Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

wolnossące

a to mnie nie dziwi , żonka ma od 5 lat i też ani grama nie dolaliśmy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie sam sobie odpowiedziałeś, jeżeli żona nie ludzi przykładać zasadniczego buta co jakiś czas, pytanie tylko która to jednostka i jak wyrobiona :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie 15 lat miałem V8, V6, R6 benzynowe wolnossące, R6 i R4 na ropę i w żadnym nie dolewałem między przeglądami.

Jakbym miał jechać np do Monachium i z powrotem a po drodze dolewać olej to by mnie chyba szlak trafił...

Inna sprawa, że wszystkie auta miałem od nowości (no V8 prawie od nowości) i każdy z nich sprzedałem zanim przekroczył 180 tys. km.

 

Pozdrawiam

Tomek 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego, w silnikach wielocylindrowych najbardziej wciągają olej zimne rozruchy, duża ilość zimnych rozruchów w stosunku do przebiegu.

 

Ja mam ponad 500KM V10 i oleju trzeba jak najbardziej dolewać, ale jak pojechałem na wycieczke 1700 km, to zużycie oleju z wyjazdu było 0,1L.

Weźcie też pod uwagę, że w wielu autach konstrukcja silnika powoduje, że olej jest spalany w cylindrze poprzez wdmuchiwanie go do kolektora dolotowego przez odme i separatory oleju.

 

Marketingowy wyalazek - czyli właśnie pseudo bezobsługowość silnika z wymianami oleju co 30 tys to właśnie szczyt marketingu i łekologii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego, w silnikach wielocylindrowych najbardziej wciągają olej zimne rozruchy, duża ilość zimnych rozruchów w stosunku do przebiegu.

 

Ja mam ponad 500KM V10 i oleju trzeba jak najbardziej dolewać, ale jak pojechałem na wycieczke 1700 km, to zużycie oleju z wyjazdu było 0,1L.

Weźcie też pod uwagę, że w wielu autach konstrukcja silnika powoduje, że olej jest spalany w cylindrze poprzez wdmuchiwanie go do kolektora dolotowego przez odme i separatory oleju.

 

Marketingowy wyalazek - czyli właśnie pseudo bezobsługowość silnika z wymianami oleju co 30 tys to właśnie szczyt marketingu i łekologii

 

 

mowa o BMW M5 e60??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę się temat offtopiczny zrobił więc przywracając na właściwe tory przedstawiam moją gromadkę:

 

obecny fimilycar:

http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/01_G

 

fota z[przed 3 lat więc obecni sporo zmian nastąpiło

 

żoniny:

http://www.oto.to/gallery/nowefoty/2012_04_11_106 

 

taki pootwierany bo foty dla kupca robiłem....rok temu :)

bęzie niedługo 9 latek miał i 45 tys nakręcone :)

 

już prawie były familycar:

http://www.oto.to/gallery/obcierka/19082011498_G

http://www.oto.to/gallery/obcierka/19082011506_G

 

echhh - po 17 latach jazdy hydrocytrynami ..... :(


p0zdrawiam

p0li

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Lagunę, serwis co 30kkm. Ani grama oleju. Gdyby nie spryskiwacze nie podnosiłbym maski.

 

Przejechałem całkowicie bezawaryjnie 240 tysięcy kilometrów.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat vtec to kiepski przykład, bo to jeden z najbardziej olejożernych systemów (szczególnie dohc) w historii motoryzacji...

Zgadza sie ale ile frajdy dawal...

Mialem RS4 B7 i ten samochod przy civie to tlusta, ociezala krowa. Zero emocji a oleju bral jw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauwazasz jakies roznice miedzy tymi autami, poza wizualnymi?


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

technicznie są takie same, coś tam przy zawieszeniu niby tylko poprawiali, a tak to tylko stylistyka poszła, co uważam na duży plus no poprzedni mi się nei podobał a nowy podoba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam, a właściwie "dojeżdża" go aktualnie syn. GLK 350 CDI, przejechane od nowości 200 kkm, spalenie 9,0, zero problemów technicznych. Auto bardzo dynamiczne, świetnie trzyma się drogi (na felgach 17) i... małe w środku :)

Absolutnie nie nadaje się na autko rodzinne, bo i dodatkowo bagażnik wielkością taki sobie.

A PICADowi nie chodzilo o ten poliftowy?

Chociaz to nic nie zmienia...

Witam wszystkich,

Jesli chodzi o wersje poliftowa to mysle, ze zmienia i to bardzo duzo, srodek calkiem odmieniony, duzo ladniejszy, a i lamy (przod, tyl) wg mnie duzo ciekawsze.

Tesciowa akurat takim jezdzi, calkiem przyjemne autko, tyle ze silnik 220 cdi za slaby, a 20" felgi zdecydowanie odbieraja komfort.

 

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja musze powiedziec, ze mnie sie podoba starsza wersja - jak na razie, przynajmniej.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starsza bardziej kwadratowa.

Silniki: 220 i 250 dół obrotów mają podobny, dynamika różni się w górnym zakresie. Nowy ma nowe systemy - nie wiem, czy w standardzie - ale jest automatyczne parkowanie równoległe, strażnik niezasypiania za kierą, automatyczne długie, auto start/stop silnika. Z zewnątrz bardziej mi leży przedlift, za to w środku zdecydowanie na korzyść poliftu. W tym ładny kolorowy wyświetlacz na desce i polskie menu. W samej jeździe nie zauważyłem różnic. Bardzo kompetentne auto do jazdy i fajne na długie trasy. W pakiecie sport super zawieszenie - bardzo fajnie między pewnością prowadzenia a komfortem. Trochę pali ten mój przy dynamicznej trasie 8-9l/100. Napęd super. Prawdziwy, porządny 4x4 bez żadnych wiskoz, silniczków etc. Skromnie w środku z miejscem, ale da się żyć. Co konkretnie potrzebujesz wiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja?

Ja nic - mam kontakt z GLK 350 z pakietem AMG i uwazam, ze to fajne auto.

Troche jednak ciasne z przodu - w moim E coupe jest (duzo) wiecej.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to ciekawe stwierdzenie, kto wie czy nie kwestia indywidualnych preferencji bo siedziałem w obu i jeździłem i z miejscem podobnie mi się wydawało. Tymbardziej że i glk i E coupe jest na bazie klasy C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W GLK jest jakby wezej.

 

Dzisiaj bylem w ASO i chyba przestane tam jezdzic...

Olej, filtry oleju i paliwa, pare gumek i uszczelek oraz "czynnosci serwisowe": 1100 PLN.

Przebieg od ostatniego przegladu: 9000km (13 miesiecy).

Powod wizyty - komputer: "serwis przekroczony o 75 dni".

BEZ SENSU.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i tak niedrogo :-)

Mnie już znają z tego, że mają zakaz dolewania płynu do spryskiwaczy, zakaz dotykania hamulców i wycieraczek. Ciekawostka: komplet wycieraczek ASO 240 PLN. Bosch 80. A tarcze to wymienialiby co przegląd.

 

BTW mało jeździsz, jak nie przebieg a czas kazał jechać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedrogo?

A gdzie jest drozej?


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Szczecinie co niektórzy właściciele merców jeżdżą do ASO w NRD :)

taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to ciekawe stwierdzenie, kto wie czy nie kwestia indywidualnych preferencji bo siedziałem w obu i jeździłem i z miejscem podobnie mi się wydawało. Tymbardziej że i glk i E coupe jest na bazie klasy C.

 

Czy nie irytuje was przesuniety srodek kierownicy w strone srodka samochodu (u mnie akurat w lewo)? Zauwazylem to dopiero jak od niedawna wsiadam czesciej do passata gdzie kierownica jest po srodku...


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL, to jest mocne!


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.