Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Csi też mi się marzy ale musiałbym najpierw w totka wygrać  :lol:

tanie stożki to nic dobrego dla przepływek :mellow:  przy M73 też idzie pogrzebać, kupić M70 na części i można coś mocniejszego zbudować :P gdzieś miałem skany broszury 4 zaworowej wersji M73, która nie weszła do produkcji, aż dziwne że BMW tak długo produkowało takiego dinozaura jak rodzina M7x. V12 to najlepsze silniki, wymagające ale jednak ilość cylindrów robi swoje ;)  8er świetne auto, bardzo mało jeździ tego na drogach. '94 to dopiero pierwsze wypusty M73, długo się bronili przed normami czystości spalin bo do '99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angelo fura kozak. Ty to masz to życie... ;)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę zawsze mi się podobały 850 tylko ich osiągi nigdy mnie nie powalały. Z takim wyglądem spodziewałbym się czegoś więcej. Chociaż przyznam że przy wymierających V12 posiadanie 850 coraz bardziej mnie pociąga

Taplatk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

Koniecznie zostaw w oryginalnym stanie :-)

Właśnie się zastanawiałem dlaczego przypływa, no bo jak to, u Was nie ma takich :-)

Jak na 850 to rocznikowo młodzieniaszek ;-)

 

Angelo. Świetna.

 

Angelo fura kozak. Ty to masz to życie... ;)

dziekuje koledzy.

napewno zostanie w oryginalnym stanie... przynajmiej bede staral sie ja do takiego stanu doprowdzic... jest kilka ,,mykow,, do poprawienia...

 

co do ,,zycia,,...to kosztowal mnie duzo wyrzeczen... dwa auta, pewnie jeszcze fajny zegarek za reszte... zbieralem przez dluzszy czas... czasami odmawialjac sobie np. nowych butow... ale chyba bylo warto.

kiedys jako dzieciak mialem plakat takiej w pokoju... (myslalem, ze to jakies ferrari ;) )

i powiedzialem sobie, ze bede kiedys bedetaka mial.

 

 

 

 

Csi też mi się marzy ale musiałbym najpierw w totka wygrać :lol:

tanie stożki to nic dobrego dla przepływek :mellow: przy M73 też idzie pogrzebać, kupić M70 na części i można coś mocniejszego zbudować :P gdzieś miałem skany broszury 4 zaworowej wersji M73, która nie weszła do produkcji, aż dziwne że BMW tak długo produkowało takiego dinozaura jak rodzina M7x. V12 to najlepsze silniki, wymagające ale jednak ilość cylindrów robi swoje ;) 8er świetne auto, bardzo mało jeździ tego na drogach. '94 to dopiero pierwsze wypusty M73, długo się bronili przed normami czystości spalin bo do '99

Kurczę zawsze mi się podobały 850 tylko ich osiągi nigdy mnie nie powalały. Z takim wyglądem spodziewałbym się czegoś więcej. Chociaż przyznam że przy wymierających V12 posiadanie 850 coraz bardziej mnie pociąga

Taplatk

z osiagami nie jest az tak zle...

na autostrade takie v12 wystarczy...

modowac narazie nic nie bede..

wbrew pozorom takie v12, wcale nie jest jakims pancernym ,,dinozaurem,,

 

moze, jak sie przyzwyczaje i zacznie ,,stawc w miejscu,, to cos zrobie...

 

musze sobie kupic disla do tego... odpalilem ,,strucla,, czyli velsatisa...naprawilem elektryke, ale znowu cos sie dzieje ... pokazuje mi np. niskie cisnieni w oponach.

jeszcze raz cos sie mu stanie i wywalam go na zlom... gdzie jego miejsce ;)

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajna furmanka Angelo :)

jak już masz stożki wrzucaj LPG, akurat będzię gdzie reduktory wstawić ;)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

a dzieki...

podtlenku niebede zakladal ;)

 

kupie sobie jakiegos taniego disla...a osema bedzie na specjalne okazje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V12 są pancerne, osprzęt to problem, jak ktoś myśli że auto z lat '90 ma radio i na tym kończy się elektronika to e31 potrafi często niemiło zaskoczyć ;)

za gaz w e31 powinni ręce ucinać :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

no mozliwe z tym osprzetem...

ja gazu niezakladam... u nas sie poprostu to nieoplaca.. strasznie drogie instalacje...

wole kupic taniego disla jakiegos...

 

nierozumiem ludzi, ktorzy kupuja auta z duzym silnikiem, a pozniej je gazuja... nielatwiej kupic sobie disla?

 

w takim v12, to by chyba taki gaz kosztowal majatek... ale nieorietuje sie...

 

zreszta jestem przeciwnikiem gazu w bmw

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nierozumiem ludzi, ktorzy kupuja auta z duzym silnikiem, a pozniej je gazuja... nielatwiej kupic sobie disla?

 

W motoryzacji zza wielkiej wody, której ja akurat kibicuję, silniki są duże, a jak jest model na Europę z dizlem to jest dużo słabszy więc gazowanie się jak najbardziej opłaca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

za wielka woda to niewiem... u nas za odra tak jak napisalem ;)

 

Niemcy ponoc jezdza do Polski ,,gazowac,, auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy cenie ok 1.4eu za EuroSuper ja bym sobie też darował gazowanie, tutaj za litr 95Pb trzeba dać 4.8zł a za lpg niecałe 2zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

u mnie to jakies 1.50E

Hamburg jest troche drozszy od reszty kraju...

cena gazu to chyba 65centow (albo 75 niepamietam dokladnie)

 

disel 1.30

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wariujący czujnik ciśnienia w oponach w Renault to norma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

Ogolnie problemy z elektryka to ich problem ;)

Niby nic taki cyujnik, ale ja nielubie jak cos mi dzowni, gada i wyswietla ;)

 

Ogolnie mam dosyc tego ,,strucla,, ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monachium niby najdroższe miasto w De a EuroSuper po 1.35 jak byłem tam 2 tyg temu. W dodatku E10 tańsza i dostępna bez problemu, nie to co u nas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę w końcu zmienić opony na letnie, i mam dylemat. 

Kupować nowe z oponeo czy używane w najlepszym możliwym(z ofert Allegro/otomoto) stanie? 

Samochód to Mercedes ML 400 CDI W163 po lifcie(2004), eksploatowany spokojnie, jakieś 10-20k km rocznie. 

Felgi 17tki. 

Obecne zimówki są 255/60, ale według oponeo, letnie, ten model, powinien mieć 275/55. 

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-efficientgrip-suv-255-60-r17-106-v-mfs#80528024

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-conticrosscontact-uhp-275-55-r17-109-v-fr#70838424

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-latitude-sport-3-275-55-r17-109-v#89561421

 

Zastanawiam się, który model wybrać. Różnią się nieco poziomem szumu(o 3-7 db), klasą oszczędności(opór toczenia) i drogą hamowania na mokrej nawierzchni. Teoretycznie Michelin'y mają najlepsze właściwości, choć są najgłośniejsze(72db). 


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę w końcu zmienić opony na letnie, i mam dylemat. 

Kupować nowe z oponeo czy używane w najlepszym możliwym(z ofert Allegro/otomoto) stanie? 

Samochód to Mercedes ML 400 CDI W163 po lifcie(2004), eksploatowany spokojnie, jakieś 10-20k km rocznie. 

Felgi 17tki. 

Obecne zimówki są 255/60, ale według oponeo, letnie, ten model, powinien mieć 275/55. 

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-efficientgrip-suv-255-60-r17-106-v-mfs#80528024

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-conticrosscontact-uhp-275-55-r17-109-v-fr#70838424

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-latitude-sport-3-275-55-r17-109-v#89561421

 

Zastanawiam się, który model wybrać. Różnią się nieco poziomem szumu(o 3-7 db), klasą oszczędności(opór toczenia) i drogą hamowania na mokrej nawierzchni. Teoretycznie Michelin'y mają najlepsze właściwości, choć są najgłośniejsze(72db). 


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę w końcu zmienić opony na letnie, i mam dylemat. 

Kupować nowe z oponeo czy używane w najlepszym możliwym(z ofert Allegro/otomoto) stanie? 

Samochód to Mercedes ML 400 CDI W163 po lifcie(2004), eksploatowany spokojnie, jakieś 10-20k km rocznie. 

Felgi 17tki. 

Obecne zimówki są 255/60, ale według oponeo, letnie, ten model, powinien mieć 275/55. 

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-efficientgrip-suv-255-60-r17-106-v-mfs#80528024

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-conticrosscontact-uhp-275-55-r17-109-v-fr#70838424

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/michelin-latitude-sport-3-275-55-r17-109-v#89561421

 

Zastanawiam się, który model wybrać. Różnią się nieco poziomem szumu(o 3-7 db), klasą oszczędności(opór toczenia) i drogą hamowania na mokrej nawierzchni. Teoretycznie Michelin'y mają najlepsze właściwości, choć są najgłośniejsze(72db). 

 

 

A myślałeś kiedyś o oponach całorocznych?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że zimówki były kupowane też nowe za kolejne 2.5 klocka, więc te kupię też osobno. 

Wezmę je na fakturę VAT, na firmę, więc wyjdą mnie znacznie poniżej 2k.


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tam wcześniej wspominał o wysokim zużyciu paliwa...  Ten największy spalił mi 30 l/100 km. Średni pali połowę mniej, a najmniejszy jedną czwartą tego, co Cadillac. I to przy raczej "uduchowionej" jeździe. W sensie - w duchu sportowym. :lol: Jeżdżą spokojnie to da się uzyskać 6 w Kaszlaku, 13 w eMce i pewnie (mam nadzieję) z 24-25 w Cadillacu, ale to ostatnie nie jest wcale pewne.  :P

 

W każdym razie mam teraz trzy samochody i trzy zegarki, więc razem mam 9 kombinacji. A jeśli weźmiemy pod uwagę samochód żony (BMW 328i F30) i jej zegarek (IWC), to się robi tych możliwości 16...  Decyzje, decyzje... B):ph34r:

 

 

GOPR0332.jpg IMG-2353.jpg IMG-2357.jpg IMG-2417.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

jest w czym wybierac :D

dwa klasyki i rakieta :)

 

ps. ladna pogoda tam u was w Krakowie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że kieruję się na eksperta. Możesz w jakiś sposób uzasadnić taką opinię?  Najlepiej komuś zarzucić "samozwańcze eksperctwo", a potem go wyszydzić. Ale ja nigdy ekspertem nie byłem, zwłaszcza w dziedzinie motoryzacji i błędy i przejęzyczenia robię w niemal każdym z moich filmów. Co nie zmienia w niczym faktu, że w Camaro wsteczny nie jest "zamiast piątego biegu". Co najwyżej lewarek jest w tym samym położeniu, gdy go usiłujemy wrzucić. Nawiasem mówiąc ja nawet nie pamiętam skąd ta moja, cytowana przez Ciebie opinia. Możesz mi przypomnieć jej źródło?

Po prostu tak to odebrałem.

Napisałeś na YT

 

modIMG05091431499546.jpg

 

 

"Nie ma żadnych skrzyń gdzie wsteczny jest zamiast 5 biegu"

 

Ja tego nie wiem, Ty jak widać wiesz - napisałem Ci dlaczego tak sądzę:

 

 

I czy jesteś pewien, że ten ekspert na YT jest lepszym ekspertem niż ja? Może jednak ten lewarek nie jest w położeniu piątki, tylko dalej w prawo i do przodu? Wszystkie "patterns", jakie udalo mi sę znaleźć w Necie dla tej skrzyni pokazują, że wsteczny jest dalej w prawo, niż piąty bieg:

Program prowadził Adam Kornacki

 

http://www.adamkornacki.pl/index_pl.php?site=adam

 

dość znany kierowca wyścigowy + dziennikarz kilku programów motoryzacyjnych.

Nie sądzę aby pomylił 5 z wstecznym i nie wiedział, że na gałce jest R tak jak pokazałeś.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że R jest za 5 jest po prostu schematem, jakby na gałce dali 5/R to ludzie zaczęliby się zastanawiać, czy chcąc wrzuć 5 bieg trzeba przejść jakiś dodatkowy test na inteligencję albo odprawić egzorcyzm. Poza tym Kornacki mówi dość jasno i prosto, "bieg 5 jest wymienny z wstecznym", nie pada tam słowo że R jest za 5. W "standardowej" skrzyni manualnej zawsze jest jakieś zabezpieczenie, sam Hiobie napisałeś, że w M3 wsteczny wrzuca się ciągnąć lewarek mocno w lewo i do przodu, używając "zwykłej" siły R nie wbijesz bo lewarek nie przejdzie za 1, gdyby w camaro R był za 5 to byłoby na podobnej zasadzie i nie byłoby sensu wyróżniać oczywistej sprawy, no chyba że amerykańska myśl techniczna nie przewiduje jakiegoś zabezpieczenia i po 4 zamaszystym ruchem ręki wbijamy R, żegnając tym samym silnik czy skrzynię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

co do benzyny poprawka...1,43

ostatnio leje tylko disla i niezwracalem uwagi na paliwo... a troche potanialo

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,43 to chyba i tak drozej niz w Polsce ?


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.