Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here
Olsen

Alpina Alpiner 4 - Chrono24

Recommended Posts

Prwadziwy ale w tej cenie + cło i portowe możesz mieć Alpina Alpiner 4 Chrono blue.

Artur

 

 

 

 

IMG_20220714_172634.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaryzykowałem , zamówiłem, dam znać jak przebiegły sprawy celne , " zakochałem " się w tym zegarku i nic nie poradzę , dzięki za odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma ryzyka 👍 zegarek ładny 😊

 

Poproś sprzedającego o umieszczenie kosztów wysyłki na fakturze.

Wysyłkę byle nie via Poczta Polska tylko kurierem DHL lub czymś podobnym.

I dolicz 25% na cło i vat.

Tak z doświadczenia.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedający informował że może wysłać zegarek z Austrii, więc odpadają cło i podatek.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Godzinę temu, emzet napisał(-a):

Sprzedający informował że może wysłać zegarek z Austrii, więc odpadają cło i podatek.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

dokładnie tak , zobaczymy co i jak , poinformuje Was jak to wyjdzie w praktyce , dzięki z odp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witajcie , mam problem z transakcją na chrono24 , transakcja oznaczona jako opłacona z nr. identyfikacyjnym natomiast nie "zeszły" mi pieniądze z konta (od 11/03) , żadnego kontaktu ze sprzedającym i dziś dostałem mail od ch24 - " jak przebiegła transakcja?" , dwa zegarki kupiłem przez ten portal bez problemu i teraz nie bardzo wiem co robić , spotkaliście się z taką sytuacją?

tak to wygląda :

https://www.chrono24.pl/user/checkout-detail.htm?checkoutId=8103927

Edited by Olsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, i to 2 razy. Co prawda nie na chrono24, tylko na naszych portalach, gdzie kupowałem coś tam w dwóch różnych sklepach. Transakcja przebiegła "jak zawsze" z dwustopniowym logowaniem a pieniądze nie zeszły z konta. Dopiero kiedy sprzedawca podał mi numer konta, zrobiłem przelew bezpośrednio na podane konto i sprawa była załatwiona.


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.03.2024 o 16:54, Olsen napisał(-a):

Witajcie , mam problem z transakcją na chrono24 , transakcja oznaczona jako opłacona z nr. identyfikacyjnym natomiast nie "zeszły" mi pieniądze z konta (od 11/03) , żadnego kontaktu ze sprzedającym i dziś dostałem mail od ch24 - " jak przebiegła transakcja?" , dwa zegarki kupiłem przez ten portal bez problemu i teraz nie bardzo wiem co robić , spotkaliście się z taką sytuacją?

tak to wygląda :

https://www.chrono24.pl/user/checkout-detail.htm?checkoutId=8103927

 

Skontaktuj sie z CH24, nie wykonuj bezposredniego przelewu na konto sprzedajacego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic z tego nie wyszło tak jakby sprzedający nie potwierdził transakcji na CH24 , nie odpisał na mail więc dałem sobie spokój , jednak lepiej robić zakupy u sprzedawców profesjonalnych..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elo , nie chcę zakładać nowego tematu , podpowiedzcie jak pobrać / wydrukować potwierdzenie transakcji na CH24 , z góry dziękuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można to zrobić tylko przez pół roku od zakupu zegarka. Po tym czasie trzeba napisać do centrali CH24. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.