Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do najbardziej interesującego obecnie auta na rynku, czyli do Citroena Cactusa ;) - najlepszy polski test tego auta poniżej! :)

 

najlepszy polski test? mysle ze powinni obrac inna metode. ile cementu sie zmiesci, ile ludzi sie zmiesci, jak trzyma sie na polnej drodze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepszy polski test? mysle ze powinni obrac inna metode. ile cementu sie zmiesci, ile ludzi sie zmiesci, jak trzyma sie na polnej drodze :D

 

Uratował wódkę - to najważniejsze!  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widziałem deski rozdzielcze w ciut starszych Cytrynach np.C4 gdzie przed kierowcą jest wyświetlacz jak z roweru a na środku w jakiejś szczelinie następny to brało mnie na... W erze designu deski rozdzielczej jaki zaproponowała np. Honda w poprzednim modelu Civic to design cytryny po prostu wykrzywiał.

 

 

Wysłane z Tapatalk przez A1457

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W erze designu deski rozdzielczej jaki zaproponowała np. Honda w poprzednim modelu Civic

 

Manieczki! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zdecydowalem sie na tuning w moim aucie - dokupilem relingi "et voila" efekt:

 

post-44118-0-08542300-1414871698_thumb.jpg

 

Ps: Auto zyskalo od razu duzo w oczach mojej zony + wieksze przyspieszenie pod gorke i mniejsze spalanie podczas postoju na parkingu ;)

 

 


Parisien - tête de chien! - Parigot - tête de veau!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka miesięcy oczekiwania i jest.

 

73939691051694024675.jpg

 

A już niedługo stage 2 i .........

59393941961835550442.jpg

Edytowane przez S-3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

328 KM i 465 Nm ??

Poproszę o szczegóły bo samym chiptuningiem tego nie zrobiłeś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka miesięcy oczekiwania i jest.

 

73939691051694024675.jpg

 

A już niedługo stage 2 i .........

59393941961835550442.jpg

Robi wrażenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

328 KM i 465 Nm ??

Poproszę o szczegóły bo samym chiptuningiem tego nie zrobiłeś ;)

Ja zrozumialem ze kolega dopiero planuje stage 2 zainstalowac w samochodzie . Mysle ze poza nowym ECU , bez nowych wytryskow , intercoolera , pelnego " intake" i wydechu sie nie obejdzie  :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumialem ze kolega dopiero planuje stage 2 zainstalowac w samochodzie . Mysle ze poza nowym ECU , bez nowych wytryskow , intercoolera , pelnego " intake" i wydechu sie nie obejdzie  :)

Chyba masz rację , zasugerowałem się że jak wrzucił wykres to dotyczy jego auta a nie zauważyłem małego dopisku powyżej ;) . Miałem w A5 quattro ten silnik i u mnie po wstawieniu wydajniejszego IC od A7 BiTDi , zrobieniu kompletnego wydechu ze sportkatem i wgraniu softu hamownia pokazała 300 KM i 440 Nm .

Edytowane przez Drake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz może jakie cisnienie wtedy turbo podawalo ? 

 

Mnie się wydaje ze seryjna " suszarka " będzie za mało wydajna, dodatkowe 30KM ( w porównaniu do Twojego przypadku)  to byłoby dodatkowe około 5psi podane przez turbo 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz może jakie cisnienie wtedy turbo podawalo ? 

 

Mnie się wydaje ze seryjna " suszarka " będzie za mało wydajna, dodatkowe 30KM ( w porównaniu do Twojego przypadku)  to byłoby dodatkowe około 5psi podane przez turbo

 

Nie pamietam , co nie znaczy ze się nie mogę dowiedzieć :) Pamietam tylko , ze tuner stwierdził ze jest to jedna z najmocniejszych w kraju A5 2.0 TFSI na fabrycznej sprężarce . Także wynik z hamowni który mamy wyżej jest możliwy tylko i wyłącznie w oparciu o wymianę na wydajniejsze turbo np.K04

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie to k03?  

 

Ja mialem.kiedys volvo 850t, seryjne turbo mitsubishi, nie pamiętam teraz jaki model ale fabrycznie podawalo troszkę poniżej 9psi, po tuningu turbo podawalo 18psi z dodatkowym manualnym "boost controller ", w szczytowym momencie było w stanie podać nawet 21psi ale nie był kompresor w stanie wydolic i ciśnienie spadło do 17-18 psi a i tak czasami  i to było za dużo i turbo zaczynałowariowac. Najprostszym sposobem na rozwiązania problemu byka wymiana sprężarki na garret t04. Sam silnik byk w stanie wytrzymać z wtryskiem wody ciągły boost  około 24psi . Wiem ze VW " bottom end " jest bardzo wytrzymały i mechanicznie te silniki z pewnymi modyfiakcjami wytrzymują dużo większe obciążenia.  

Ja kiedyś zajmowałem się takimi rzeczami jako hobby z naszymi tutejszymi ropniakami czyli pickup truck. Ale to silniki "trochę " większe i moce osiągalne tez. Zabawa fajna ale może być strasznie kosztowna, jedna pomyłka i kilkanaście tysięcy lub więcej wyrzucone do śmieci. 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , fabryczne turbo w 2.0 TFSI ma oznaczenie K03 a produkuje je IHI .

Na stronie Compsportu , tunera uznawanego w PL za najlepiej ogarniającego te silniki jest więcej info na temat kuracji wzmacniających aż do ekstremalnych 425 KM i 510 Nm , także jak widać te silniki maja niesamowita podatność na tuning .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego S-3 wrzuc wiecej fotek tej Skody w tym kolorze......ostatnio mam parcie na takie kolory i uważam, że to najmodniejszy w tym momencie na rynku :)


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękne wykresiki @S-3

Ciekawe co ten pocisk zatrzymuje.

Fabryczny zestaw daje radę ?

 

Pełen szacunek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od ostatnich 3 lat poruszam się najlpeszą marką samochodu jaka może być ŚŁUŻBOWY

 

zaczęło się od Avensis'a 2006 rok 2,2 diesel jeden z najlepszych samochodów jaki miałem (jak na ten rocznik oczywiście)

po tym był Quashqai z 2012 roku 1,6 diesel 130 koni, miałem od nowości, zrobiłem w półtora roku więcej niż 75000km i nic się nie działo generalnie jak by ktoś się zastanawiał to polecam

a teraz od września Golf 6 2.0 tdi

 

i zaraz będzie zmiana na golf 7 w jakiej opcji jeszcze nie wiem, może sportsvan

ale nówka :) 

 

zdjęć nie robiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałes coś jeszcze czy tylko dodałes "śmieszny gaz"? ile gazu i jaki silnik jeżeli można wiedzieć

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałes coś jeszcze czy tylko dodałes "śmieszny gaz"? ile gazu i jaki silnik jeżeli można wiedzieć

:) to jest Polska rzeczywistość... nie NOS tylko instalacja LPG

silnik FS 2,0 wersja Sportiva.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z was kontakt z Insignią 2.8t z28net 260km. Interesuje mnie wersja 4x4, manual i kombi. Wiem że rozrząd drogi i kłopotliwy w wymianie. Znalazłem też info o problemach z tylnym napędem. Coś jeszcze z droższych niespodzianek?


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.