Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Fakt...ale pocieszające jest to że płacimy drogo za sporo lepsze paliwo

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze?

 

 

@ Tomek

:-))

 

Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-)

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze?

 

 

@ Tomek

:-))

 

Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-)

 

 

Dołóż jej turbo i nitro na bardziej zarośnięte odcinki...  :D

 

A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akis,tak myślałem ze to masz na myśli bo u nas na dystrybutorach pisze 87 89 91 92 93 94, różnica polega na tym ze metoda badania liczby octanowej jest inna niż w EU. Różnica nie jest liniowa ale średnio jest to pomiędzy 4-5, dlatego u nas liczby są niższe.

U nas standard to MON+RON/2 U was podają tylko RON


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to troszkę jak z temperaturą U nas Celsjusz u Was Fahrenheit :)

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM)

 

Szwagier kosmonauta? :) Posiada własną rakietę?

 

A tak na serio, co to za auto? 900KM robi wrażenie (coś japońskiego?)

Edytowane przez pepepatryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pepepatryk - to mocno "dłubnięty" Nissan GTR, pojeździłem nim w czerwcu, to potwór...

 

Mile, farenhaity, stopy, uncje, cale. Szlak może człowieka trafić, nigdy nie mogę się połapać, jak tam jestem :)

Dobrze, że prędkości nie podają w furlongach na dwa tygodnie :)

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp.

 

A tutaj moja toyotka

 

 

657ab72b44f875b51f36a724682585ee.jpg


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam aktualnego IS zarówno w wersji 250 jak i hybrydowej 300h - 250 niby ma te 200KM, ale skrzynia kastruje to auto i osiągi są mocno średnie. 300h jest ok, ale minusem jest bezstopniowa skrzynia CVT - auto jedzie jak tramwaj :rolleyes:.

 

W S60 siedzi się dosyć wysoko do tego standardowe zawieszenie dobrze wybiera nierówności więc nie rozumiem tej tezy o niskim komforcie jazdy - przecież to zupełnie inna klasa niż SUV. W nowej C klasie oraz F30 dopiero da się usiąść naprawdę nisko, ale to też nie wpływa na komfort jazdy, który w obu jest przynajmniej dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, kupuję nową C-klase, jaki rabat można wyciągnąć w salonie na auto do produkcji i ze stocku? 

 

 

 

Napisz na priv. Pracowaem 2 lata w centrali Mercedesa w PL. Pomoge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp.

 

 

 

 

Ja tez jakos nie moge przez te ''Fawrenhajty'' przebrnac. MPG, cale, mile, yardy, stone'y  itp nie stanowi zadnego problemu. Choc powoli UK staje sie metryczne to jeszcze pokolenie 30+ nadal jest w duzym stopniu ''imperial''.

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów 

Mnie najbardziej zaskoczyły w Kanadzie ceny benzyny.,Na pierwszy rzut oka niby dwa razy niższe, a w rzeczywistości dwukrotnie wyższe niż w US,.Dziwne, gdyż kraj ten posiada drugie co do wielkości złoża ropy naftowej na świecie.,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas tak jak i u Was cena paliwa bardzo zależy od rejonu. W BC jest najwyższa w kraju ale w Albercie ceny są bardzo podobne do tych w USA. 

Ogólnie to różnica w cenie paliwa to różnica w.wielkosci opodatkowania pomiędzy Canada i US, tak samo z papierosami i alkoholem 

 

 

Na dzień dzisiejszy różnica jest taka 

WA $2.84 /gal.

BC. $3.59/gal. 

Obydwie ceny podane w US $

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy jechałem do Toronto to po amerykańskiej stronie benzyna kosztowała $3.50,a w Kanadzie $1.45.,Tylko cena w Kanadzie była za litr benzyny.,Cena w poszczególnych rejonach US może się różnić o około 50 centów na galonie..Zwyczajowo w NYC benzyna jest najdroższa,ale tu jest niewiele stacji,ludzie mają mało samochodów a nawet jak ktoś ma auto to rzadko z niego korzysta,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja od wczoraj jestem bez samochodu:( moja Omega B odstawiona na kapitalke silnika i przy okazji wymianę kompletnego sprzęgła..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie są opinie o silniku Forda 1,8. TDCI. Przymierzam się do zakupu używanego forda (focus albo mondeo). Zauważyłem ze najwiecej jest modeli z tym silnikiem. Coś z przebiegiem 100-130kkm a niestety nie mogę kupić z gwarancja wiec nie chciałbym mieć z tym problemów


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Mam pytanko,czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z felgami aluminiowymi? Co unikać na co zwracać uwagę. Moze jakies marki polecane lub nie polecane.

Wiem tylko tyle że marki polecane to m.in. Speedline,OZ,MAK,Sparco....

 

Dzięki


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do jakiego auta konkretnie szukasz to będzie łatwiej cos podpowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1.

Oprócz średnicy i rozstawu śrub musisz również dopasować szerokość felgi oraz ET.

Niedopilnowanie tych parametrów może poskutkować ocieraniem o nadkola.

Jeżeli nie masz pewności czy się zmieszczą popytaj na forum s-crossa (pewnie takie istnieje).

Im większa szerokość i mniejsze ET, tym estetycznie auto wygląda.

Seryjne stalówki mają zazwyczaj 5,5-6,0" szerokości i ET w okolicach 50-60.

Aluminiowe są najczęściej szersze i mają mniejsze ET.

Przeważnie optimum estetyczne i użytkowe jest w granicach 7-7,5" i ET 30-35.

Ale wpierw to sprawdź.

 

Po 2.

Lekko zwichrowane aluchy da radę naprostować, ale będą miały już większą tendencję do krzywienia się.

Do tego można w magiczny sposób pospawać pęknięcia, wyszlifować i odmalować, by wyglądały jak nówki.

Dlatego też należy kupować tylko z pewnego źródła, lub nówki.

Okazyjne ulepy mogą się zemścić trudnym do wyeliminowania biciem na kierownicy, nie mówiąc już o tym, że mogą być po prostu niebezpieczne.

 

Po 3.

Do 95% alufelg są śruby stożkowe, a nie kulowe jak w stalówkach.

Trzeba się doposażyć w komplet zanim się pojedzie na wymianę.

 

Po 4.

Alufelgi posiadają jeden konkretny otwór na piastę, który jest zawsze za duży.

Montuje się do niego pierścienie centrujące (plastikowe lub metalowe) dedykowane pod konkretną markę.

Do kupienia na alle... za grosze.

 

Po 5.

Po wszystkim sprawdź czy Twój klucz do kół mieści się w zagłębienia na śruby.

Ja ostatnio miałem pecha i musiałem dokupić klucz ze ścianką o 0,5mm cieńszą. :)

Edytowane przez Kierownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

O ET wiedziałem, jednak o kluczu bym nie pomyślał :)


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze swoich obserwacji skupilbym sie raczej na jakichs markowych felgach......przynajmniej bardziej znanych typu ATT, AEZ itp.....nie kupuj chinszczyzny czego jest wiele na rynku.....po pierwsze zaraz widać ze to chinczyk a po drugie sa bardziej miekkie i przy mniejszym profilu opony maja tendencje do krzywienia sie.

 

Ze swojej strony moge powiedziec ze takie " przydymione" alumy maja jeden plus.....nie widac tak bardzo tego pylu z klocków.

 

Zdjecie przykładowe zeby pokazac kolor.

att%20540%20c.jpg

Edytowane przez dasiek7

" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.