Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do solidności to kilka Dakarów wygrał..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko przy 10-letnich luksusowych samochodach trzeba mieć dużo szczęścia przy wyborze egzemplarza.

Można trafić na sztukę, która będzie 3 lata jeździć bezawaryjnie, a można na studnie bez dna.

A w tego typu autach ciężko o niefirmowe odpowiedniki niektórych specyficznych części i koszty napraw mogą przekroczyć wartość samochodu...

Na pewno bezwypadkowy, serwisowany ze znanych (pierwszych) rąk to skarb z nieba w tej klasie aut. I znacząco podnosi prawdopodobieństwo bezawaryjności.

 

 

Akis - sprawdziłem, raptem 400 kg, aż się zdziwiłem...

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twój waży 2t? Ja swojego Turka kupiłem jak miał 100 tys km,z polskiego salonu od kolegi,któremu zszedł z leasingu..Autko jak nowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według oficjalnych danych Twój ma 2190 kg, a mój 1795 kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy model tyle waży .Okroili go o 200 kg.Poza tym mój ma pneumatykę ,blokady itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy model tyle waży .Okroili go o 200 kg.Poza tym mój ma pneumatykę ,blokady itp

 

A to nie wiedziałem, że nowy jest lżejszy, czyli 600 kg. Mój też :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o wersje wyposażeniową, ale nie pamiętam przy którym silniku. W12 to potwór... 

podstawowy silnik i podstawowa wersja wyposażeniowa startowała od ok 300 000. Dało się spokojnie samym wyposażeniem dodatkowym podnieść cenę o 150 000 zł i już było prawie 0,5 mln za wersję z 3.0 TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podstawowy silnik i podstawowa wersja wyposażeniowa startowała od ok 300 000. Dało się spokojnie samym wyposażeniem dodatkowym podnieść cenę o 150 000 zł i już było prawie 0,5 mln za wersję z 3.0 TDI.

 

240 tys bodajże podstawa, ale Pamiętam że była przedsprzedaż np u Ciesiółki w Lesznie i kosztował niewiele ponad 200 tys w jakimś tam polskim pakiecie. No ale to był 2002 rok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

240 tys bodajże podstawa, ale Pamiętam że była przedsprzedaż np u Ciesiółki w Lesznie i kosztował niewiele ponad 200 tys w jakimś tam polskim pakiecie. No ale to był 2002 rok :)

Możliwe, ale to było 12 lat temu tak jak piszesz :) Inne były ceny wszystkiego, bmw 7 też startowało od ok. 250 000 zł. Patek nautilus w stali też nie kosztował 80 000 zł, a może 40. Do niedawna nowego Phaetona można było kupić np. w Niemczech. Podstawowa wersja nie odbiegała ceną od podstawowych A8 czy BMW 7. Tam auta z tego segmentu są ok 15-20 % tańsze niż u nas.

 

EDIT: wciąż można go kupić. Cena bazowa podobna jak za  np. bazowe BMW 7

http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#31800

 

Tutaj ładna sztuka - jeszcze 5 lat nie skończone - stan jak nowy, mogł kosztować w Polskim salonie z 360 000 zł, ten z niewielkim przebiegiem, jak nowy za 85 000 zł (mniej niż 25% wartości wyjściowej):

http://allegro.pl/volkswagen-phaeton-3-0tdi-serwis-aso-nowy-model-i4556708961.html

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najtańsze są w Stanach

Co ma piernik do wiatraka ? Tam nie oferuje się obecnie Phaetona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używa ktoś z forum Audi A/S 8 w roczniku 2003 - 2006r ?

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisane nie było :P

Jak od dziewczyn,to tym bardziej gratuluje :)

Nie łatwo znaleźć ten model w dobrym stanie a domniemam,że w takim jest.

 

Jest. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie znam..tu np jest porównanie

 

http://opinie.auto.com.pl/porownanie/Mercedes_klasa+ML_vs_Volkswagen_Touareg

 

obejrzyjcie jak sobie radzi w terenie,szczególnie od 7 minuty

https://www.youtube.com/watch?v=xEXwIQxtI4o

 

Sorry, ale to żadna jazda w terenie. Zrobi to każdy suv z ogarniętym kierowcą. Z resztą - co tu gadać. Nie widziałem by ktoś kto się mocno bawi w 4x4 używał jakiegokolwiek suvika.

A Dakar. Poza nazwą i zarysem kształtu tamten Tuareg z jakimkolwiek co lata po szosach nie a NIC wspólnego.

Fajny wygodny wóz w którym można jechać w kapeluszu. Sam takie lubię/wolę. Ale w prawdziwy teren nie ma szans.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na działkę i na ryby dojedzie-starczy.Auto strikte terenowe ma jedną wadę jest brzydkie i po asfalcie nie jedzie..Turek na autostradzie idzie jak pocisk,200/h to żaden problem..

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że to Twój?

Kurcze, może miałem zły dzień... ale miał twarde fotele i trzeszczące klawisze, nieprzyjemne w dotyku. Miał silnik 4.2 V8 dynamiczny i chyba najrozsądniejszy w tej klasie. Nie spodobał mi się po prostu a szkoda bo się byłem napaliłem. Co sądzicie o BMW E65?

Wiem, że do tego auta trzeba mieć odpowiednią "twarz", ale zawsze mi się podobało, czego troszkę się wstydzę. Kiedyś mój przyjaciel kupując 911-tkę na dojazdy do pracy (jest chirurgiem ortopedą) powiedział mi, że wie, że to auto dla podstarzałych alfonsów ale on zawsze chciał je mieć i już...

Ja tam się jakoś nigdy nie rajcowałem na widok BMW,ale mój kolega tak i posiada ten model z silnikiem V8 benzyna i jest zadowolony. Miał wiele samochodów tej marki i twierdzi, że jest więcej niż Ok.

ps. Chirurg ortopeda i ma Porsche 911-też znam takiego


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem się do jej zakupu i już miałem brać.Kombi 2,0 tdi 170 kucy DSG duże navi i powiem szczerze fajne auto,ale dziwnie się prowadzi ,szczególnie na zakrętach.Miałem właśnie w tym okrecie audi A6C6 to jeżeli chodzi o prowadzenie tych aut nie było porównania.Superb jest długi i wąski,ogólnie fajne auto ,ale ja lubię czerpać przyjemność z jazdy.Touareg ,którego jednak kupiłem zachowuje się na drodze bez porównania lepiej.Pod względem ekonomii zdecydowanie wygrywa skoda..

Tez się przymierzalem do tej opcji. W 4x4 kosztowała 43k eur. Wyjechałem jednak na kilka tygodni i żona kupiła mi co innego. Z perspektywy czasu dobrze ze nie kupiłem. Samochody zmieniam teraz co rok max 2 lata z przebiegiem około 20kkm. Utrata wartości na skodzie jest duża i poza polską trudna w sprzedaży. Pamietam jak w 2001 wystawiłem swoją roczną octavię z przebiegiem 110kkm na sprzedaż - poszła tego samego dnia jak byłem w Katowicach w połowie drogi do domu :-)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się jakoś nigdy nie rajcowałem na widok BMW,ale mój kolega tak i posiada ten model z silnikiem V8 benzyna i jest zadowolony. Miał wiele samochodów tej marki i twierdzi, że jest więcej niż Ok.

ps. Chirurg ortopeda i ma Porsche 911-też znam takiego

Z Poznania? Obecnie "oddelegowany" do Sheffield?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) wiele razy się naśmiałem np z ciężkich land cruiserów co w śniegu czy błocie zapadały się jak kamienie... Mój wuj ma takiego Tuarega jak twój w jakieś tam wersji edycyjnej z 2008r. Ma blokadę i reduktor a mimo wszystko niewyłączalne ESP nie pozwala na podjazd pod górę nie tracąć połowy klocków hamulcowych. TO co Ty pokazałeś to raptem parę skałek. Moja żona ma Pandę Cross i przejechała by to bez problemu :) Natomiast jeden z myśliwych co do nas przyjeżdża ma MLa 250CDI z pakietem Offroad (chyba tak to się nazywa) i naprawdę autko daje radę. Przede wszystkim ESP w pełni się odłącza a cztery koła wgryzają się na blokadach i mogą mielić glebę ale idą do przodu. W Tuaregu ESP blokuje poślizg kół i lipa - szczególnie że blokada i reduktor są elektroniczne i działają bardziej jak coś wirtualnego, zaprogramowanego. Gość MLem wjeżdża w takie miejsca że mi kopara opadała :) I nie mówię, że to terenówka pełną gębą ale z tego co widziałem to wśród SUV nie ma sobie równych.

 

Przy ciężkim aucie typu Land Cruiser wiele zależy od opon w grząskim terenie. Bo akurat Toyka sobie fajnie radzi w terenie, ale oczywiście z odpowiednimi oponami na błoto i śnieg, a nie szosowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toyka LC w trasie to porażka..Jeżdziłem tym,na zakrętach myślałem,że wyląduje w rowie no i pod względem przyspieszenia z turasem przegrywa w przedbiegach.W terenie auto sprawuje się ok..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Poznania? Obecnie "oddelegowany" do Sheffield?

To nie ten sam,ale dzięki temu można zauważyć pewną tendencję samochodowych upodobań u tej specjalności lekarskiej :P


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toyka LC w trasie to porażka..Jeżdziłem tym,na zakrętach myślałem,że wyląduje w rowie no i pod względem przyspieszenia z turasem przegrywa w przedbiegach.W terenie auto sprawuje się ok..

Masz na myśli LC100 czy LC120 ?

Zawieszenie było pneumatyczne ?


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie wiem..dwuletnie auto a bujało nim jak starą łajbą..Turek nawet na najbardziej miękkich ustawach nie buja.No i jest poprostu o wieele zwinniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.