Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Bmw z USA również ma gorsze materiały w środku, np E90 w fotelach zwykłych ma skaj,  a w fotelach sportsitze już naturalną skórę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z gorszymi zgrzewami to ktos poleciał z tematem. W USA maja bardziej rygorystyczne crash testy niż u nas, długi czas producenci buntowali się na "narożne" testy, które robi sie w jueseju. Karoseria która wytrzyma czołówkę nie koniecznie poradzi sobie z zderzeniem na powierzchni kilkunastu procent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś A4 z USA. W stosunku do Europy była wyraźna różnica w materiałach. Deska taka sama ale boczki drzwiowe inne, inne fotele, farba z plastików złaziła... Do tego blachy miały inne numery zamówieniowe wg VIN niż te z EU. Ponoć były cieńsze choć nie chciało mi się w to wierzyć. Dużo pierdołek ale wszystkie kuły po oczach. Co nie zmienia faktu, że samochód był w zakupie sporo tańszy :) 

A ciekawe było np to, że radio nie wyszukiwało fal po ułamku, tylko pełne numery (98,99, 100 itp). Założenie lamp z wersji EU wywalało błędy więc jeździłem na jakiś takich dziwacznie wyglądających chińskich pseudo ksenonach bo te o dziwo nie dawały błędu. No i lakier - drodzy Państwo - wyleczył mnie on z wszelkich narzekań na słabe lakiery w autach EU. Auto było złoty/beżowy metalik, znany lakier w palecie Audi. Ale złaził połaciami niemal od kamyczków na drodze. Nie tylko maska. Błotniki wypiaskowane, drzwi całe w pryszczach :) 

Może teraz już nie opłaca się koncernom grupowac i robić dwie rózne jakości. Ale w aucie z 2003r była przepaść między EU a USA i to w klasie premium :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lakiery i zabezpieczenia antykorozyjne były różne dla różnych krajów w EU, np na Włochy czy Hiszpanię auta mogły mieć gorsze zabezpieczenie ze względu na brak zimy. W USA dużo zależy skąd ściąga się auto, są ciepłe i suche stany a w niektórych jest dużo wilgoci, sól znad oceanu - po 6 m-cach nie będzie różnicy ale 10 lat w różnym klimacie i efekt widać gołym okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci radio po ułamkach nie wyszukiwało, to i tak miałeś fajnie bo moje w TBlazerze wyszukuje tylko po nieparzystych :/

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci radio po ułamkach nie wyszukiwało, to i tak miałeś fajnie bo moje w TBlazerze wyszukuje tylko po nieparzystych :/

Tapaltak

Też tak miałem w VW, szkoda bo fajne ale trzeba było się pozbyć. Poza tym auto nie wyglądało na inne niż europejskie, części EU pasowały bez problemu ( Golf IV )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci radio po ułamkach nie wyszukiwało, to i tak miałeś fajnie bo moje w TBlazerze wyszukuje tylko po nieparzystych :/

 

Tapaltak

BYć może i tak było a nie zwróciłem uwagi :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochody eu

ropejskich koncernów na rynek USA muszą być tańsze bo konkurencja jest duża.

Stąd np. Porsche na rynek USA ma zauważalnie gorsze materiały w środku.

Czytałem o jakimś samochodzie z Japoni (nie pamiętam czy to nie był Nisan 350z/ Infinity) że ma mniej spawów- trn na rynek USA.

Mówiła to kiedyś Martyna Wojciechowska o Subaru Imprezie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersje VW produkowane w Meksyku są istotnie gorzej wykonane(mniejsze hamulce, gorsze plastiki).

Natomiast BMW kupowane w USA są takie same jak w Europie.

Brat mojej żony w tamtym roku odbierał w Monachium M3 zakupioną w USA i różnic nie widać.

X5 natomiast na rynek polski(europejski) pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości, tak samo jak wersja amerykańska.

Po prostu jest tam produkowana.

Osobiście mi pasują amerykańskie wozy - mają dobre, tradycyjne automaty i niewysilone silniki o dużej trwałości i relatywnie nie dużym spalaniu.Wielki GMC Yukon XL potrafi spalić 10 l/100 km :)


Christopher Ward C6 LE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersje VW produkowane w Meksyku są istotnie gorzej wykonane(mniejsze hamulce, gorsze plastiki).

Natomiast BMW kupowane w USA są takie same jak w Europie.

Brat mojej żony w tamtym roku odbierał w Monachium M3 zakupioną w USA i różnic nie widać.

X5 natomiast na rynek polski(europejski) pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości, tak samo jak wersja amerykańska.

Po prostu jest tam produkowana.

Osobiście mi pasują amerykańskie wozy - mają dobre, tradycyjne automaty i niewysilone silniki o dużej trwałości i relatywnie nie dużym spalaniu.Wielki GMC Yukon XL potrafi spalić 10 l/100 km :)

Chyba płynu do spryskiwacza... Ja moim Dodge B250 nigdy na trasie nie mogłem zejść poniżej 13/100km... :(


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW akurat nie zgodzę się. Jeździłem X5 europejską ( zrobiłem 3000km jakieś ), znajomi mają wersję USA. Ok- EU 3.0 d, a USA 4.8i , ale wykonanie obu samochodów było zgoła różne. Niby ta sama nappa na fotelach a jednak inna ( acz dla mnie ta cała nappa to wielkie g. przy np. skórach momo, które miałem kiedyś w alfie 156 ). Wstawki drewniane wyraźnie bardziej tandetne w USA. Jakość plastików w dolnej partii deski rozdzielczej zupełnie inna. Już nie mówię o pierdołach definiowanych poprzez rynek, typu seryjne opony w autach na różny rynek. No cóż- dla mnie po X5 BMW obecne to niestety badziew... a szkoda, bo przymierzam się do zmiany samochodu i brałem pod uwagę 5-era 3-4 letniego, lecz bardziej skłaniam się ku A6 c7... potrzebuję spore ( firma + powiększenie rodziny za jakiś czas ) i wygodne kombi z dieslem ( przebiegi w trasie ) oraz chętnie AWD bo zdarza mi się zjechać z drogi lub pojechać w zimą w góry . Moja AR 159 sw gdyby się dała nieco napompować z tyłu to byłaby idealna nadal, ale no niestety - bagażnik przestaje mi już teraz starczać, a 170 koni fajnie jeździ ( choć byłem sceptyczny bo przesiadłem się z 240 konnego V6 z miłym wykopem ), ale popełniłem przy zakupie błąd, że nie skusiłem się na 2.4 q4... i żałuję.

 

 

Jeszcze co do tego, że wielkie silniki potrafią być eko... zgadzam się. 3.0 v6 z kutymi wałkami paliło mi w mieście jakieś 11 litrów...do 16, ale przy ,,bucie" i prawdziwej zabawie. Na trasie 8-9 litrów.... 1.9 jtdm z programem w mieście pali mi nawet 10 litrów ( minimum 8.5l ). No na trasie ok... 5.5l średnio, a zdarzyło się i 4.9l  ( pod dystrybutorem liczone ). Tylko, że ten 1 litr w mieście za mniej niż 4zł na setkę to ogromna przepaść pod względem radochy, akustyki i nomen omen bezpieczeństwa- 2 dni temu miałem małą stłuczkę i gdybym miał pod nogą więcej mocy to bym uciekł...tak to nadkole do polerowania- acz miła Pani w Citroenie ma do roboty sporo...

 

Miałem kiedyś chwilę m50b25 i tam na trasie to i do 7l spokojnie się schodziło bez wielkiego starania... a miasto dycha! I tu się dla mnie epoka BMW skończyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem Yukonem 7000 km po stanach i taka średnia mi wyszła.

X5 dwie generacje od nowego kupione w salonie w Polsce - względem M3 przepaść w materiałach wnętrza. Widać gdzie to jest składane.

W czerwcu następny test jakości BMW produkowanego w Europie na rynek USA.


Christopher Ward C6 LE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się przekonam jak się sprawdza ecoboost jako kon pociagowy

 

0ffb75c0e0fba4682d7df9fcfc507de4.jpg

 

No i w pracy zarabia na swoje utrzymanie , przyczepa z ładunkiem będzie ważyła +3t, zero wysiłku, dobry samochód

 

44f51e9be0e1c7bdb1cff76cd033a6f8.jpg

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna Mazda :) Znajomy dawno temu miał identyczną. Później kupił ją od niego inny znajomy..Jeszcze jakiś czas temu jeździła po okolicy. Teraz niestety jej nie widzę. Przez pierwszego właściciela była dopieszczona nie gorzej od Twojej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że są miłośnicy Mazdy. :)

Z dzisiejszej przejażdżki:

ngemmw.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta wersja podoba mi sie bardziej niz nowa, w tej nowej zupełnie nie podchodzi mi wyglad tylu samochodu a i profil taki jakis dziwny jest


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się przekonam jak się sprawdza ecoboost jako kon pociagowy

Sent from my E6653 using Tapatalk

Świetne masz to auto☺

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta wersja podoba mi sie bardziej niz nowa, w tej nowej zupełnie nie podchodzi mi wyglad tylu samochodu a i profil taki jakis dziwny jest

 

 

Mi z profilu i od tyłu też bardziej podoba się moja.

Ale od przodu wolę ND, a technicznie jednak też nowa ma przewagę.

 

To jeszcze z najładniejszej strony:

jacacw.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przód w nowej jest ładniejszy bezsprzecznie i testy też pokazują że jest to lepszy samochód, ale mi się za bardzo nie podoba

 

@Osiem

Senkju, a jak tam wrażenia po dłuższym czasie z Mondeo? Nie żałujesz że nie wziąłeś 2.0l?

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dodatkowo nowa jest w środku jeszcze mniejsza.

Chyba Irek byś się do niej nie zmieścił... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pogoda świetna na przejażdżkę takim autem :D

A to zdjęcie to nie czasem okolice Grossglockner ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to na Grossglockner.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek uwolnij wydech by troszkę poszczekała po tych Alpach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już w planach. :)

Ale najpierw niech jej Mariusz zrobi porządny serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.