Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
pmwas

Mój upragniony 💩 UAZ...

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się, zobaczymy z kolegą, który ma większe pojęcie niż ja...


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja myślę, że po wpisaniu na yt odpowiedniego zwrotu znajdzie się mnóstwo filmików z napraw.

Chociaż teraz, to nie wiem, czy rosyjskie nie są "separowane" więc może być ich znacznie mniej niż na początku roku..  

Oglądać, czytać, uczyć się, trenować !!! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro mam kolegę, który umie, to tak będzie najłatwiej 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimny na ssaniu...

 

 

 

Wyglada, że w miarę 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dławienie się może mieć mnóstwo przyczyn: filtr paliwa, brud z zbiorniku, gaźnik, aparat zapłonowy itd itp. Na wolnych pracuje poprawnie.  Jeśli dławi się na benzynie, a na gazie nie, to przytyka dopływ benzyny. To tyle na odległość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedziem naprawiać 💪


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, pmwas napisał(-a):

Może to tylko kwestia regulacji, bo moim zdaniem bez ssania ma za niskie wolne obroty... tak na ucho...

 

sprawdz rowniez czy os przepustnicy nie jest wyrobiona, taka wyrobiona os uzytkowana przez dlugi czas, skutkowala 'wyrobieniem' kanalu gardzieli gaznika,

popatrz tez na iglice zamykajaca doplyw paliwa, na niej tez czasem robila sie 'bruzda' i lubila sie zawiesic albo przepuszczala paliwo


Są ludzie, którzy przez całe życie spogladają na zegarek, a mimo to zawsze się spóźniają. (A. Czechow)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli okaże się, że to gaźnik, to nie warto regenerować nowy kosztuje 700-800 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy.

Jeszcze mi chodzi po głowie filtr powietrza 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy go na próbę otworzyć. Nic się nie stanie. Przy okazji: gaźnik masz jednokomorowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, goral_ napisał(-a):

Wystarczy go na próbę otworzyć. Nic się nie stanie. Przy okazji: gaźnik masz jednokomorowy?

 

Wlasnie - nie wiem


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, goral_ napisał(-a):

Wystarczy go na próbę otworzyć. Nic się nie stanie. 

 

Najpierw muszę go znaleźć 😂

To to duże coś nad/obok gaźnika? Tam on jest?


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bańka metalowa, przez filtr powietrze dopływa do gaźnika. Z prawej strony w komorze silnika,przed i nad gaźnikiem

filtr uaz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 godziny temu, pmwas napisał(-a):

Ok, z nową uszczelką działa...

Zapalił na benzynie.

 

Wciąż natomiast mam wrażenie, ze gdzieś jest problem, bo potrafi się masakrycznie „udławić”, strzelić, a czasem zgasnąć przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu na wolnych obrotach.

Gdy gaz się wciska z czuciem, ładnie wchodzi na obroty, ale jak dopniemy mocniej - dławi się...

Było kręcone aparatem zapłonowym?... Poziom paliwa w okienku troszkę ponad połową masz? Tam jest pompka przyspieszająca w gaźniku. Jak mu zajrzysz w gardziel przy otwartej klepce ssania i pootwierasz ręcznie , na zgaszonym silniku przepustnicę, to robi sik sik benzyną do gardzieli? Kolejna rzecz, zdejmij kopułkę aparatu i weź do ust rurkę, która doprowadza podciśnienie do przyspieszacza zapłonu, wciągając powietrze rurką, płytka przerywacza musi się poruszać...lewo-prawo

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benzyny trochę ponad polowe, tak. Jak ogarnę filtry to właśnie jeszcze jest aparat zapłonowy... muszę znaleźć wolny dzień na zabawę :)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam o pompce przyspieszającej i może faktycznie tu jest problem? Bo ona ma zapobiegać dławieniu się silnika przy szybkim dodaniu gazu...


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ona jest w gaźniku i oczywiście może być przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic, dzisiaj wieczorem zobaczę, czy UAZ żyje... i spróbuję chwilę pojeździć. 

Mam tylko nadzieję, że nie skończę na lawecie 🤯


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha, i musi nie padać jak w tej chwili, bo nie wiem gdzie mam kąpielówki i czepek ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę...

Pompa ma pęknięcie! Eureka! 

Dlatego zasysa powietrze...

Czyli muszę wymienić pompę, bo znów padło, oczywiście.

Na gazie chodzi, na benzynie już nie. I ssie powietrze na wlocie.

 

Dobra, będę myślał, jak podłączyć nową pompę w Sosnowcu... może znajdę kanał gdzieś bliżej...


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli obudowa pompy paliwa ma pęknięty korpus, tak?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie pęknięty jest gwint do którego wkręca się przewód doprowadzający benzynę.

Teraz zobaczyłem, że się poci i jest pęknięcie 

6281ECFE-391C-4FB1-8B9F-B65BAC339820.jpeg.c6648ea938c210d451886a66421ee6bf.jpeg


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zresztą prawie na pewno to, bo jak poruszałem przewodem to zgasł całkiem i przestał zapalać. Na gazie pali...


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, goral_ napisał(-a):

Zakleiłbym.

 

Pierwsza myśl była taka sama.

Korci mnie, żeby to zakleić doświadczalnie, żeby zobaczyć, czy będzie działać poprawnie.

Ale myślę, że po prostu wymienię pompę na nową, bo z tą to będzie niekończąca się historia ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.