Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziękuję Ci za wyczerpującą odpowiedź. Nad klimą nawet się nie zastanawiałem. Bardziej moją uwagę przyciąga niewątpliwa radocha z jazdy. W takim razie może pomyślę nad tym serio. To ma być takie auto weekendowe dla zabawy.

 

Zmieniając temat, taka sytuacja:

 

3.0 TDI  quattro - 320 kunia :)

post-57311-0-41763500-1466159260.jpg

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wub:

opcja nr 1 dla mnie, jeszcze ten kolor...

 

ale czy ten silnik jest na pewno w PL dostępny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie macie ubezpieczone auta? Chodzi mi tutaj głównie o OC. Czy jest jakiś argument przemawiający na tym, aby nie wybierać najtańszego OC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wub:

opcja nr 1 dla mnie, jeszcze ten kolor...

 

ale czy ten silnik jest na pewno w PL dostępny??

Jest dostępny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie macie ubezpieczone auta? Chodzi mi tutaj głównie o OC. Czy jest jakiś argument przemawiający na tym, aby nie wybierać najtańszego OC?

Ja mam mbank bo mozna na raty

Ale jak samo oc to niema znaczeniagdzie


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba też jest kwestia podejścia. Patrząc na samochód jako narzędzie, coś co ma przewieźć ludzi/rzeczy od punktu A do B, owszem takie BMW jest bezsensowne. Natomiast dla ludzi, dla których najważniejsze jest żeby po opuszczeniu auta dalej nie móc oderwać od niego wzroku ma to rację bytu. Sam mam małego kombiaka z dużym silnikiem. Kupując go mając dwadzieścia kilka lat wiedziałem, że będzie mi wiercił dziurę w portfelu, za dużo w nim nie przewiozę i o podróży w 5 osób mogę praktycznie zapomnieć, ale podoba mi się z zewnątrz, wewnątrz i ma super silnik. Jak w TP - Serce i Rozum - kwestia co u kogo przemawia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na X6 popatrzeć można, X4 takiego zachwytu we mnie nie wzbudza  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coupe to moim zdaniem wygląda CLS pierwszej generacji.  X6 i konkurent GLE  już nie.

 

Ja mam OC w MTU, wybrałem bo było najtańsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie pierwszy raz w życiu przyda się AC. Jakiś kretyn wyrwał mi spryskiwacze od reflektorów i zbił jedną tylną lampę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie pierwszy raz w życiu przyda się AC. Jakiś kretyn wyrwał mi spryskiwacze od reflektorów i zbił jedną tylną lampę...

 

Musisz wszystko dokładnie policzyć czy warto skorzystać  w tym przypadku ze swojego AC . 

Edytowane przez Drake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ubezpieczone zniżki, biorąc pod uwagę koszty stwierdziłem, że po coś to ubezpieczenie od paru lat płacę. Szczególnie, że nawet nie wiem co jeszcze mogli uszkodzić wewnątrz wyrywając cały moduł z silniczkami itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dyskusje czy jest sens kupowania x6 na tym forum jest niesmaczne. Bo jak wytlumaczysz komus, ze nosisz zegarek automatyczny, drogi, delikatny i nie dokladny jak casio za 1000 jest pancerne i ma radio ;)

 

Skoro fabryka od kilku ladnych lat produkuje takie auta to widocznie jest sens.

 

C5 ktos wspominal, bardzo wygodna landara. W detalach troche niedociagniec ale tez i cenowo bardzo dobrze. Wg mnie w tej cenie, w takim komforcie- nie do przebicia :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X6 dla mnie ma taki sens jak motocykl 3- kołowy (trajka chyba to sie nazywa). Efektywnie łączy wszystkie wady samochodu w jedność: duże, mało miejsca na bagaż i pasażerów, niepraktyczne na autostradzie i w mieście.

To jest jeden z typu samochodów który chcesz mieć a w momencie którym juz posiadasz żałujesz że nie kupiłeś X5 albo GLK.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dyskusje czy jest sens kupowania x6 na tym forum jest niesmaczne. Bo jak wytlumaczysz komus, ze nosisz zegarek automatyczny, drogi, delikatny i nie dokladny jak casio za 1000 jest pancerne i ma radio ;)

 

 

moi znajomi się już przyzwyczaili ale sam fakt, że masz zegarek za tysiąc zł to już dziwna sprawa  :lol:  a jak powiesz że masz 5 zegarków to już wogóle :D

Jak coupe to Mercedes SLS, BMW 4er w 2 drzwiach, Toyota supra etc. Ale w XIX wieku się trochę pozmieniało i X6 jest takim naciąganym ale patrząc przez pryzmat CLSa - podwyższonym qp, przynajmniej sprawia takie wrażenie przez opadający dach z tyłu. Dla mnie CLS jest ładnym sportowym sedanem, bez ramowe drzwi robią wrażenie w sedanie ale tutaj też by trzeba było zapytać posiadaczy, co ich sprowokowało do zakupu - CLS jest zrobiony na bazie E klasy ale jest ciaśniejszy, też ma tylko 4 miejsca, nad głową z tyłu też szału nie ma i wyżsi będą mieć problem. 2 gen i shooting brake - kombi było stworzone po to, żeby podnieść pakowność samochodu - po co kupować auto, które kiedyś wg zamysłu służyło do wożenia "czegoś tam" i miało być jak najbardziej pakowne jak shooting brake przez opadający dach nie ma bagażnika? A CLSów "kombi" jeździ dużo, na bazie Aklasy też zrobili i też się sprzedaje bardzo dobrze. 

 

ale czemu ktoś ma żałować, że ma X6? Jak nie potrzebujesz dostawczaka (którym X5 i tak nie jest bo nie ma wielkiego bagażnika) to X6 jest ciekawą opcją - chcesz duże auto, SUVa ale chcesz cos bardziej zadziornego o sportowym zacięciu (przynajmniej z wyglądu) a nie kombiaka na wielkich kołach to X6 jest świetne. W Audi jest np wybór A6 allroad i Q7. Q7 urosło a przynajmniej z wyglądu bo straszny kloc się z niego zrobił ale dla mnie lepszą opcją byłoby A6 Allroad. Pakowne kombi, podwyższone ale nie jest jeżdżącym kontenerem z oporem powietrza jak ciężarówka. Ale to patrząc racjonalnie, ktoś kto kupuje w ogóle SUVa to raczej mało racjonalnie do tego podchodzi  :lol:

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

. Ale to patrząc racjonalnie, ktoś kto kupuje w ogóle SUVa to raczej mało racjonalnie do tego podchodzi :lol:

Wkładanie dzieciaka do fotelika w SUV jest o niebo łatwiejsze niż do niższego samochodu. Mi to wystarczyło do kupna.

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to SUV-a w PL na te wąskie, polskie dróżki nie kupuje się tylko jako symbol statusu? Czyli "Yo madafaka mam większego  niż Ty mój sąsiedzie przegrywie"?  Nawet jeżeli z praktycznego punktu widzenia takie auto jest bez sensu? Sporo polskich uliczek to koszmar do jazdy nawet kompaktem :D I do klasy kompakt to przeszło, ta moda na rozmiarówkę, te wszystkie Qashqaie z napędem na 2-osie. W USA w miastach drogi są szerokie, autostrady mają tyle pasów co nam się nie śni, a taki Tahoe czy Suburban jest wielki w środku, więc wygodny i ma to sens. A taki Qashqai z napędem na jedną oś? Albo X6 z 4-ma miejscami? :D W Polsce zegarek nigdy nie wygra z samochodem jako symbolem sukcesu, nawet jeżeli auto w leasingu a komornik już puka do drzwi...

 

A co do merca CLS to bardziej mi się widzi CLA i to w bezsensownym kombi :D

Edytowane przez Admof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm, chyba jednak nie jest :)

Auto jest z polskiego salonu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to muszę zadzwonić w poniedziałek,

na konfiguratorze nie potrafię znaleźć  :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X6 dla mnie ma taki sens jak motocykl 3- kołowy (trajka chyba to sie nazywa). Efektywnie łączy wszystkie wady samochodu w jedność: duże, mało miejsca na bagaż i pasażerów, niepraktyczne na autostradzie i w mieście.

To jest jeden z typu samochodów który chcesz mieć a w momencie którym juz posiadasz żałujesz że nie kupiłeś X5 albo GLK.

5d94f419e47f4a0b6a93a5eea656aeb6.jpg

 

94a2405b573789f90fdbddbdc3bc87dc.jpg

 

 

Świetny jest

 

Sent from my SGP312 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-60501-0-96621100-1466269347_thumb.jpg

 

Po pierwszej dobie:

 

+ świetny automat,

+ motor daje radę, zawija tym autem aż miło,

+ infotaiment professional - rozumiem teraz skąd zachwyty,

+ M-Pakiet plus kilka dodatkowych, sportowych dodatków wizualnie wrzucają auto na bardzo wysoką półkę, na parkingu nie ma faceta, który by się nie obejrzał, naprawdę wygląda przekozacko (dla niektórych to może być wada),

+ prowadzi się jak po sznurku (xd),

+ kierownica sportowa, obszyta alcantarą jest tak genialna, że zasługuje na osobny wpis,

+ wnętrze, które w fachowych gazetach wyglądało na nieco przestarzałe, zwłaszcza kokpit, na żywo prezentuje się bardzo dobrze,

+ ogólnie rozmiar wnętrza, trójka kilka wersji wstecz to było auto półtorej klasy mniejsze, aczkolwiek A4 mimo to jest odczuwalnie większe,

 

- fotele mają bardzo mały zakres regulacji, są za wąskie (potężni faceci się nie zmieszczą na szerokość), uważam też że ta limitowana tapicerka tekstylna z alcantarą wygląda za słabo, zdecydowanie lepiej tu wypada np. s-line w Audi i fotele skóra/alcantara,

- system start-stop jest uciążliwy, auto ma jakoś podkręcony wydech (nie wiem czy też komputerowo) i jak gaśnie, potem startuje to ta amplituda zaczyna doskwierać, wyłączam to, ale tylko od startu do zgaszenia, nie szukałem jeszcze jak to całkiem dezaktywować (salon nie wiedział gdzie dali instrukcję, a mnie się spieszyło ;) ),

-nocą podświetlenie nie wiadomo po co zmienia się z białego na pomarańczowe (może to da się zmienić) i jest zbyt natrętne,

- w tak skonfigurowanym aucie nie dać Harman/Kardon to się nadaje pod pręgierz, podstawowe nagłośnienie jest co najwyżej przeciętne,

- światła nie więcej niż poprawne,

- klasyczny ręczny może pasuje do sportowej stylizacji, ale całościowo jeszcze przy automacie jest zbędny i niepotrzebnie postarza wnętrze.

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co rok oglądam :)

Ja również. Jestem ciekawy czy w tym roku  zwycięży toyota  i  na 50 rocznicę ford GT :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1/3 wyscigu za nami i Toyota prowadzi, moglaby wygrac bo do tej pory jedyny japonski producent ktory zwyciezyl to Mazda z silnikiem Wankla w 1991 roku, nocka zarwana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.