Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
marsjan

Serwis Omega Warszawa - czy tak jest wszędzie?

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Butik napisał(-a):

 

A'propos - czy znacie jakiś bezpośredni kontakt / mail do Omegi gdzie z tym można uderzyć. Na ich stronie oczywiście jedynie formularz do wypełnienia, którego od siebie nie mogę wysłać, choć próbowałem parę razy. Postanowiłem jednak odezwać się do nich.

 

puściłem Ci priv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Butik napisał(-a):

 

A'propos - czy znacie jakiś bezpośredni kontakt / mail do Omegi gdzie z tym można uderzyć. Na ich stronie oczywiście jedynie formularz do wypełnienia, którego od siebie nie mogę wysłać, choć próbowałem parę razy. Postanowiłem jednak odezwać się do nich.

Niezadowolony z usługi serwisu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kurzy napisał(-a):

Niezadowolony z usługi serwisu?

 

nieeee, ależ skąd! Po prostu chciał pogawędzić ;)

Przepraszam, za mało wnoszący post, ale nie mogłem się powstrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, jakubos napisał(-a):

 

nieeee, ależ skąd! Po prostu chciał pogawędzić ;)

Przepraszam, za mało wnoszący post, ale nie mogłem się powstrzymać.

Pisał, że zadowolony, stąd pytanie.

P.s. Błysnąłeś…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kurzy napisał(-a):

Pisał, że zadowolony, stąd pytanie.

P.s. Błysnąłeś…

Przeczytaj jeszcze raz, od początku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mateo napisał(-a):

Przeczytaj jeszcze raz, od początku...

Nie w tym wątku. Wypowiedź z 30 lipca.

 

 

Edytowane przez Kurzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kurzy napisał(-a):

Nie w tym wątku. Wypowiedź z 30 lipca.

 

„Wczoraj z Marynarskiej odebrałem niebieski po czyszczeniu, uwinęli się w 2 dni, wygląda na czysty, oddany w nowym czerwonym pudełku podróżnym z wydrukiem testu szczelności i dokładności. Z samej obsługi i usługi po raz kolejny (wbrew forumowym opiniom o serwisie SG) jestem zadowolony.” 


po wyjściu byłem zadowolony, potem kedzy uświadomili mnie, że test szczelności był nieorawidłowy,

komunikacja z tym związana potem jest dla mnie dalece niezadowalająca; przy okazji chciałem ponarzekać o napotkanych ostatnio problemach jakościowych w dwóch pod rząd zakupionych zegarkach

Edytowane przez Butik

Kto rano wstaje ten leje jak z cebra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Butik napisał(-a):


po wyjściu byłem zadowolony, potem kedzy uświadomili mnie, że test szczelności był nieorawidłowy,

komunikacja z tym związana potem jest dla mnie dalece niezadowalająca; przy okazji chciałem ponarzekać o napodkanycn ostatnio problemach kakoścuowych w dwóch pod rząd zakulionych zegarkach

Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Kurzy napisał(-a):

Dziękuję za odpowiedź.


proszę bardzo :)

usuń proszę cytat mojego posta, bo pisany telefonem ma strasznie dużo błędów, niestety bez okularów nie trafiam tam gdzie trzeba ;)


Kto rano wstaje ten leje jak z cebra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 11 minut temu, Butik napisał(-a):


    proszę bardzo :)

    usuń proszę cytat mojego posta, bo pisany telefonem ma strasznie dużo błędów, niestety bez okularów nie trafiam tam gdzie trzeba ;)

    Ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedzi i sugestie. Sytuacja z zarysowaniami znalazła swój finał. Dwa dni po przesłaniu maila do serwisu zadzwonił do mnie pan Maxime Gourgouillat, Brand Manager Omegi na Polskę, z propozycją rozwiązania problemu i przeprosinami. Po długim weekendzie podjechałem do serwisu i czekał już na mnie nowy dekiel, który został wymieniony od ręki. Pan Maxime był obecny przez cały proces naprawy. Dostałem kilka upominków w ramach przeprosin. Ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania sytuacji, chociaż oczywiście lepiej by było, gdyby się w ogóle nie zdarzyła.

 

Niestety może się okazać, że to nie koniec moich przygód. Wczoraj ok. 21:00 zegarek nagle się zatrzymał, a jestem prawie pewien, że nakręcałem go rano do oporu 😕 .

Edytowane przez marsjan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.08.2022 o 19:35, marsjan napisał(-a):

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dzisiaj odebrałem Speedmastera z serwisu z nową tarczą (poprzednia została porysowana przy serwisie). Zegarek zarobił dwa nowe "prezenty". Zarysowania na napisie "Professional" i w okolicach prawego górnego ucha. Dość głębokie, spokojnie wyczuwalne pod paznokciem. Nie mam już siły do tych ludzi.

 

Jak myślicie, robić awanturę czy machnąć ręką?

IMG_0029.JPG

IMG_0035.JPG

 

 

O kurka... 🙈 jaka masakra 😳 

oczywiscie, ze robic sprawe!

 

 

 

W dniu 9.08.2022 o 20:06, nicon napisał(-a):

Klucz się komuś omsknął 😕, ja bym im zwrócił uwagę, ale zegarka bym już nie oddał po raz kolejny na "naprawę". Tym bardziej że jedyne co mogą tam zrobić, bo z pewnością nie spawają, to polerować aż rysa zniknie razem z kawałkiem ucha/dekla.

 

Żenada, trzymają swoje niskie standardy.

 

Jak to mozliwe, ze autoryzowany serwis omegi otwieral zegarek narzedziem, ktory moze sie omsknac 🙈

13 minut temu, marsjan napisał(-a):

 

Niestety może się okazać, że to nie koniec moich przygód. Wczoraj ok. 21:00 zegarek nagle się zatrzymał, a jestem prawie pewien, że nakręcałem go rano do oporu 😕 .

 

Skontaktuj sie znow bezposrednio z Brand Managerem


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakimś anglojęzycznym forum czytałem, że podobno w autoryzowanych serwisach zegarki zamykają/otwierają nie zegarmistrzowie, tylko ludzie "z ulicy" po szkoleniu w tym zakresie. Nie mam pewności, czy to prawda, ale wyjaśniałoby to niski poziom staranności.

 

Najpierw poobserwuję chód przez kilka dni. Weekend był trochę chaotyczny, więc mogło być tak, że zapomniałem nakręcić zegarka (chociaż nie wydaje mi się). Jeżeli problem wróci to pewnie będę się do niego zgłaszał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, marsjan napisał(-a):

Na jakimś anglojęzycznym forum czytałem, że podobno w autoryzowanych serwisach zegarki zamykają/otwierają nie zegarmistrzowie, tylko ludzie "z ulicy" po szkoleniu w tym zakresie. Nie mam pewności, czy to prawda, ale wyjaśniałoby to niski poziom staranności.

Nie sądzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, marsjan napisał(-a):

Na jakimś anglojęzycznym forum czytałem, że podobno w autoryzowanych serwisach zegarki zamykają/otwierają nie zegarmistrzowie, tylko ludzie "z ulicy" po szkoleniu w tym zakresie. Nie mam pewności, czy to prawda, ale wyjaśniałoby to niski poziom staranności.

 

Najpierw poobserwuję chód przez kilka dni. Weekend był trochę chaotyczny, więc mogło być tak, że zapomniałem nakręcić zegarka (chociaż nie wydaje mi się). Jeżeli problem wróci to pewnie będę się do niego zgłaszał.

 

Zdarza sie, zalezy od serwisu i zakresu pracy, ale nawet w butikach Omegi w CH byl nakaz zeby zatrudniac przynajmniej jednego zegarmistrza. 

 

Bledy sie zdarzaja nawet najlepszym zegarmistrzom, ale w zyciu takiego zegarka sie nie oddaje klientowi.

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, marsjan napisał(-a):

Wielkie dzięki za odpowiedzi i sugestie. Sytuacja z zarysowaniami znalazła swój finał. Dwa dni po przesłaniu maila do serwisu zadzwonił do mnie pan Maxime Gourgouillat, Brand Manager Omegi na Polskę, z propozycją rozwiązania problemu i przeprosinami. Po długim weekendzie podjechałem do serwisu i czekał już na mnie nowy dekiel, który został wymieniony od ręki. Pan Maxime był obecny przez cały proces naprawy. Dostałem kilka upominków w ramach przeprosin. Ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania sytuacji, chociaż oczywiście lepiej by było, gdyby się w ogóle nie zdarzyła.

 

Niestety może się okazać, że to nie koniec moich przygód. Wczoraj ok. 21:00 zegarek nagle się zatrzymał, a jestem prawie pewien, że nakręcałem go rano do oporu 😕 .

No to miejmy nadzieję, że to tylko niedokręcony zegarek.

 

A test szczelności po zmianie dekla zrobili ??


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 hours ago, kornel91 said:

No to miejmy nadzieję, że to tylko niedokręcony zegarek.

 

A test szczelności po zmianie dekla zrobili ??

 

Zrobili, tym razem nawet z właściwym ciśnieniem (5 bar). Wcześniej dawali mi wydruki z testu na 3 bar, musiałem się upominać o poprawienie :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój zegarek jest chyba przeklęty :D . Znowu się zatrzymał. Na szczęście znalazłem przyczynę. Wskazówka godzinowa jest osadzona za nisko i blokuje sekundnik. Jutro kolejna wycieczka na Marynarską.

 

 

IMG_0052.jpg

Edytowane przez marsjan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gf-zgUx-WpmR-sDjq_nie-zyje-bob-budownicz

 

Dobrze że od września podwyżka, może zatrudnią w serwisie kogoś kto potrafi złożyć zegarek do kupy.


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, marsjan napisał(-a):

Mój zegarek jest chyba przeklęty :D . Znowu się zatrzymał. Na szczęście znalazłem przyczynę. Wskazówka godzinowa jest osadzona za nisko i blokuje sekundnik. Jutro kolejna wycieczka na Marynarską.

 

 

IMG_0052.jpg

 

 

nie wiem czy powinienem sie smiac czy plakac...

 

wspolczuje, i informuj brand managera 👍


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minutes ago, nicon said:

gf-zgUx-WpmR-sDjq_nie-zyje-bob-budownicz

 

Dobrze że od września podwyżka, może zatrudnią w serwisie kogoś kto potrafi złożyć zegarek do kupy.

 

Na to bym nie liczył :D .

 

30 minutes ago, SzefSzefow said:

 

 

nie wiem czy powinienem sie smiac czy plakac...

 

wspolczuje, i informuj brand managera 👍

 

Śmiać! Niech będzie choć trochę pożytku z tej historii :) . Tak zrobię, zadzwonię do niego rano w drodze do serwisu, może będzie już w pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu Omegi, to Zaleski/Zaleska stracili autoryzację? parę lat temu robiłem u nich serwis Speedmastera i było dobrze.
Ostatnio gwarancyjnie robiona DoubleEagle na Marynarskiej po wyczynach SW serwisu niestety przestała chodzić, nie wnikałem dlaczego,  oddałem i po ca. 4 tygodniach powróciła na chodzie bez widocznych ubytków. Moja konkluzja z kontaktów z Marynarską jak coś sami sknocą to sami bez wykłócania doprowadzą do stanu pierwotnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, pism napisał(-a):

Co do serwisu Omegi, to Zaleski/Zaleska stracili autoryzację? parę lat temu robiłem u nich serwis Speedmastera i było dobrze.

Mają autoryzację, ale tylko na naprawy pogwarancyjne.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.08.2022 o 20:39, marsjan napisał(-a):

Mój zegarek jest chyba przeklęty :D . Znowu się zatrzymał. Na szczęście znalazłem przyczynę. Wskazówka godzinowa jest osadzona za nisko i blokuje sekundnik. Jutro kolejna wycieczka na Marynarską.

 

 

IMG_0052.jpg

 

Masakra, szczerze wspolczuje. Czlowiek wydaje mase pieniedzy na wymarzony zegarek, a tu takie jazdy i tyle niepotrzebne stresu :/ 


Instagram - Lug2Lug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.