Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Cykcyk

Zakup Online - problem ze zwrotem. Przestroga.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

  niedawno pytałem Was który zegarek wybrać, ostatecznie jeden z nich odesłałem.

Sklep zarzucił mi, że zegarek był używany i jest zniszczony ( absolutna nieprawda) i proponują obniżenie zwrotu o 200zł! (ponad 20% wartości)

Jestem zaszokowany takim podejściem i postępowaniem tym bardziej, że zegarka nie nosiłem, jedynie bardzo ostrożnie zobaczyłem i przymierzyłem ponieważ jako miłośnik zegarków dbam o każdy z nich.

Zegarek z wyprzedaży, najniższa cena na rynku, sklep podobno nie ma stacjonarnego punktu i twierdzi, że zegarek nie pochodzi ze zwrotu.  To co dostrzegłem, to że czerwony Pasek z tyłu na tarczy jest wyblakły względem tego zamówionego z innego sklepu oraz że nie ma foli ochronnych na np. zapięciu, gdzie teraz zarzucają mi porysowania.

Żałuję, że nie zrobiłem fotorelacji i im nie zgłosiłem od razu (chociaż pewnie i tak by zrzucili na mnie). Nie spodziewałem się takich problemów przy zwrocie. Miałem świadomość, że mogą za uszkodzenia obniżyć, ale do żadnych osobiście nie doprowadziłem. Czuje się oszukany oraz że próbują na mnie wyłudzić $. 

 

Chciałbym Was przestrzec, bo ja bardzo rzadko kupowałem online zegarki, tym razem jestem mocno zrażony do sklepu oraz zakupów online, aby zawsze nagrywać i nawet mikroryskę zgłosić bezpośrednio po odpakowaniu. Dla mnie taka mikroryska jest w zasadzie niewidocznia przy chromowanej kopercie wiec nie widząc jej nie zgłaszałem a oni twierdzą że zegarek nie jest do ponownej sprzedaży. Cyrk.

Edytowane przez Cykcyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Pierwsza rzecz jest taka, że kupując przez internet masz prawo przed zwrotem używać rzeczy zgodnie z przeznaczeniem, także siłą rzeczy może ona nosić ślady użytkowania, które z takiego używania mogą wyniknąć. Ponosisz odpowiedzialność tylko za używanie rzeczy niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca ma natomiast obowiązek zwrócić Tobie całą zapłaconą kwotę, a nie arbitralnie przez siebie przyjętą. Druga natomiast jest taka, że jeżeli jesteś konsumentem prawo przyjmuje domniemanie, że ewentualne wady fizyczne, które zostały wykryte do roku czasu od sprzedaży, istniały w momencie sprzedaży. Nie znam sytuacji, jesteś jedną ze stron sporu, ale z tego co piszesz przekonałbym sklep do zmiany ich stanowiska, a jeżeli to nie poskutkuje skorzystał z dalszych środków, poczynając od rzecznika praw konsumentów. Jeżeli natomiast to jakaś ich praktyka, to faktycznie trzeba omijać ich szerokim łukiem, co nie oznacza, że sprzedaż przez internet w ogóle jest nietrafionym pomysłem, a z każdego zakupu trzeba robić fotorelacje. Wydaje mi się, że konsumenci są na tyle chronieni w świetle prawa, żeby takie potrzeby właśnie eliminować. 

 

Pozdrawiam!

 

 

Edytowane przez J. Wilczynski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.01.2022 o 19:45, Cykcyk napisał(-a):

Cześć,

  niedawno pytałem Was który zegarek wybrać, ostatecznie jeden z nich odesłałem.

Sklep zarzucił mi, że zegarek był używany i jest zniszczony ( absolutna nieprawda) i proponują obniżenie zwrotu o 200zł! (ponad 20% wartości)

Jestem zaszokowany takim podejściem i postępowaniem tym bardziej, że zegarka nie nosiłem, jedynie bardzo ostrożnie zobaczyłem i przymierzyłem ponieważ jako miłośnik zegarków dbam o każdy z nich.

Zegarek z wyprzedaży, najniższa cena na rynku, sklep podobno nie ma stacjonarnego punktu i twierdzi, że zegarek nie pochodzi ze zwrotu.  To co dostrzegłem, to że czerwony Pasek z tyłu na tarczy jest wyblakły względem tego zamówionego z innego sklepu oraz że nie ma foli ochronnych na np. zapięciu, gdzie teraz zarzucają mi porysowania.

Żałuję, że nie zrobiłem fotorelacji i im nie zgłosiłem od razu (chociaż pewnie i tak by zrzucili na mnie). Nie spodziewałem się takich problemów przy zwrocie. Miałem świadomość, że mogą za uszkodzenia obniżyć, ale do żadnych osobiście nie doprowadziłem. Czuje się oszukany oraz że próbują na mnie wyłudzić $. 

 

Chciałbym Was przestrzec, bo ja bardzo rzadko kupowałem online zegarki, tym razem jestem mocno zrażony do sklepu oraz zakupów online, aby zawsze nagrywać i nawet mikroryskę zgłosić bezpośrednio po odpakowaniu. Dla mnie taka mikroryska jest w zasadzie niewidocznia przy chromowanej kopercie wiec nie widząc jej nie zgłaszałem a oni twierdzą że zegarek nie jest do ponownej sprzedaży. Cyrk.

Zdradzisz co to za sklep, jeśli to nie tajemnica rzecz jasna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.01.2022 o 22:52, konrado77 napisał(-a):

Zdradzisz co to za sklep, jeśli to nie tajemnica rzecz jasna.

Myślę, że nie jest to tajemnica. Mam prawo do swojej opinii. Pewnie gdybym nie zwracał - byłbym zadowolony - bo wszystko poszło sprawnie. Ale nie liczy się tylko sprzedaż, ale również obsługa posprzedażna.

Sklep Crazy Time.  Poddenerwowany sytuacją wysłałem im długiego maila, czekam 4 dzień na odpowiedź, ale ok, święto było po drodze. Więcej już na nich nie będę tracił czasu, bo to w nieskończoność udowadnianie kto ma racje.

Edytowane przez Cykcyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Cykcyk napisał(-a):

Sklep Crazy Time

Jak się zadajesz z dzikusami :huh:

A w ogóle to spółczuję, po takich przejściach człowiek czuje się jak zbity pies :wacko:

 


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa zamknięta.

Nie odpisali na dłuższego @ którego wysłałem ( malo profesjonalnie) ale przynajmniej zlecili zwrot..  pieniądze odzyskane. Nie życzę nikomu takiej sytuacji bo kosztuje sporo nerwów.  Od teraz każdy zakup online otwieram z aparatem, nagrywam video.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.01.2022 o 15:53, J. Wilczynski napisał(-a):

Sprzedawca ma natomiast obowiązek zwrócić Tobie całą zapłaconą kwotę, a nie arbitralnie przez siebie przyjętą.

 

 

Nieprawda. Noszenie zegarka w warunkach, które doprowadzają do zarysowań koperty nie jest konieczne do sprawdzenia cech, charakteru i funkcjonowania rzeczy. Czyli sprzedający jak najbardziej może potrącić utratę wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.