stronie producenta oraz jego dystrybutorów bez informowania o tym, że produkt nie jest już dostępny

- brak szkoleń dla personelu przedatawiciala marki, by Ci wiedzieli jak się grzecznie zachować (ileż to ja się tu naczytałem o wyśmiewaniu klientów, nic nie wiedzących o całej sytuacji) 

- brak jasnej polityki zamawiania zegarków (brak określonych czasów oczekiwania, przejrzystych list, faworyzwoanie kolesiostwa i segregowanie klientów na tych lepszych i gorszych).

 

Nie widzę tu żadnego mistrzowstwa świata 🙂

 

Patrzę na to ze swojej perspektywy przez pryzmat 4 ostatnich odbiorów, i raczej nie mam na co narzekać. Nie korzystam ze strony, a bywam osobiście w butiku. Katalog ma przeliczone ceny na PLN oraz zaznaczone dostępne do zamówień modele. Za każdym razem dostaję zwięzłą informację na temat długości oczekiwania. Za każdym razem butik wywiązywał się także z deklarowanych/przewidywanych terminów odbioru. Personel jest miły i kompetentny a ja zawsze mogę liczyć na kawę i ciekawą pogawędkę. Mając powyższe na uwadze mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z każdego etapu obsługi klienta. To tyle z mojej strony. :)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ło kurde myślałem ze sprawa jest prosta,  ide do sklepu i kupuje co potrzebuje. 

Czy w innych krajach jest podobne ? W nastepnym miesiącu lece do Singapuru , może tam ( albo po drodze ) warto poszukać? 

Tym bardziej że mi podoba się najzwyklejszy submariner 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym kraju jest podobnie. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mario1971 napisał(-a):

Patrzę na to ze swojej perspektywy przez pryzmat 4 ostatnich odbiorów, i raczej nie mam na co narzekać. Nie korzystam ze strony, a bywam osobiście w butiku. Katalog ma przeliczone ceny na PLN oraz zaznaczone dostępne do zamówień modele. Za każdym razem dostaję zwięzłą informację na temat długości oczekiwania. Za każdym razem butik wywiązywał się także z deklarowanych/przewidywanych terminów odbioru. Personel jest miły i kompetentny a ja zawsze mogę liczyć na kawę i ciekawą pogawędkę. Mając powyższe na uwadze mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z każdego etapu obsługi klienta. To tyle z mojej strony. :)

O którym butiku piszesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wodolej

Mam wrażenie, że łacha drzesz z nas singapurski kolego z m3 🤔😉

Względnie jest hibernatusem wprost z komedii Louisa de Funes  🙃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, m_lll napisał(-a):

O którym butiku piszesz ?

W każdym butiku Rolex panują podobne standardy. Poważny klient będzie traktowany z odpowiednią estymą w każdym punkcie W.Kruk, jak i u konkurencyjnych AD innych marek; Jubitom, Apart czy Noble Place.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hobby zegarkowe cierpi z powodu scalperów tak samo, jak wiele innych działek;).

 

I tak ciekawe jest to, że sytuacja kolejkowa dotyka głównie Rolexa. W przypadku elektroniki, takie konsole do gier znikają w ciągu 0.5 sekundy po ogłoszeniu i wkrótce można je znaleźć na alledrogo za 1000 zł drożej. Karty graficzne? Kosztują w zasadzie tyle, ile dawniej - cały pecet, bo nim normalny użytkownik się namyśli, to górnik od bitcoinów wykupi wszystkie 1000 kart, które zostały rzucone na rynek. 

 

I teraz co tu robić...

Moja filozofia jest taka, żeby nie pompować baniek i kieszeni scalperów. Gdybym miał kupić coś ze stajni R, to czekałbym sobie 2 lub 5 lat, ot tak, żeby nie dać zarobić "inwestorowi".

 

Ale ja to złośliwe bydlę jestem. Jak ktoś uważa, że warto dopłacić za natychmiastową dostępność produktu, to oczywiście szanuję :)

 

Swoją drogą, byłem pytać jakiś czas temu w AD o rozne modele rolka. W gruncie rzeczy potraktowano mnie bardzo miło. Proponowano mi zapisanie się na rozne modele. Czasy oczekiwania byly "takie o", ale bez dramatu. Państwo wydawali się strasznie zaklopotani, że nie mają nic do pokazania oprócz obrusu i katalogu. Nie miałem wrażenia, że muszę się o coś dopraszać. P.s. nie jestem w stanie się odnieść, jak tam z wiedzą i przeszkoleniem personelu, ale pobieżnie było ok.

 

A może zahartowało mnie trochę doświadczenie z innymi produktami. Dopiero co się wybudowałem i na głupią umywalkę musiałem czekać raz 4 miesiące. Tak jak nie przyszło mi do głowy dopłacić 2x tyle, by mieć ją natychmiast, tak i pewnie czekałbym cierpliwie na R. Produkt jak każdy inny.

 

Edit - a tak w ogóle, to w kazdej przymierzalni Galmokowej traktowano mnie świetnie. Na plus na pewno zapisał się Noble Place. Nawet gdybym nie lubił GS, to po spotkaniu z personelem, polubiłbym. Jedynie w Omedze potraktowano mnie po macoszemu, ale w pełni mi się nalezalo, bo przyszedłem tam od razu z nastawieniem, że na pewno przymierzanych modeli nie wezmę, ale chciałem się upewnić. I było to po mnie widać  😀 

Edytowane przez atrax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.12.2021 o 14:05, m_lll napisał(-a):

Ło kurde myślałem ze sprawa jest prosta,  ide do sklepu i kupuje co potrzebuje. 

Czy w innych krajach jest podobne ? W nastepnym miesiącu lece do Singapuru , może tam ( albo po drodze ) warto poszukać? 

Tym bardziej że mi podoba się najzwyklejszy submariner 😄

 

Jeśli spotkasz tam Submarinery w cenach z metki to weź mi ile tylko możesz 😉

Tak jak piszą koledzy. Rolexa nie ma opcji kupić w salonie. Dlatego ceny na rynku wtórnym są oderwane od rzeczywistości. Idź do Omegi i kup co chcesz od ręki. 

W dniu 26.12.2021 o 10:28, mario1971 napisał(-a):

Patrzę na to ze swojej perspektywy przez pryzmat 4 ostatnich odbiorów, i raczej nie mam na co narzekać. Nie korzystam ze strony, a bywam osobiście w butiku. Katalog ma przeliczone ceny na PLN oraz zaznaczone dostępne do zamówień modele. Za każdym razem dostaję zwięzłą informację na temat długości oczekiwania. Za każdym razem butik wywiązywał się także z deklarowanych/przewidywanych terminów odbioru. Personel jest miły i kompetentny a ja zawsze mogę liczyć na kawę i ciekawą pogawędkę. Mając powyższe na uwadze mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z każdego etapu obsługi klienta. To tyle z mojej strony. :)

Ja miałem inaczej. Dwa razy w Galerii Mokotów trafiłem na znudzoną obsługę która miała gdzieś klientów. Nie tam sobie wyobrażam zakup czegokolwiek za kilkadziesiąt tysięcy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ArtiGarnek to chyba miałeś pecha, zawsze są ujmująco grzeczni (nawet gdy byłem w krótkich spodenkach i polówce) i starają się udzielić odpowiedzi (również na te "trudne" pytania, cała ta sytuacja "niezapisowa" jest także dla nich kłopotliwa).

Może są mili dla miłych ludzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, mroova napisał(-a):

@ArtiGarnek to chyba miałeś pecha, zawsze są ujmująco grzeczni (nawet gdy byłem w krótkich spodenkach i polówce) i starają się udzielić odpowiedzi (również na te "trudne" pytania, cała ta sytuacja "niezapisowa" jest także dla nich kłopotliwa).

Może są mili dla miłych ludzi ?

Byłem miły bo ja jestem miłym gościem 😉 Byłem też dobrze ubrany i miałem dobry zegarek. Może źle trafiłem jednak moje odczucia są jakie są. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Dobrze" trafiłeś w aparcie w galmoku, co najmniej kilka razy spotkałem się z obsługą która gdzieś na końcu tego salonu podpiera gabloty i gada o swoich prywatnych sprawach w czasie kiedy weszli klienci i się rozglądają. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee, może to byli klienci z cyklu „ proszę mi tu raz dwa powiedzieć na którym zegarku można najwięcej zarobić”…ja tam w Galamoku  mam zawsze dobre doświadczenia nawet jak nie odbieram a może przede wszystkim  jak nie odbieram :-))). A w zachwalanej tu Posnanii na przykład byłem świadkiem zadzierania nosa typu „ panie tu nie jest salon damsko męski…. ja tu  Rolexa mam” 

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.