Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Fiat Stilo 1.9 JTD 115KM

01.jpg

 

Przymierzam się jednak do czegoś większego. Myślę o AR 156 lub Mazda 6. Sabuniek - napiszesz co nieco o swoich doświadczeniach z autem?

Edytowane przez domurst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fiat Stilo 1.9 JTD 115KM

01.jpg

 

Przymierzam się jednak do czegoś większego. Myślę o AR 156 lub Mazda 6. Sabuniek - napiszesz co nieco o swoich doświadczeniach z autem?

 

AR 156 nie będzie większe od Stilo , Mazda 6 jak najbardziej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wnętrzu zgoda, ale mi chodzi głównie o bagażnik. Przy niskich zdolnościach adaptacyjnych narzeczonej mam problem ze spakowaniem się w to auto na wakacje (2osoby+pies) czy dłuższe niż 7 dni wyjazdy. Macie jeszcze jakiś pomysł na auto w rocznikach 2004-2006 z bagażnikiem większym od Stilo i podobnie przestronnym w środku? BMW 3? Vectra? Signum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AR 156 nie będzie większe od Stilo , Mazda 6 jak najbardziej 

Hmm, Mazda 6 wcace duża nie jest na jaką sie wydaje:). Częsci abstrakcyjnie drogie ale i niesamowicie trwałe, zawieszenie tylne kosztuje ok 5000pln za kompletne ale moje jest orginalne z 2005r i nic nie puka nie stuka. Ja mam silnik 2,3 benz i spala ok 9l czyli tyle samo 1,8bezn (wiem bo wśród moich znajomych gania 6 mazd od rok 2003 do 2007 z róznymi silnikami), diesla sobie odpusć bedziesz miał tylko kłopoty. Ogólnie bardzo przyjemne auto, fotele sprawiaja wrazenie bardzo chujaszczych ale w trasie mile zaskakują komfortem, tapicerka skórzana trwa, jakość plastików średnia ale nie najgorsza, ja mam wersje sport wiec ceny czesci jeszcze wieksze ale za to wyposażenie maxymalne  z navi skrórami, audio BOSE (troszke za duzo basu ale ogólnie na 5). Przy przebiegu 213k olej w silniku 5W30 zerow wycieków ale z racji tzw luźnego spasowania silnika czesem kapke trzeba dolać. To chyba tyle jak masz jakies pytania to dawaj:)


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do samego modelu to już co nieco wiem, bo w rodzinie jeździ takie. Szukałem raczej potwierdzenia tego co zasłyszałem od kuzyna i właściwie dostałem to co chciałem. Co do diesla to mity mitami, ale właśnie jego auto jest jego potwierdzeniem - zapchane jakieś sitko w misce olejowej efektem czego najpierw posypana turbina a finalnie zatarty silnik - a to wszystko podczas jego wizyty u mnie i rozkraczenie się auta 1,5km od mojego domu. Celuję wobec tego w dwulitrową benzynę - auto najprawdopodobniej sprowadzę z DE i nie chciałbym wpaść w wyższą akcyzę, a moc jest chyba kompromisowa w stosunku do spalania. Chętnie się jeszcze dowiem jak z rzekomą podatnością na korozję (szczególnie tylne nadkola).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wnętrzu zgoda, ale mi chodzi głównie o bagażnik. Przy niskich zdolnościach adaptacyjnych narzeczonej mam problem ze spakowaniem się w to auto na wakacje (2osoby+pies) czy dłuższe niż 7 dni wyjazdy. Macie jeszcze jakiś pomysł na auto w rocznikach 2004-2006 z bagażnikiem większym od Stilo i podobnie przestronnym w środku? BMW 3? Vectra? Signum?

Ja od siebie dodam, ze polecam serdecznie markę Saab. W Polsce mało doceniana marka, a godna uwagi. Obecnie jest dużo zamienników części, za przyzwoite pieniądze. Ja jeżdzę starym Saab'em 9-3 w 3drzwiach i spokojnie mieszczę sie z moja Narzeczona i dużym psem jak gdzieś wyjeżdżamy ( bagażnik prawie 500l)

 

Jeśli interesują Cie nowsze samochody to juz model 9-3 był produkowany w kombi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam miałem saaba 93 w fajnej opcji i było to bezawaryjne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Właśnie pooglądałem i będę rozważał, tym bardziej że jest w moim zasięgu finansowym (myślałem, że są droższe na rynku wtórnym). Muszę poczytać co nieco o silniku 1.8t w benzynie. Na sam wybór i "orientację w terenie" mam sporo czasu, bo aż do przyszłych wakacji.

 

Wracając do meritum, czyli aut forumowiczów a więc i mojego Stilo to parę słów dla potomności :-) Samo auto godne polecenia dla singla albo minimalistycznej rodziny ;-) Największe atuty to sporo, jak na gabaryty zewnętrzne, przestrzeni w środku i silnik - praktycznie bezawaryjny, przy przebiegu ponad 170kkm suchutki ("lata" na pełnym syntetyku) i oszczędny przy dość dobrej dynamice. Na plus również zawieszenie - może ciut za miękkie na ciężkiego diesla, ale tez bez wrażenia nadmiernych przechyłów w łukach i ogólnej niepewności prowadzenia - przy tym, póki co, bezawaryjne i bezobsługowe (przy wskazanych wyżej przebiegu wahacze oryginał).

 

Co do reszty to, bądźmy szczerzy, nie jest to wzór bezawaryjności, ale plusem jest, że psują się elementy, ujmę to, przewidywalne - głównie różnego rodzaju czujniczki, pstryczki, ogólnie elementy elektroniczne. Przy swojej 3 letniej eksploatacji i ok. 70kkm przebiegu udało mi się zepsuć - czujnik położenia wału (rozgrzane auto przestawało odpalać), czujnik ciśnienia doładowania (turbina przestała się włączać) i zestaw wskaźników (na początku "wariacje" prędkościomierza i wskaźnika poziomu paliwa, aż do całkowitego zaniku działania jakiejkolwiek funkcji). Na szczęście to wszystko da sie "ogarnąć" niewielkim kosztem, a i diagnoza jest łatwiutka, bo są to tematy dla tego modelu powtarzalne i wyskakujące na szczycie google'a po wpisaniu odpowiedniej frazy. Części tanie i w szerokiej gamie zamienników (najczęściej wymienne z innymi z grupy Fiat, Lancia, Alfa).

 

Minusem jest też stylistyczna odległość 3d od wersji większych i dlatego też poszukiwania czegoś innego. Wersja 5d stylistycznie (wiadomo, rzecz gustu) koszmarna. Multiwagon, czyli kombi, pomimo świetnych rozwiązań eksploatacyjno-użytkowo-ergonomicznych tez swoim wyglądem nie porywa. Z grupy Fiata poza AR156 brak samochodu spełniającego moje wymagania co do "użytkowości" i stylistyki, dlatego też pogoń za czymś innym...

Edytowane przez domurst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Właśnie pooglądałem i będę rozważał, tym bardziej że jest w moim zasięgu finansowym (myślałem, że są droższe na rynku wtórnym). Muszę poczytać co nieco o silniku 1.8t w benzynie

 

Wiem, że to kwestia gustu, jeśli chodzi o skrzynię ręczną/automatyczną, ale jeśli ktoś nastawia się na "sportowy" tryb jazdy, chociażby od czasu do czasu to zawiedzie się przy skrzyni automatycznej w SAABie. W mieście sprawuje się oka. Takie jest przynajmniej moje zdanie :) 

 

Życzę powodzenia w polowaniach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, Mazda 6 wcace duża nie jest na jaką sie wydaje:). Częsci abstrakcyjnie drogie ale i niesamowicie trwałe, zawieszenie tylne kosztuje ok 5000pln za kompletne ale moje jest orginalne z 2005r i nic nie puka nie stuka. Ja mam silnik 2,3 benz i spala ok 9l czyli tyle samo 1,8bezn (wiem bo wśród moich znajomych gania 6 mazd od rok 2003 do 2007 z róznymi silnikami), diesla sobie odpusć bedziesz miał tylko kłopoty. Ogólnie bardzo przyjemne auto, fotele sprawiaja wrazenie bardzo chujaszczych ale w trasie mile zaskakują komfortem, tapicerka skórzana trwa, jakość plastików średnia ale nie najgorsza, ja mam wersje sport wiec ceny czesci jeszcze wieksze ale za to wyposażenie maxymalne  z navi skrórami, audio BOSE (troszke za duzo basu ale ogólnie na 5). Przy przebiegu 213k olej w silniku 5W30 zerow wycieków ale z racji tzw luźnego spasowania silnika czesem kapke trzeba dolać. To chyba tyle jak masz jakies pytania to dawaj:)

Nie gnije ?


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie gnije ?

Niestety gnije, tylne nadkola i ranty drzwi i klapy, tego nie unikniesz, ja swoją robiłem kompleksowo czyli wycinanie rdzy a nie żadne szpachlowanie i wygląda elegancko, moja rada lepiej kup taniej pordzewiałą a z dobrym silnikiem bo kupisz ładną i drogą, a sie okaze ze jakis amator tylko rdze zeszlifował i pomalował wiec wyjdzie za kilka miesiecy znowu i kolejny wydatek. Mnie malowanie, wycinanie rdzy i wstawianie nowych blach, zabezpieczenie wszystkich profili zamknietych itp kosztowało ok 3000PLN włącznie z rantami drzwi i klapy. Teraz wszystko wygląda jak nowe z salonu:)


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! A ja mam nowiutkiego accorda jestem bardzo zadowolony ! Służbowo niestety pomykam  berlingo <_<

post-37260-0-01532900-1380640483_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman
 
 

d0dl.jpg
 
Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jesteśmy już bliżej  usa  , to u mnie troszkę z  "grubszej rury" ;)

 

"ŁADOWARKA"   6,1 HEMI  2008r  w najmocniejszej wersji  SRT8

550 niutków  w całym zakresie obrotów i fabrycznie 431koni

 

ostatnio zmierzone  prawie 421

 

qvez.jpg

 

obecnie auto jest już  w  trakcie lekkich modyfikacji , 

kompletny układ wydechowy MG sport  bazą pod niego jest amerykański hardcorowy  ZOOMERS  ,

dolot SP Stack Performance  oraz

Tuner DiabloPredator ,  
 

500koni jest prawie gwarantowane :D

 

..a na wiosnę oczywiście nowe buty  22 cale

 

kilka słabych  fotek "komórkowych"

 

ln0q.jpg

lb83.jpg

t3lo.jpg

rj85.jpg

wsr9.jpg

fs9d.jpg

kd2n.jpg
 

ostatnio troszkę zabawy z czasem na "setkę"  myślę że po modach zejdziemy do granicy 4,2s  , obecny  czas poniżej ,

 

 

1ewv.jpg
 

 

zważywszy na to że ten potwór waży 2 tony to jest to naprawdę niesamowity  hardcore , każda  szybsza przejażdżka tym "czymś" to mega strzał adrenalinki  i  niesamowity muzyka dla ucha  kultowej amerykańskiej  V-óśemki

 

 

...a tam  dość gadania ...idę  spali troszkę gumy

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kono przyznaj się , ile km przejeżdżasz na baku paliwa ?? ;)

 

P.S.

MG Motorsport robią dobrą robotę ,też mam od nich cały układ wydechowy ze sportkatem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drake , nie jest najgorzej ,  na sto pali tylko ...dwa ...DUŻE WIADRA :lol:   ale za wrażenia z jazdy nawet mu to wybaczam ;)

 

PS
co do MG to robiłem u nich już A8 i tą małą TT którą widac na jednym foto z boku ,  w obu audiczkach spisali się na medal ..a nawet więcej  , dźwięk  TT z buraczanego  1.8T 225PS  jest naprawdę  MISTRZOWSKI  !!

już w środę montują  układ w  SRT8  HEMI ..........nie mogę się doczekać  ......o boziu jak to będzie BRZMIAŁO :o :o :o :o :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzywa ktos z Was moze samochod z silnikiem MB 4.7l twin turbo ? Probuje znalezc jakies info dotyczace ewentualnych problemow lub powodow dla ktorego przestac interesowac sie tym silnikiem ale nic nie moge znalezc a po germansku to ani w zab . Wszelkie info na + / -  mile widziane . Zuzycie paliwa mnie nie interesuje .

 

Mialel juz nigdy wiecej nie kupic Mercedesa ale powoli zaczynam znowu zmieniac zdanie . 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kono, miałem JGC SRT-8 zrobionego na 510 KM. Spokojnie dawał radę Cayenne Turbo S, RS6, M5, a brzmiał o niebo lepiej :) więc wiem o czym piszesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kono, miałem JGC SRT-8 zrobionego na 510 KM. Spokojnie dawał radę Cayenne Turbo S, RS6, M5, a brzmiał o niebo lepiej :) więc wiem o czym piszesz :)

 

o nie wątpię , bo nieźle daje radę to on już nawet w serii ;)   co jest fajne to w tych  HEMI-kach   możliwości tuningowe są praktycznie nie ograniczone ,  masa różnego rodzaju dedykowanych "gratów"   np .  kompresor  i już ciągniemy 600KM  , tylko hebelki choć  BREMBO to raczej są tu najsłabszym ogniwem

 

 

Black_SRT   ..tak myślałem  , że miałeś już coś  ze stajni SRT  , Twój nick  zresztą mówi wszystko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.