Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

ogólnie w e53 nie było chyba jeszcze Xdrive i o nim mówiłem, kolejna generacja w tych pieniądzach? no nie wiem. Poza tym e53 jest jeszcze z czasów gdzie nie było narzekań na wycierające się po roku plastiki. tanie na pewno nie jest ale z pierwszy x3 myślę że godne rozważenia.

poza tym nie gadamy o przeprawówce tylko o samochodzie na codzeń+wypad za miasto w wekend :lol:

no chyba że postawić na klasykę - Defender  :lol:

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ZJ, pomyliłem literki.

1998 rok, ciemnozielony z beżową skórą.

To już 10 lat jak go sprzedałem...

 

Jaki teren? - lasy, troche łąk bagien, jakieś porzucone żwirowisko, brodzenie przez rzeki. Nic ekstremalnego, jeździł na oponach all-terrain BFGoodricha.

Zostawiłbym go, ale niepotrzebnie go popsułem instalując gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E53 po lifcie ma xdrive.

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli Laguna daje rade, a potrzebujesz tylko wyzszego przeswitu to moze jakies kombi z wiekszym przeswitem i 4x4 typu Audi allroad? Xc70?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikolaj,jak będziesz przy okazji w Warszawie to zapraszam do obejrzenia.To że stracił rame nic mu nie ujmuje bo została wzmocniona konstrukcja ;) Mamy takiego fainego lifta zrobionego ;)

Zobacz na Yutubie kilka filmików WJ w terenie.

Co do lpg to powiem że wszystkie moje Jeepy i Cadilac Eskalade jeżdża na lpg ;) i mam głęboko w Du..... kto co otym myśli ;)

Dobrze założona instalacja nie sprawi żadnego klopotu!

Problem polega na tym że jest bardzo mało specjalistów od lpg !

Partaczy i ludzi którzy nie mają pojęcia jest wielu ;)

To tak jak z Zegarmistrzem,jest ich wielu ale tylko nieliczni zrobią przegląd w automacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, to juz w sumie nie lift tylko wymiana zawieszenia. Fizycznie nie podniesiesz nadwozia w stosunku do punktu osadzenia zwieszenia :)

Osobiście z reguły idę w drugą stronę i obniżam auta. Ale w drugiej połowie lutego jadę na tydzień do nas w góry gdze będę rzeźbić ze szwagrem stare Musso z 98r do którego kupiłem poliurerany i nowe sprężyny :) Zrobię z niego bestię przeprawową :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

XC70


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj, Politury są bardzo twarde i nie wszędzie w zawieszeniu zdają egzamin ;) Ale to trzeba samemu doświadczyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas nie ma innej opcji. I tak wziąłem białe podobno lightowe. Poza tym one niewiele maja wpływu na komfort bo same nie pracują aktywnie na kole.

W Abarthcie zmienilem tuleje z tylu na poliuretanowe i szybko wróciłem do serii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie auta typu suv nadają się delikatnego terenu,a i plaskaczem się dojedzie do celu jak blota nie będzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to już powoli klasyk, od czasu do trzeba by go ubrudzić ale trochę szkoda go na codzienne tłuczenie. No i zależy kto jakiej wygody wymaga, jakoś materiałów i spasowanie w G2 są całkiem ok bo po 20 latach nic samo z siebie nie odpada ale jednak widać wiek samochodu :P

jako fun car na wekend - jak najbardziej ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie z tych propozycji To najbardziej mi Forester i Pathfinder podchodzi. X5 pewnie drogi w utrzymaniu ? Na codzień używany będzie po mieście i ewentualnie z raz w miesiącu jakaś trasa kolo 1000km. A ten teren to dlatego że czasem wybieram się z Ojcem na poszukiwania warminskich skarbów :) z wykrywaczem metali, poza tym jakieś wyjazdy do lasu nad jezioro itd. A u nas piaski ostatnio jak byłem u mechanika to go prawie osłona podwozia zabiła bo było na niej z 5 cm piasku :D

 

Znajomy teścia ma x5 3.0d 2008r bodajże i w ubiegłym roku zostawił w serwisach 40k...  :ph34r: bardzo drogie w utrzymaniu diabelstwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Forestera - w lekkim terenie dawał sobie świetnie radę, ja głównie jeździłem po asfaltach. Poza tym dość drogie części, problem z zamiennikami. Ale leśniczy, który go ode mnie kupił nadal zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis tego X5 w ASO? Wtedy takie kwoty na pewno nie dziwią  :lol:  poza tym 2008r to juz E70 czyli nowsza generacja. Ceny oryginałów są zabójcze, wiem na przykładzie e46, które jest już nastoletnim autem a za niektóre części płaci się w tysiącach zł. Inna sprawa, że elementy eksploatacyjne sa bez problemu dostępne w zamiennikach w bardzo szerokim zakresie cen więc każdy coś znajdzie - tutaj przewaga nad np w/w foresterem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis tego X5 w ASO? Wtedy takie kwoty na pewno nie dziwią  :lol:  poza tym 2008r to juz E70 czyli nowsza generacja. Ceny oryginałów są zabójcze, wiem na przykładzie e46, które jest już nastoletnim autem a za niektóre części płaci się w tysiącach zł. Inna sprawa, że elementy eksploatacyjne sa bez problemu dostępne w zamiennikach w bardzo szerokim zakresie cen więc każdy coś znajdzie - tutaj przewaga nad np w/w foresterem

 

Podejrzewam, że w ASO. Kto bogatemu zabroni...  <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. Inna sprawa, że elementy eksploatacyjne sa bez problemu dostępne w zamiennikach w bardzo szerokim zakresie cen więc każdy coś znajdzie - tutaj przewaga nad np w/w foresterem

 

Tzn. np.: co ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy teścia ma x5 3.0d 2008r bodajże i w ubiegłym roku zostawił w serwisach 40k...  :ph34r: bardzo drogie w utrzymaniu diabelstwo

To co zrobił za te 40 k pln ?


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toyota 'Auris' jaki olej silnikowy?

Jutro mają wymienić, co najlepiej?

Dzieki.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do X5 3,0.

Wystarczy, że mu pneumatyka siadła albo musiał rozrząd w tym badziewiu wymienić... Z tego co pamiętam rozrząd to jakieś 12-15 tys z robotą w ASO. A jak pęknie - bo w tym modelu zdarzało się to niestety - to w gdzieś czytałem że ASO woła 60 tys :D

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toyota 'Auris' jaki olej silnikowy?

Jutro mają wymienić, co najlepiej?

Dzieki.

Za mało danych... typ silnika?

Ja tam zawsze leję truskawkowego Motula :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrządy w 3.0d az tak często nie siadają, to raczej przypadłość benzyniaków R4 ale fakt, też się w większych zdarzało.

co do cen części - pierwsze z brzegu dla przykładu - X5 pierwszej generacji, wahacz dolny lewy przód - OEM 702zł, Lemforder 228zł. Dla niewajemniczonych - lemfoder jest montowany w fabryce, na oryginalnym wahaczu znajdziemy znaczki lemfordera i BMW, na kupionym lemforderze poza ASO czasami znaczki BMW sa usuwane. Są oczywiście tańsze jak febi za 180zl czy maxgear za 120zł. Oczywiście wszystkich części nie ma w zamienniku ale nie ma tragedii 

 

co do oleju - ja bym zalał jakiegoś motula/valvoline/liqui moly. Klasa lepkości taka jak obecnie

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1600, benzyna.

MOtul X-Cess

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.