Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

No niby tak, tylko w USA żeby jeździć autem Tesli trzeba płacić jego osobistemu wrogowi Edisonowi za prąd. :(

W końcu był kiedyś jego "bossem" ;)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edison chyba zszedł jakiś czas temu? Chociaż dziad był pazerny, to może i nadal pobiera :)


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edison chyba zszedł jakiś czas temu? Chociaż dziad był pazerny, to może i nadal pobiera :)

Założone przez Edisona firmy Edison Illuminating Company to dzisiaj Consolidated Edison,z kolei Edison General Electric to obecne General Electric.,Tak że dzisiejsi odbiorcy prądu w USA nadal płacą rachunki Edisonowi,. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, tak jak Fordem? ;)

Coś w tym rodzaju, łamię stereotyp, że Ford g...o wort :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Następna pojemność to 2.2 16V. Większych motorów nie polecam. Z tym 2.2 jest problem, mają niskie tłoki i czasami lubią kołysać się w cylindrach powodując nieprzyjemny klekot.

Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 :) słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana,

to całkiem dobry wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 :) słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana,

to całkiem dobry wybór.

A spróbuj w niej wymienić uszczelki pod kolektorami wydechowymi bez wyjmowania silnika :P .  Niestety produkcje zakończono w 2003 roku i będą już z nimi problemy z racji wieku.

Ja wprawdzie mam 15 letnią Legend, ale to była wtedy trochę inna półka i znacznie większa trwałość...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?

To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka -  silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.

Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?

To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka - silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.

Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością.

Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania.

 

Wysłane z z1c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania.

 

Wysłane z z1c

No spalić musi, ale poza tym jest naprawdę ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach.

 

Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r.

 

J1WCwlD.jpg


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się pytam, stoi u mnie na osiedlu, dziadek ma, tylko czasami go przepala.


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za klasyk e30 :D :D

Wyprodukowany w 92 to on nie jest na 100% chyba że go dziadek przytargał z RPA ;)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dowodzie pewnie 92 bo przywieziony z reichu jako składak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem wieki temu e30 i całkiem miło ją wspominam- całkiem przyjemne i w miarę bezawaryjne auto(ale kiedy to było). Też z silnikiem 1,8 i jego osiągi były delikatnie mówiąc... zresztą jakie osiągi :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach.

 

Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r.

 

J1WCwlD.jpg

Z tego co pamiętam 16 V ma wersja 318iS a ona jest rzadziej spotykana .

W mojej rodzinie takie auto jest od wielu lat tylko 316i z 1990 roku , teraz auto ojciec przekazał mojemu młodszemu bratu a on ostatnio zrobił sobie wycieczkę po Niemczech z kumplami , wrócił na kołach ;) bez żadnych problemów , no może poza jednym , zatankował do tego silnika jakieś biopaliwo i auto zaczeło protestować :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak kojarzyłem, że is raczej. Koledzy się śmieją z powyższego auta, jakbym zrobił zdjęcie lustrzanką (moja fotka z komórki w słabym świetle) to by była pewnie inna rozmowa, bo auto jest bardzo zadbane i wygląda na żywo ok, mniej więcej tak:

 

1367537992_2705d86775_z.jpg

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :D :D


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera:

 

BMW-M3-E301.jpg

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :D :D

Nie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane.  

Ale spojlerek to bym zdemontował ;)

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyk to pierwsza M3 lub konkurencyjny dla niej Mercedes W201 Cosworth 2.3-16v ;) 

Poszukaj tej pierwszej, u nas dużo miłośników starych BMW.


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam sentyment do E30 i uważam za klasyka. Kiedyś jeździłem 2-litrówką 6-cylindrową jak na lata 90-te to był szał


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane.

Ale spojlerek to bym zdemontował ;)

Może inaczej, moim zdaniem auta regularnie widywanego na ulicach, dresowozu używanego do upalania pod dyskoteką nie można nazwać klasykiem.

Co nie znaczy, że zadbany, utrzymany w oryginale egzemplarz nie może być fajnym autkiem weekendowo-piknikowym ;)

Tylko egzemplarz z pierwszego zdjęcia dyskwalifikuje ta wieśniacka płetwa i to że ma nieokreśloną przeszłość...drugie zdjęcie i styl "nisko szeroko" też nie w moim guście...

A, zapomniałem, nie lubię niemieckich aut :P


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera:

 

BMW-M3-E301.jpg

 

Piękne...


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E30 to już youngtimer pełna gębą, coraz mniej go na drogach, a teraz się upala pod oborami chyba e46, latka lecą

 

Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.