Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Rikimaru75

Kosz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Od dwóch tygodni nie zmienia się  status przesyłki , mieliście może podobny przypadek.  Na stronie DHL w Polsce żeby uzyskać informację muszę podać nr przesyłki,  jednak system jej nie wykrywa bo nie dotarła do kraju.  Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. 

 

Pozdrawiam 

 

Edytowane przez Rikimaru75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź numer na przesyłkach pocztowych.

DHL przy imporcie z USA jest przewoźnikiem ale numer przesyłki należy do PP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesyłka idzie z Niemiec DHL  parcel  CY123456789DE u nas dostarcza DHL 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też Ci wyświetla, że krajem docelowym jest Pakistan?


Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega wkopiował przykład z kontrolki 123456789

 

mię podał numeru listu

Edytowane przez Rezi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Anansi napisał(-a):

Też Ci wyświetla, że krajem docelowym jest Pakistan?

Kraj docelowy Polska (nr przesyłki zmieniłem)  po podaniu mojego kodu pocztowego wyświetla poprawnie moje dane 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Rikimaru75 napisał(-a):

Kraj docelowy Polska (nr przesyłki zmieniłem)  po podaniu mojego kodu pocztowego wyświetla poprawnie moje dane 

 

To już zauważyłem wcześniej. ;)

Czy kontaktowałeś się z nadawcą? To po jego stronie o ile wiem leżą reklamacje.


Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Anansi napisał(-a):

 

To już zauważyłem wcześniej. ;)

Czy kontaktowałeś się z nadawcą? To po jego stronie o ile wiem leżą reklamacje.

Tak, zrobił zgłoszenie, ale jakoś długo to trwa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.