Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Angelo

kolor wymiata... bazylyliszek usmiercil juz kilka fajnych aut ;)

 

ale pomijajac kolor... gtr wymiata.

 

sam mysle czy nie kupic kiedys w WB gtr r34 ;)

oczywiscie... narazie to tylko marzenia.. ale moze kiedys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak troszkę z innej beczki , obtarłem sobie dziś moje autko... Przejechałem tylne drzwi , błotnik i zderzak... Chciałem się przecisnąć obok g-klasy i facet spuścił nogę z hamulca tak więc przód przeszedł , tył nie ... Na mercedesie ani śladu ,to też właściciel nie miał pretensji a na moim autku spora rysa i delikatnie zagnieciony błotnik , teraz pytanie czy jak mam AC to mogę to zgłośić mimo że zasadniczo sam jestem sprawcą?

Zgłaszaj. Ostatnio dostałem 1800zł na podstawie telefonicznej wyceny szkody z AC, na zderzak do ML-a.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem ale jechałem. Uważam że mercedes schodzi na psy. Wnętrze okropnie plastikowe, przy wykończeniu szału nie. I można wymieniać dużo. Osobiście bym wybrał Audi. Chociaż osobiście posiadam W211. Ale jak bym miał zmieniać to na Audi.

Fakt, wnętrze nowych ML, GL, GLK i E-klasy pozostawia naprawdę wiele do życzenia....

 

"Oglądałem ostatnio parę nowych Mercedesów i uważam, że najgorsze czasy dla firmy już minęły. Jakość wykończenia wnętrza jest na bardzo wysokim poziomie. Sam wprawdzie rok temu wybrałem Audi, ale Mercedes nie ustępuje mu obecnie, przynajmniej jeśli idzie o jakość. Wprawdzie jakość wykończenia wnętrza nie jest na poziomie E-klasy, ale nie jest aż tak tragicznie." 

 

Moim zdaniem, właśnie wnętrze E-klasy nadal nie jest na poziomie adekwatnym do ceny. Uważam, że jakość plastików + drewno/fornir orzechowy powinny być na poziomie CLS-a.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie skromność to moje drugie imię, ale raz kiedyś postanowiłem się pochwalić  :D

 

Tomek

myslalem ze ta generacja jest cięższa, ja bede szukal chyba 2 gena, w 1gen światła mi nie podchodzą :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w sumie mogę juz powiedzieć że też przesiadłem się do BMW, zostały formalności z bratem i e46 328i jest moje ;)

co do e30 super, brewki out, dużo ludzi je zakładało 15 lat temu jakto mawia mój kumpel: "nadszedł wtedy czas, gdy japan tuning wkroczył do niemieckich aut" :lol: brewki ogólnie a w BMW szczególnie są już faux pas. niech kolega ori lotki na klapę poszuka. M50 chyba najgorszy swap do e30, ani to wow nie robi ani z epoki, M60 będzie robić robotę chociaż ja od pewnego czasu do e30 widziałbym tylko M20B25 z polerowanym kolektorem, sound starych R6 robi swoje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w sumie mogę juz powiedzieć że też przesiadłem się do BMW, zostały formalności z bratem i e46 328i jest moje ;)

co do e30 super, brewki out, dużo ludzi je zakładało 15 lat temu jakto mawia mój kumpel: "nadszedł wtedy czas, gdy japan tuning wkroczył do niemieckich aut" :lol: brewki ogólnie a w BMW szczególnie są już faux pas. niech kolega ori lotki na klapę poszuka. M50 chyba najgorszy swap do e30, ani to wow nie robi ani z epoki, M60 będzie robić robotę chociaż ja od pewnego czasu do e30 widziałbym tylko M20B25 z polerowanym kolektorem, sound starych R6 robi swoje ;)

 

:blink:  A Ty jesteś kto? Ślązak? Kaszub? Bo ja nic z tego nie zrozumiałem. :(   Polska język trudna język. :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to zalatuje korpo-bełkotem 

 

japan tuning zamiast japoński tuning - jakby to zastąpienie jakkolwiek zmieniało wymowę całego zwrotu 

faux pas - odnosi się generalnie do kultury i obyczajów, nie kwestii estetycznych, chyba kolega miał na myśli to, że prostu wygląda to jak element tzw. wiejskiego tuningu 

ori - czyli oryginalne

wow nie robi = nie robi dobrego wrażenia, nie zaskakuje 

M60 będzie robić robotę = chodzi o model silnika BMW, a "będzie robić robotę" = poprawi osiągi 

sound starych = brzmienie układu wydechowego starszych modeli 

 

Cholera, jak widać polska potrafi być trudna język ;)

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

Mi to zalatuje korpo-bełkotem

 

japan tuning zamiast japoński tuning - jakby to zastąpienie jakkolwiek zmieniało wymowę całego zwrotu

faux pas - odnosi się generalnie do kultury i obyczajów, nie kwestii estetycznych, chyba kolega miał na myśli to, że prostu wygląda to jak element tzw. wiejskiego tuningu

ori - czyli oryginalne

wow nie robi = nie robi dobrego wrażenia, nie zaskakuje

M60 będzie robić robotę = chodzi o model silnika BMW, a "będzie robić robotę" = poprawi osiągi

sound starych = brzmienie układu wydechowego starszych modeli

 

Cholera, jak widać polska potrafi być trudna język ;)

A co znaczy słowo "korpo"? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w słowniku Doroszewskiego ;)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

ja w sumie mogę juz powiedzieć że też przesiadłem się do BMW, zostały formalności z bratem i e46 328i jest moje ;)

co do e30 super, brewki out, dużo ludzi je zakładało 15 lat temu jakto mawia mój kumpel: "nadszedł wtedy czas, gdy japan tuning wkroczył do niemieckich aut" :lol: brewki ogólnie a w BMW szczególnie są już faux pas. niech kolega ori lotki na klapę poszuka. M50 chyba najgorszy swap do e30, ani to wow nie robi ani z epoki, M60 będzie robić robotę chociaż ja od pewnego czasu do e30 widziałbym tylko M20B25 z polerowanym kolektorem, sound starych R6 robi swoje ;)

co do brewek sie zgadzam... ale to jego auto ;)

co do m50... to poprostu latwy i tani swap... wystarczy troche pojecia i mozna robic samemu ;)

 

oryginalnej lotki niechce poprostu zakladac... szuka takiej od mt1

 

co do m20... mialem kilka e30 z tym silnikiem i powiem, ze sa ,,najlepsze,, na swiecie... pancernosc i dzwiek ;) tylko lac oliwy... bo lubia

 

ps. m50 wbrew powszechnej opini wcale niesa takie pancerne... zajechalem juz trzy :D i podobny silnik masz w swojej e46, czyli m52... na dodatek alu blok... wiec bardziej podatny na temperature...

za 328 przemawia wiekszy moment i mniejsze spalanie...

 

w twoim silniku mozna latwo zyskac kilka koni...

zmieniasz kol. ssacy na ten z m50 do tego uwalniasz wydech i zmiana mapy i masz ok. 210km

 

u mnie kiedys w e36 wyszlo 220km, ale ona byla wyjatkowo udana

 

328 jest jednym z niewielu benzynowych bmw w ktorych da sie cos ,,ugrac,, nie wkladajac w to majatku

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczorajsza zabawa w pierwszy wiosenny car detailing ;)

attachicon.gifDSC_0053.JPG

attachicon.gifDSC_0059.JPG

Efekt końcowy z głównym koordynatorem całej akcji :)

attachicon.gifDSC_0058.JPG

 

Pięć godzin tyraczki, ale chyba warto było ;)

Robiłeś jaką polerkę mechanicznie czy tylko kładłeś wosk? Jak tak to jaki położyłeś jak można wiedzieć?


"Jeśli bałagan na biurku świadczy o bałaganie w głowie, o czym świadczy puste biurko?" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

jezyk maniakow bmw ;)

 

wyjasniam...

e30 to model bmw serii 3 produkowane w latach 1982-1994

m20 to szescio cylindrowy silnik 12 zaworowy montowany wzdluznie

mowa w poscie o m20b25, czyli jednostce 2,5 litrowej (170km)

 

m50 to nastepca jednostki m20... 6 cylindrowy, 24 zaworowy silnik ze zmienna faza rozrzadu ,,vanos,,

m50b25 to silnik 2,5 litrowy (192km)

 

m52 to unowczesnienie silnika 2,5 rozwiercony do pojemnosci 2,8 z poprawionym systemem ,,vanos,, (193km) wzrosl znaczaco moment obrotowy... minus to aluminiowy blok silnika...

w m50 byl zeliwyn, bardziej odporny na temperatury

 

e36, to model serii 3 produkowany w latach 1990-2000

e46, to model serii 3 produkowwny w latach 1998-2007

 

mt1, to zestaw nakladek areodynamicznych (pakiet stylistyczny) do bmw e30

rozwiniecie nazwy ,,m-technic,,

(istnialy dwie wersje tego pakietu mt1 i mt2 czyli po liftingowy)

 

kolektor ssacy to ,,przewod,, podlaczony do glowicy silnika w celu doprowadzenia powietrza do cylindrow, by mogla tam zaistniec reakcja spalania paliwa...

 

uwolnienie wydechu, to nic innego jak ,,wywalenie,, wszystkiego co stoi na drodze spalin (katalizatory) w celu poprawienia wydajnosci... potocznie mowiac ,,przelotowy tlumik,,

 

mapa ecu to nic innego jak(mozg) sterujacy parametrami wtryskow, dolotu powietrza... czyli ilosc mieszanki...

 

mowiac krotko by zwiekszyc moc trzeba zwiekszyc ilosc paliwa... by paliwo moglo sie ,,spalic,, trzeba dac wiecej powietrza co skutkuje tym, ze te spaliny trzeba jakos usunac...

 

staralem sie, to wyjasnic njalepjej jak potrafie...

jesli popelnilem gdzies blad... poprawcie mnie

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:blink:  A Ty jesteś kto? Ślązak? Kaszub? Bo ja nic z tego nie zrozumiałem.  :(   Polska język trudna język.  :wacko:

no hiobie, konto na sporcie masz a tu z takim czymś wyjeżdżasz... poza S65 na kompresorze, wybacz - superchargerze są inne BMW. Jeżeli nie wiesz to na sporcie też jest temat o zegarkach i o dziwo na tym świecie są osoby, które nie wiedzą czym się różni zegarek kwarcowy od mechanicznego, tutaj na forum zegarkowym też padają pewne skróty, nazewnictwo hmmm "branżowe" które dla kogoś nieobytego w temacie zegarkowym brzmią jak kaszubski czy śląski chociaż dla każdego polaka różnica w tych gwarach jest ogromna. Ogólnie trochę dziwne, że kogoś w temacie o samochodach dziwi język typowo  z for motoryzacyjnych, ale mniejsza z tym...

 

Co do M20 a M50 to M50 nie jest następcą M20 w prostej linii tylko zupełnie nową rodziną silników, 4 zawory na cylinder zamiast 2, łańcuch rozrządu zamiast paska itd. Za to M52 jest następcą M50. U mnie jest M52TU na podwójnym wanosie, wydechu ruszać nie będę, ogólnie wydechy w BMW są dobrze liczone i cięciem na pałę można więcej popsuć niż zyskać. Poza tym to kombiak w automacie, MPak jest i to mi wystarczy  ;)

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

w prostej linni nie, ale nastepca jest ;)

 

wiec jesli m52tu to wtedy kolektor od m54 ;)

ale jesli nic niechcesz robic, to mniejsza z tym...

ja mialem ostatni 330ci, to nawet fajnie sie jezdzilo... osiagalem nia czaasmi 250 po autostradzie oczywiscie ;) (u nas wolno nawet pincet ;))

oczywiscie gdy osiagam takie predkosci... staram sie wybierac pory dnia kiedy jest pusto na drodze... zeby nie bylo ;)

 

co do bmw Hioba, to maszyna jakich malo :)

mialem kiedys bmw i by mi daleko nie uciekl ;) a nawet bym go przegonil na autostradzie ;) (bo on niemoze jezdzic z maksymalna predkoscia )

 

jak sie wszyscy chwala, to i ja ;)... juz do mnie plynie :)

 

http://zapodaj.net/d9c0f9e5cadb7.jpg.html

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W M54 DISa była chyba większa bo przekroje kanałów są takie same z tego co wiem, nigdy nie wnikałem. Mi te 195KM (bmwheaven podaje nawet 196KM dla tego silnika  :lol: ) w zupełności wystarczy w DD, teraz pytanie co oznacza ten skrót ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

hmm dd...czy to ma jakis zwiazek z ,,kobieta wyzwolona,,? :D

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angelo, ósemka to jest to :-)

Jaki motor?

Kiedyś jeździłem 840, ależ to chodziło :-)


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

850... niestety nie csi.

normalna v12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli najstarsza jednostka o ile dobrze pamiętam. Który to rok?


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

94 czyli nie najstarsza...to jest 850ci M73b54 (326km i 490nm)

perzebieg 70 tys km.

 

kupilem od kuzyna z Kanady

za te filtry dostal reprymende ;)... trzeba to bedzie wymienic...

post-66955-0-68348700-1431394132_thumb.jpg

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie zostaw w oryginalnym stanie :-)

 

Właśnie się zastanawiałem dlaczego przypływa, no bo jak to, u Was nie ma takich :-)

 

Jak na 850 to rocznikowo młodzieniaszek ;-)


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angelo. Świetna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.