Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją drogą Drake, mało jeździsz :), pogoń trochę tę A5 bo się marnuje w garażu :).

Czasami sobię pozwalam na wypad na tor w Poznaniu ,cobym ja i ona nie zardzewiała ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi A6 wyzionęło ducha po 80kkm. Zużycie oleju przekroczyło 0,5l na 1 tys km.  Nowe, kupione w polskim salonie. Drugi silnik w krótkim czasie też zaczął palić olej i auto poszło precz.

 

Nie ma reguły.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi A6 wyzionęło ducha po 80kkm. Zużycie oleju przekroczyło 0,5l na 1 tys km.  Nowe, kupione w polskim salonie. Drugi silnik w krótkim czasie też zaczął palić olej i auto poszło precz.

 

Nie ma reguły.

mexy ,który silnik tak żłopał ?? Znam problem w jednostkach 2.0 TFSI .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było w 2.0 benzyna, końcówka modelu C5. Silnik został wymieniony w ramach gwarancji, problem powrócił bardzo szybko.

 

Kolega w C6 z 2010r. miał taką samą sytuację, dopiero groźba skierowania sprawy na drogę sądową skłoniło dilera do wymiany silnika w ramach gwarancji.

 

Teraz współczuję właścicielowi niemal nowego BMW 750i, który między serwisami dolewa co najmniej 2 litry. Diler twierdzi, że tak ma być ;)

 

 

 

 

 

 

Auta kupione jako nowe, w salonach. Najgorsze jest to, że zużycie oleju nie utrzymywało się na jednakowym poziomie, lecz rosło wręcz lawinowo, więc groziło poważną awarią, nie mówiąc już o np. wynikach analizy spalin.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem C5 z tym samym silnikiem i faktycznie ani to nie jechało(130kucy w benzynie dupska nie urywa) i olej brał przy większych obrotach.To była jego wada,dużo lepszy był 1,8 z turbinką 180 koników..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stereotypy to przekleństwo w tym kraju :) 

Z mojego motoryzacyjnego doświadczenia ukuła się jedna prawda: "jak dbasz tak masz"

Zdaje sobie sprawę, że są niewypały np. 2.0 TDI VW i słynne TDCI w Fordach sprzed kilku lat, ale w większości pozostałych przypadków to jest tak, że jak kupisz auto z przebiegiem faktycznym poniżej 200 tyś km i serwisujesz normalnie to jest OK. Śmieszą mnie opinie np. o Fordach wygłaszane przez ludzi którzy to Forda omijają z daleka :) Z drugiej strony w tym kraju poza tym że każdy ma "Niemca" po emerycie z rzeszy to jeszcze te VW jeżdżą latami i tylko "olej wymieniam". Polak strasznie przywiązuje się do "swojego dorobku życia" i z reguły nie da o nim powiedzieć złego słowa, a że króluje niemiecka motoryzacja to i takie opinie się na forach pojawiają jak kilka postów wyżej.

Amen. Temat do zamkniecia i moje gratulacje dla autora.

Chyle czola.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 1.5 roku mam Skode Yeti 2.0TDI 170KM i jak na razie 100% zadowolenia z auta.

Gdybym teraz stał przed dylematem kupna auta był by to dokładnie ten sam model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Zdaje sobie sprawę, że są niewypały np. 2.0 TDI VW...

....Z drugiej strony w tym kraju poza tym że każdy ma "Niemca" po emerycie z rzeszy to jeszcze te VW jeżdżą latami i tylko "olej wymieniam"...

Kilka lat temu mój wujek zakupił Tourana 2.0TDI, rocznik bodajże 2005, więc ten najbardziej problematyczny z pękającymi głowicami, itd.

Oczywiście dd "emeryta z rzeszy" z przebiegiem 180kkm.

Po podpięciu pod komputer okazało się, że auto miało już za sobą 260kkm.

Aktualnie ma w okolicach 370kkm i co ciekawe - wujek faktycznie wymienia tylko płyny i klocki. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

das auto :) to das auto :) 

dojczland autos iber ales :)

 

jak to było

francuskie pocałunki

włoskie ciuchy

hiszpanski temperament

niemieckie auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos nowego mercedes glk? Jakies opinie? Z jakim silnikiem warto?

Mam, a właściwie "dojeżdża" go aktualnie  syn. GLK 350 CDI, przejechane od nowości 200 kkm, spalenie 9,0, zero problemów technicznych. Auto bardzo dynamiczne, świetnie trzyma się drogi (na felgach 17) i... małe w środku :)

Absolutnie nie nadaje się na autko rodzinne, bo i dodatkowo bagażnik wielkością taki sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A PICADowi nie chodzilo o ten poliftowy?

Chociaz to nic nie zmienia...


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz współczuję właścicielowi niemal nowego BMW 750i, który między serwisami dolewa co najmniej 2 litry. Diler twierdzi, że tak ma być  ;)

 

Auta kupione jako nowe, w salonach. Najgorsze jest to, że zużycie oleju nie utrzymywało się na jednakowym poziomie, lecz rosło wręcz lawinowo, więc groziło poważną awarią, nie mówiąc już o np. wynikach analizy spalin.

 

hmmm

no to ja Wam powiem, ze te dolewki oleju to właśnie może być coś, co wyłącznie zrobi dobrze silnikowi...

Zwróćcie uwage, że interwały wymian olejowych dzisiaj, w BMW np to 20-25 tys km !! A w Audi ile, 30 tys ???

Więc co to jest dwa litry dolewki oleju na taki dysnats w silniku V8 na dodatek w tym BMW ??!!

Pod kątem jakości smarowania  - czyli olej siedzący w silniku przez 25 tys km, to wręcz świetnie, że troche świeżego leju się znajdzie w tym silniku....

Poza tym nie ma cudów, V8 z racji samej konstrukcji, jej wielkości i ilości części w silniku, musi notować jakieś zużycie oleju i to nic złego nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm

no to ja Wam powiem, ze te dolewki oleju to właśnie może być coś, co wyłącznie zrobi dobrze silnikowi...

Zwróćcie uwage, że interwały wymian olejowych dzisiaj, w BMW np to 20-25 tys km !! A w Audi ile, 30 tys ???

Więc co to jest dwa litry dolewki oleju na taki dysnats w silniku V8 na dodatek w tym BMW ??!!

Pod kątem jakości smarowania  - czyli olej siedzący w silniku przez 25 tys km, to wręcz świetnie, że troche świeżego leju się znajdzie w tym silniku....

Poza tym nie ma cudów, V8 z racji samej konstrukcji, jej wielkości i ilości części w silniku, musi notować jakieś zużycie oleju i to nic złego nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, co to sa 2 litry miedzy wymianami?


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, co to sa 2 litry miedzy wymianami?

Kropelka ;)  Jak miałem kiedyś Cifa TypeR na kompresorze to dolewałem dwie setki po każdym upalaniu (czyli codziennie ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat vtec to kiepski przykład, bo to jeden z najbardziej olejożernych systemów (szczególnie dohc) w historii motoryzacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym aucie 2l to nic, po 100kkm będzie 12l.  Audi tak miało.

 

 

Przypominają się czasy poloneza.

Trochę dziwny jest postęp technologiczny, w którym sam nie wymienisz żarówki, ale musisz lać olej.

 

 

 

Niektórym też nie przeszkadza codzienne ładowanie smartfona,  choć stara Nokia wytrzymywała ponad tydzień. To jest mistrzostwo marketingu, wmówić klientowi, że to co widzi to nie jest g#wno, tylko wyjątkowo dopracowany model.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat vtec to kiepski przykład, bo to jeden z najbardziej olejożernych systemów (szczególnie dohc) w historii motoryzacji...

Chyba nie miales stycznosci z Subaru...


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA, chyba sie wiele nie roznia - bokser.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Mam subaru forestera i NIE DOLEWAM między przeglądami  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie w Foresterze po 160k km wrecz przybywalo :) . Do tego przebiegu nigdy nie dolalem nawet kropli oleju.  W vtec dolewalem ok 1 l. na 1500 km, ogolnie zle wspominam tego accorda.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Mam subaru forestera i NIE DOLEWAM między przeglądami  :)

turbobenzynowe czy wolnossące ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.