Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Golf dwójka to też youngtimer? :P

Może Fiat tipo? Albo jakiś escort V albo VI czy jakiego tam wtedy produkowali :)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny Golf II, oryginalny GTI, to już youngtimer pełną gębą. No Fiat pipo to chyba raczej nie :rolleyes:


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli faktycznie to tylko rocznik jest wyznacznikiem to ok, zgoda.

Jeszcze kilka lat i pierwsze daewoo espero na żółtych blachach :D :D


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyk to pierwsza M3 lub konkurencyjny dla niej Mercedes W201 Cosworth 2.3-16v ;)

Poszukaj tej pierwszej, u nas dużo miłośników starych BMW.

 

To musiałby mieć ze 80-100 kzł  :D


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój...


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spalić musi, ale poza tym jest naprawdę ok.

A propos "spalić"... Mam rocznego Outlandera w wersji benzyna 2,0 150KM automat CVT. Jest to drugi w kolejności Outlander (z poprzednim miałem "związek" 3 lata)(oba z salonu bo - leasing na firmę :) ). Owszem, automatem CVT uczyłem się jeździć ponad miesiąc, ale teraz w jeździe mieszanej (przy grubo ponad tonowym samochodzie :P ) nie przekraczam 7,5 l/100km. Miesięcznie "robię" średnio 3000km, a więc mogę to powiedzieć z doświadczenia. Fakt - gdy jestem na A4 (Wrocław-Zabrze, a nogę mam troszkę ciężką) gdy jest wiatr to "weźmie" i ponad 10 litrów na setkę. Obecnie cena benzyny i ropy są porównywalne, ale już serwis...koło dwumasowe...pompowtryski...filtr cząstek stałych...przeglądy... Mam SUV`a nie dla mody, ale mieszkam pod lasem i potrzebuję 4x4 do dojazdu do domu, szczególnie w zimie.

Edytowane przez avid

avid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwóch moich znajomych zamiast czegoś nowszego kupiło Mercedesy w124. Jeden sedan drugi coupe. Ktoś tam od nich mercedesa r129 cabrio.

 

 

Wysłane z Tapatalk przez A1457

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos "spalić"... Mam rocznego Outlandera w wersji benzyna 2,0 150KM automat CVT. Jest to drugi w kolejności Outlander (z poprzednim miałem "związek" 3 lata)(oba z salonu bo - leasing na firmę :) ). Owszem, automatem CVT uczyłem się jeździć ponad miesiąc, ale teraz w jeździe mieszanej (przy grubo ponad tonowym samochodzie :P ) nie przekraczam 7,5 l/100km. Miesięcznie "robię" średnio 3000km, a więc mogę to powiedzieć z doświadczenia. Fakt - gdy jestem na A4 (Wrocław-Zabrze, a nogę mam troszkę ciężką) gdy jest wiatr to "weźmie" i ponad 10 litrów na setkę. Obecnie cena benzyny i ropy są porównywalne, ale już serwis...koło dwumasowe...pompowtryski...filtr cząstek stałych...przeglądy... Mam SUV`a nie dla mody, ale mieszkam pod lasem i potrzebuję 4x4 do dojazdu do domu, szczególnie w zimie.

 

 

ale te 7.5 to masz średnie z trasy i miasta?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale te 7.5 to masz średnie z trasy i miasta?

Tak. Prawie codziennie jestem z Obornik Śl we Wrocku lub Rawiczu. Pomijam dalsze trasy (ostatnio miałem wykład w Kołobrzegu i pod Poznaniem - średnia 8,2 (w sumie 1250 km, bez szaleństw oczywiście, do Kołobrzegu S3 a potem "6").


avid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania.

 

Wysłane z z1c

Zgadzam się całkowicie :) Posiadam ST220 od trzech lat i 50kkm i ani myślę zmieniać na cokolwiek innego (radość z jazdy i uźyteczność w porównaniu do wydanych pieniędzy - moim zdaniem trudna do pobicia). Silnik nie jest zbyt wysilony, a osiągi zapewnia naprawdę znakomite. Jego jedyną wadą jest, jak napisano, paliwożerność - w większym mieście przy zwykłym stylu jazdy i korkach, 15l benzyny to spalanie normalne. I wyższe są teź koszty napraw w razie grubszej awarii, ale to akurat cecha charakterystyczna wszystkich V6.

Jeśli ktoś szuka vałki, z czystym sumieniem polecam ST220 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzając się do zakupu BMW e39 528 rozważałem też ST220. Mondeo ma w stosunku do sporo starszej beemki kilka wad: napęd przód, 220km a jedzie słabiej niż 193 km w BMW, spalanie.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się całkowicie :) Posiadam ST220 od trzech lat i 50kkm i ani myślę zmieniać na cokolwiek innego (radość z jazdy i uźyteczność w porównaniu do wydanych pieniędzy - moim zdaniem trudna do pobicia). Silnik nie jest zbyt wysilony, a osiągi zapewnia naprawdę znakomite. Jego jedyną wadą jest, jak napisano, paliwożerność - w większym mieście przy zwykłym stylu jazdy i korkach, 15l benzyny to spalanie normalne. I wyższe są teź koszty napraw w razie grubszej awarii, ale to akurat cecha charakterystyczna wszystkich V6.

Jeśli ktoś szuka vałki, z czystym sumieniem polecam ST220 :)

Słusznie prawi. Dzisiaj leciałem za takim i tempo narzucił piękne :)

Zresztą my z Kolegą wild_weasel stronniczy jesteśmy :)  ,a tak serio i całkowicie obiektywnie, to bardzo fajne auto z tego ST 220. Od siebie polecam jeszcze w Mondziaku 2,5 T (T-5), testowane przeze mnie na co dzień :) Frajda, frajda i jeszcze raz radocha :) Bestia zawsze gotowa do ataku ;)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kogo tak atakujesz na drogach?


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kogo tak atakujesz na drogach?

Miałem na myśli, że moment obrotowy jest tak poprowadzony, że z każdych obrotów na każdym biegu auto ładnie przyspiesza i  nie jest problemem wyprzedzić np. tira. Poza tym, raz na jakiś czas doskonale technikę jazdy na torze, bo tam mogę dać upust swoim emocjom oraz wykorzystać potencjał auta, zresztą nie tylko Mondeo :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, raz na jakiś czas doskonale technikę jazdy na torze, bo tam mogę dać upust swoim emocjom oraz wykorzystać potencjał auta, zresztą nie tylko Mondeo :)

Byłeś może swoim Mondeo na torze Poznań ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wklej jakieś zdjęcie, kiedyś byłem zafascynowany ST200, był to niejako następca kultowej Sierry Cosworth 4x4.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno temu miałem ST200 i dobrze wspominam. Rewelacyjnie pracująca skrzynia biegów, świetne zawieszenie, niezłe brzmienie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach.

 

Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r.

 

J1WCwlD.jpg

Kolego, powyższe posty - wszystkie - wyrzuć do kosza bo ekhm mają zegarkowy poziom a eczydzieści koledzy znaffcy widzieli jak mijało ich dełu :)

Sprawdź blacharkę i czy silnik nie dymi. Jak jest ok to bierz - za tę płetwę dostaniesz extra ze 2 stówy na alle ;)

92 to ostatni wypust - wszystko co się dało poprawić już masz

Szczerze mówiąc nie wiem po co Ci 16 zaworów? Nie wiem czy są czy ich nie ma, ale mam identyczne qpe 1987 z m20b20 - mam 12 zaworów :)

To jest naprawdę fajne auto :)

pozdrawiam

K

Edytowane przez karczochrulez

Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłeś może swoim Mondeo na torze Poznań ?

W Poznaniu nie byłem, ale np. pod Częstochową jest fajny tor zrobiony ze starego lotniska wojskowego. Również pod Opocznem.

Jeździliśmy trochę w Kielcach. Generalnie mam znajomego tunera, który dysponuje z tego co wiem najmocniejszym Fiatem 125 p w Polsce (460 KM - 650 Nm). Robił go od podstaw 2 lata, a teraz bawi się bestią :)

Tutaj filmik z docierania - pierwsze 500 km.

Tutaj trochę "boczków" :)

 Do Kolegi Master - ja nie mam ST 220 :), mam 2,5 T MK4 :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel poszukuje:  "Mazda 6 I gen. 

Nadwozie: (kolejność preferencji) - hatchback/sedan/combi
Rocznik: 2006-2008
Silnik: benzyna 1.8 lub 2.0
Skrzynia: manualna
Przebieg: do 120 000
Stan: sprawna, bezwypadkowa (hmm, są takie auta w Polsce? Emotikon tongue )

PS: Kolor (ale tu już taki kaprys, zupełnie niekonieczny Emotikon wink ) - metallic blue"


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do e30 to jeżdżą jeszcze rozpadające się strychniny tak samo jak e34, można kupić kupkę złomu za 2kzł a za porządną sztukę trzeba już dać koło 10k i taniej nie będzie, teraz powoli te auta zaczynają nabierać wartości, w przypadku e30 już dawno skończył się sezon na tanie cabrio a na qp również od dawna liczba chętnych rośnie. 318is byłoby fajne do sportu, silnik żwawy, lekki co przydaje się na zakrętach (dlatego M3 również miało tylko 4gary) a że nie ma pojemności to nie ląduje w klasie z mocniejszymi potworami. jak dla siebie na auto na łikend to szukać czegoś z M20 pod maską, silnik fajnie daje sobie radę z autem, ma super dźwięk, nie to co R4, a z kolektorem w polerce robi niesamowite wrażenie po podniesieniu maski, swapy też wchodzą w grę tylko niektórym nie pasuje później "oryginalność" i różnica tego co pod maską a w VINie. a prawda jest taka - silnik, fotel czy radio zawsze można wymienić, e30 czy jakiekolwiek inne auto z tamtego okresu jeżeli ma nas cieszyć musi mieć zdrową budę albo chociaż na tyle zdatną do naprawy, żeby był sens w nim grzebać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.