Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Hamowanie jest dla cieniasów!!! :D Pamiętaj - prędkość nie zabija tylko własnie zbyt szybkie jej wytrącenie ;)  :lol:

 

A tak serio to w sumie pierwszy raz słyszę by hamowanie silnikiem wykończyło sprzęgło. Chyba że dozowałeś to jeszcze "półsprzęgłem"...?

 

 

 

Tarcza była OK, nie wytrzymał docisk i ostatecznie okazało się, że jakieś łożysko nie dało rady. Ale przyjechałem do kraju, działało do końca (chociaż coraz głośniej) więc nie było tak źle.

 

Oglądałem ich filmiki na Youtubie i chłopaki ogarniają temat. Podoba mi się GT86, jak skomponują mi coś podobnego, to będzie radocha. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, że to auto Bartka jest?

:lol:  :lol:  :lol:

Michała(właściciela MG) znam od 15 lat, robiłem u niego wszystkie auta. Świetny, rzetelny, piekielnie zdolny i skromny facet.

Wydech tu był jeszcze nie przepalony a jechał w trybie Comfort. W trybie Sport otwierają się klapy w wydechu i jest dużo milej dla ucha (ale nie uciążliwie).

Edytowane przez Bartek79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak w podświadomości o tym pomyślałem :)

To co tam wczesniej picowales o wydechu bmw m performance? :) cały robiłeś czy tylko koniec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest M Performance (tu Michał nieco ściemnił). Dostałem go w gratisie od BMW i w sumie było to pierwsze auto które nie miało wydechu od Michała (nawet w dieslu mam od niego wydech :D ) natomiast byłem tam na wymianę końcówek bo te standardowe od tego układu wystawały 30cm poza zderzak i wyglądały jakbym sobie je dospawał :lol: Wymieniony jest końcowy, średnica układu była seryjnie dobra więc nie było potrzeby niczego ruszać.

Teraz jest tak jak powinno być. Pamiętam jak pierwsze auto robił mi wspólnie z Tatą w małej szopie a teraz wielka firma z załogą 20 osób a sodówka do głowy nie uderzyła …Miłe to.

 

Tomek - nie ma sprawy, będzie dobra cena :) Aha i na FB możesz oglądać ich projekty bo stronę to mogą uaktualnić i za rok.

Edytowane przez Bartek79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie drugi z wydechem po rabat zglosze :) Jeszcze nic u nie robiłem ale wiele wydechow od nich słyszałem i dużo dobrego słowa. W lutym jadę do trs decat i potem unitronic na program i na koniec MG żeby to jakos od downpipa do zderzaka ubrali :)

 

Ps A nie wymienili Ci wkładu w wydechu?

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie drugi z wydechem po rabat zglosze :) Jeszcze nic u nie robiłem ale wiele wydechow od nich słyszałem i dużo dobrego słowa. W lutym jadę do trs decat i potem unitronic na program i na koniec MG żeby to jakos od downpipa do zderzaka ubrali :)

 

Ps A nie wymienili Ci wkładu w wydechu?

Nic nie wymieniali. Jesteś pewny z tym Poniedziałkiem z Unitronic? Ze swojej strony polecam Doktora z Ecu-Performance lub Patryka (Compsport). Jeden i drugi ogarnęli mi rzeczy których nikt inny nie chciał się podjąć nawet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unirronik to taka przekora wobec Cinsoftu z mojej strony. Lubię Łukasza i jego rzeczowe podejscie do tematu. Jakos on jedyny potrafił zrobić w Abarcie 230 koni bez marudzenia że wtrysku za małe albo że trzeba większy cooler... Okazuje sie że wtrysku starczają i coolery tez a wystarczyło usunąć zwezki na rurach od seryjnych coolerow i juz turbo ma chlodniej. W Ecu ostatni mój kolega robił abarta na sondzie szerokopasmowej. Bardzo zadowolony choć to firma ktora nie ma zbyt dobrze jeszcze rozkminionyvh tjetów. Dlatego Unitronic :) A jak będzie nie tak to będzie poprawiać kto inny ale póki co niezadowolonych brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Rzeczywiście Doktor siedzi mocno w Porsche i GTR-ach bo to majętni klienci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak byłem u niego to kończył wydech do M4. Tydzień czasu, kompletny od kolektora koszt +- 12tys. To co seryjnie jest w M4 to jakaś kpina, po odpaleniu brzmi jak mikser wysokoobrotowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie mój ex to poezja dźwięku

ale każdemu nie dogodzisz, ja jak słyszę o imitowaniu dźwięków z głośników to mi się wszystkiego odechciewa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam jakiegos autka i zastanawiam sie nad E55 amg w210...

Mial ktos, jezdzil?

jak wrazenia, opinie...  ;)

Warto czy nie?


Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że warto.

Ale znalezienie niezajeżdżonego egzemplarza w dobrej cenie graniczy z cudem.

Licz się ze spalaniem 20 w mieście, 13 na trasie, ale pewnie to dla Ciebie nie ma znaczenia, skoro chcesz kupić z tym silnikiem.

Korozja to największy problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ta korozja  :wacko:

Ciezko znalesc, ale chyba warto poszukac...

Znalazlem fajny egzeplarz, ale mi podkupili  <_<

 

Do czego mozna porownac osiagi?

bmw 545i e60, E500 w211?  

nigdy nie jechalem takim i jestem ciekaw  ;)

 

@Lewandek

Nie wyobrazam sobie MB, bez automatycznej skrzyni biegow  ;)

Edytowane przez Angelo

Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacna konkurecja  ;)

Obawiam sie jednak, ze konkureci byli ,,szybsi,,  :ph34r: ?


Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E39 M5 sporo jeździłem i wolałbym E55. 

Połączenie skrzyni manualnej i 400 KM jest dobre na tor, ale nie do codziennej, płynnej jazdy. Jak dla mnie był zbyt narowisty. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie m5 ma takie byc  ;)

Nie miales wrazenia, ze jak na takie szybkie auto, troche nim ,,buja,,?


Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale nie wiem, czy kuzyn nie grzebał w zawieszeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem wrazenie, ze jest bardzo miekka, jak nie M.

 

Ostatnio mialem okazje jezdzic E500 w211 i jestem pozytywnie zaskoczony.

jedyne co mnie odstrasza, to ponoc wadliwe silniki, cewki itd.


Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stare V8 MB uchodzą za pancerne, problemy były ze skrzyniami, zawiasami, blachą. Cewki w M120 psuły krew a raczej ich cena

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.