Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość German76

 małe modele mają rozsądne wyposażenie w standardzie.

No Renault nie są ani ładne ani solidne, tylko dlaczego tylko małe modele mają rozsądne wyposażenie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie znalazłem ideał samochodu do zabawy. Może kiedyś... :)

 

93058177822536971358.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Kwintesencja piękna :wub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś 120d coupe czyli poprzedniczkę tej dwójeczki. Bardzo mile ja wspominam ale do stylistyki nowego modelu nie mogę się jakoś przyzwyczaić.

 

Z katalogu wspomnień. Az łezka się w oku kreci:814cef0c8cba55a11c57c71d8816ee5a.jpg

Edytowane przez mati7811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Poznaniu pewnie... Trzeba obserwować gdzie będzie się dymić to zapewne tam właśnie testuje Renault :)

No tyle to udało mi się "wykminić"...  nic to, pozostanę chyba przy warsztacie, w którym dotychczas gazowałem auta... :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa też strasznie traci na wartości. Kiedyś mi kolega pokazywał oferty 3-4 letnich aut do wzięcia za 1/3 salonowej ceny.

To jakieś ulepy musiały być . Jedno jest pewne dealerzy Alfy chętnie dają wysokie rabaty . Dam przykład , kupiłem Alfę 159 w salonie , auto zamawiane pode mnie a nie stockowe , cena finalna po doposażeniu 128 kpln , po rabacie do zapłacenia 108 kpln . Auto wystawiłem na sprzedaż po 3 latach użytkowania i 53 tys. przebiegu za 63 kpln , Alfe kupił drugi oglądający po 4 dniach od wystawienia na otoMoto za 60 kpln . Po 3 latach zadzwonił do mnie i podziękował bo podobno tak bezawaryjnego auta jeszcze nie miał :D I to na tyle miejskich legend .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypadek potwierdzający regułę...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej potwierdzenie opinii, że Alfa od modelu 159 wzięła się do roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

German, ależ oczywiście że Renault w każdym segmencie oferuje świetne wyposażenie. Póki wszystko poprawnie działa oczywiście :D

 

Słuchaj, ja już ze dwa razy pytałem gdzie masz warsztat, bo chciałem podjechać, a tu tajemnica... Żadnej odpowiedzi...

www.pitec.pl Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaa, dzisiaj do znajomego podjechał klient roczną Mito, takiego maneżu pod maską dawno nie słyszałem... Pomyślałem, że to może jakaś nowa generacja silników bezolejowych :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

German, ależ oczywiście że Renault w każdym segmencie oferuje świetne wyposażenie. Póki wszystko poprawnie działa oczywiście :D

 

www.pitec.pl

O... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Megane (wersja żelazko) miała fajnie wyciągane żarówkiw przednich reflektorach. Tak że większość albo dawała sobie spokój i jechała do serwisu, albo ściągała koło aby dostać się tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Megane (wersja żelazko) miała fajnie wyciągane żarówkiw przednich reflektorach. Tak że większość albo dawała sobie spokój i jechała do serwisu, albo ściągała koło aby dostać się tam.

Wystarczylo odgiac nadkole


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie znalazłem ideał samochodu do zabawy. Może kiedyś... :)

 

 

 

Bez jaj - wydmuszka z dźwiękiem silnika emitowanym z głośników. Nie ma już dobrych BMW - wszystkie są już jakieś taki "plastikowe"  - za dużo w nich sztuczności a za mało czystej mechaniki i pasji. Ostatnie dobre BMW skończyli produkować 2 lata temu a jego ceny teraz są wyższe od cen nowych egzemplarzy (mówię o takich z minimalnym przebiegiem) - było to M3 E92.

 

Kwintesencja piękna :wub:

 

Myślę że raczej praktyczne piękno. Jak przywali w drzewo lub zaliczy czołówkę to może już wyglądać tylko lepiej :D

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w fokusach chyba też niektórzy targali zderzaki żeby dostać się do żarówek  :lol:  nigdy nie miałem fokusa ale coś mi się kojarzy, że dość problematycznie to było rozwiązane. O patencie z Audi A2 i nie otwierającej się masce chyba nie trzeba wspominać - takie czasy, człowiek ma jeździć, jak cokolwiek padnie to na serwis.

Co do BMW - odnośnie M3 e92 też na początku ludzie mówili - za bardzo izoluje od drogi, szybkie ale nie dające takiej przyjemności jak e46 M3. Ci z drugiej strony barykady znów mówią, że e92 jest super a e46 to taczka z kilogramem gwoździ w wiaderku zamiast wydechu :lol:

M2 ma być gokartem - małe, zwinne i szybkie. Poprzednia generacja M135i chociaż wielu sie nie podobała to w swojej klasie była ewenementem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W A klasie 1 gen tez trzeba było zderzak zdjąć do żarówki :)

 

E92 z poczatku bylo lekko ponoć plastusiowe w prowadzeniu ale po korekcie wspomagania było genialne jednak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tego właśnie nie ogarniałem - wszyscy się zachwycali prowadzeniem E90/91/92. Miałem to po liftingu (2011?) i w jeździło to gorzej niż MB W204, czy Saab 9-3 którego miałem wcześniej.

Dla mnie zresztą W204 to doskonały balans komfortu i prowadzenia sportowego przez amatora


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie , zwykle. Nie zwróciłem uwagi ze piszesz o M


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o korekty układu wspomagania, e92 M3 zawsze było szybsze od e46 ale o to, jak się czuło samochód. e92 urosło, było lepiej wygłuszone, wytłumione, jak ktoś oczekiwał czegoś na zasadzie "koła, silnik i ja" to był zawiedziony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w fokusach chyba też niektórzy targali zderzaki żeby dostać się do żarówek  :lol:  nigdy nie miałem fokusa ale coś mi się kojarzy, że dość problematycznie to było rozwiązane.

W Mondeo.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tego właśnie nie ogarniałem - wszyscy się zachwycali prowadzeniem E90/91/92. Miałem to po liftingu (2011?) i w jeździło to gorzej niż MB W204, czy Saab 9-3 którego miałem wcześniej.

Dla mnie zresztą W204 to doskonały balans komfortu i prowadzenia sportowego przez amatora

 

 

O jakiej generacji SAABa piszesz? 

 

Jako miłośnik marki, ciekawi mnie to :)

Edytowane przez pepepatryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Mondeo.

Bodajże we wczesnych latach 2000' wielu producentów wpadło na genialny w swej prostocie pomysł, by praktycznie uniemożliwić wymianę żarówki samodzielnie przez kierowcę.

Stosował to na pewno również VW, znam temat z autopsji.

Miało to na celu napędzić klientów do warsztatów, z natury w Europie raczej autoryzowanych, w istocie jednak generowało niebezpieczeństwo, gdy ludzie tygodniami jezdzili bez sprawnego oświetlenia.

W którymś tam roku UE zakazała jednak takich praktyk i dziś w większości nowych aut można wymienić samemu żarówkę.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to np. w nowym Aurisie wymienisz rzeczywiście żarówkę sam.... ale za to dedykowaną, po którą nie pojedziesz na Orylen tylko do ASO Toyoty.

Musiałem mieć dobrą minę, dokonawszy tego odkrycia - oczywiście na stacji benzynowej ww. marki.

 

 

A ja tego właśnie nie ogarniałem - wszyscy się zachwycali prowadzeniem E90/91/92. Miałem to po liftingu (2011?) i w jeździło to gorzej niż MB W204, czy Saab 9-3 którego miałem wcześniej.
Dla mnie zresztą W204 to doskonały balans komfortu i prowadzenia sportowego przez amatora

 Tak jasne. Ciekawy musisz mieć styl jazdy albo musiałeś mieć kontakt z ciekawymi wersjami e90. Czyżby utwardzone zawieszenie i niski profil opony?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, za to w reflektorach ledowych, jak już się coś przepali, to będziesz musiał kupić cały reflektor...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.