Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wkładanie dzieciaka do fotelika w SUV jest o niebo łatwiejsze niż do niższego samochodu. Mi to wystarczyło do kupna.

 

Niektórym na przykład od wsiadania i wysiadania z niższych aut zaczynają nawalać kolana, a przy SUV-ie jest ok, więc to chyba też dobry argument ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja po przerwie od 21 wróciłem do oglądania. co się stało z Porsche #1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto sie grzalo i kilka razy zjechal na serwis co spowodowalo bardzo duza strate, Toyota poki co prowadzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym roku LeMans bardzo ciekawe, Toyocie zawsze trochę kibicowałem ale nie sądziłem, że tak pojadą, stawiałbym na Porsche. W GT gdybym miał stawiać to byłoby to Vette, liczyłbym też na 911, po Fordzie nie wiedziałem czego się spodziewać ale że Ferrari na czele to dla mnie niespodzianka  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki SUV na bazie pełnokrwistego amerykańskiego pickupa to trochę inna bajka.

Mercedes GLS i Range Rover Sport mają większe bagażniki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Japończycy w boksie niewzruszeni. Szkoda Toyoty, awaria tuż przed końcem i  ta załoga nieklasyfikowana. Audi na 3 miejscu, inna Toyota na 2.

 

Niemiecka precyzja Porsche, nawet wymienili opony tuż przed zakończeniem. Kalkulowali na chłodno. Mogłaby opona się zużyć, Porsche nie dojedzie, nie ma 2 miejsca, a w konsekwencji 1.

 

 Ferrari/ GTE Pro, to które miało zjechać do boksu naprawiać światła boczne, nie zjechało,  dostało ponownie nakaz zjazdu. Pewnie będzie miało czasową karę i z 2 miejsca nici.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toyoty szkoda, od samego początku jak safetycar zjechał, było widać, że Toyota chce wygrać, wyścig był ich. Porsche niby świętuje ale też dobrze wiedzą, że to nie było ich zwycięstwo tylko pech i przegrana Toyoty. W lasie GT ameryka dalej górą, jak nie Vette to Ford. Ford ma się czym pochwalić, po 50 latach znów wygrywa w LeMans swoją klasę. Tutaj też z pewnym niesmakiem odnośnie tych zmian w wadze samochodów itd. Koniec końców Ford się cieszy z wygranej w swojej klasie, Porschce w generalce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mercedes GLS i Range Rover Sport mają większe bagażniki. 

wg www chevroleta suburban ma 121.1 cubic feet a GLS 93.8  co daje na nasze 3430 L vs 2300L. Jak mi udowodnisz, że 2300 jest większą wartością niż 3400 to przyznam Ci rację ;)  Range Sport nie szukałem ale na pewno ma mniejszy bagażnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest "tylko" 320 xd w dieslu czyli 190 KM. Ale w tym aucie naprawdę silnik robi dobrą robotę i przy kickdown w każdych warunkach rwie do przodu aż miło, ciągiem do ok 200 km/h. Powyżej lekko słabnie, ale w sumie nie miałem za bardzo opcji sprawdzenia tego dalej.

 

Uzupełniając wcześniejszą ocenę wycofuje minus dla wąskich foteli, jest guzik elektrycznej zmiany szerokości podparć bocznych ;) aczkolwiek nadal bardzo duzi faceci się nie zmieszczą (ale to już chyba mało aut takich obejmie).

 

Odwołuję tez przeciętną opinię o BMW led - światła sprawdziłem w trudniejszych warunkach i są jednak bardzo dobre.

 

Przydałyby się metalowe nakładki na pedały, teraz jest tylko na podpórce. Właściwe ustawienie kierownicy dla wyższych kierowców powoduje tez, że środek kierownicy lekko przysłania dolną część zegarów i np. w ogóle nie widać liczników przebiegu oraz nieco obcina wskazania graficznych podpowiedzi nawigacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie macie ubezpieczone auta? Chodzi mi tutaj głównie o OC. Czy jest jakiś argument przemawiający na tym, aby nie wybierać najtańszego OC?

 

Argument jest taki, że gdyby ktoś w Ciebie stuknął, to chciałbyś aby ta szkoda była szybko i sprawnie usunięta z OC sprawcy. Teoretycznie jakość usługi wszędzie jest taka sama, w praktyce wiadomo jak jest.

Sam zwykle staram się wybierać tam gdzie najtaniej. AC to zupełnie inna bajka.

Jeżeli masz wątpliwość, to pytaj jeszcze tutaj https://www.proama.pl/ubezpieczenie_samochodu/

Zadzwoń lub napisz do nich maila. To jest porównywarka OC. Oczywiście zajmują się też sprzedażą (zdalnie, dok. możesz otrzymać na maila).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pojechać do kogoś, kto zajmuje się ubezpieczeniami i ma ofertę kilku firm. Mi na miejscu wyliczają gdzie jest najbardziej opłacalne i tam ubezpieczam. Aktualnie mam w AXA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg www chevroleta suburban ma 121.1 cubic feet a GLS 93.8  co daje na nasze 3430 L vs 2300L. Jak mi udowodnisz, że 2300 jest większą wartością niż 3400 to przyznam Ci rację ;)  Range Sport nie szukałem ale na pewno ma mniejszy bagażnik.

Większe od a6 i innych kombi to tak a propos europejskich suvów. Od suburbana na pewno nie, pewnie gdzieś w innych klonach Chevroleta trzeba szukać takich wymiarów :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ostatniej dobie testów zauważyłem:

- brak regulacji wysokości pasów,

- jednak dość przeciętne wyciszenie diesla (nie ma nic wspólnego z usportowionym wydechem),

+ bardzo sprawne i mocno ułatwiające pracę kierowcy systemy wspomagania: od wszystkich asystentów na drodze po kamery i pomoc przy manewrach na parkingu. 

 

Moje podsumowanie 320 xd:

idealne auto dla 25-30 letniego faceta. Szybkie, zwinne, fajnie wykonane, wyglądające ponadprzeciętnie. Mimo traktowania gazu bez specjalnych ceregieli auto na dotarciu zużywało średnio 8 litrów ON. Jeśli ktoś lubi po jeździe, że pierwsze 5 min uspokaja się serce, 10 żołądek, a 15 mózg to zachęcam bardzo mocno. Mnie dla takich wrażeń wystarczy jedna jazda rocznie... Jednocześnie to absolutnie nie jest auto nie nadające się do jazdy na co dzień. Kilka drobiazgów ergonomicznych do poprawy, ale to może być też kwestia gustu. 

 

A od dzisiaj dla porównania 430xi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

A od dzisiaj dla porównania 430xi.

 

Coupe czy GranCoupe ?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW mocno poszło w "ugrzecznienie" nowych modeli. Moją M135i jeździ się dużo wygodniej niż żony 3-ką (2010r). Efektem tego jest mniejsza kontrola/czucia przednich kół. E90 w zakrętach skręca mi się dużo lepiej, wspomaganie chodzi ciężej, uważam też, że jakość plastików jest w E90(FL) lepsza niż w nowych BMW serii 1 i 3. Bardzo za to chwalę sobie (tanie jak na BMW) adaptacyjne zawieszenie, świetną kierownicę, fotele (choć w E90 są takie same) i oszczędny silnik jak na R6(średnio pali 14,5l). Nagłośnienie rzeczywiście kupowate w BMW, moim zdaniem nie warto dopłacać do HK tylko dać do profi firmy od nagłośnienia i zrobić pod siebie dźwięk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

upload image online

 

Codzienność po lewej, pasja i miłość po prawej :)

Rozumiem Twoja milosc ;-)

 

 

14664557271421616426dsc_0746_(2).jpg

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bardzo za to chwalę sobie oszczędny silnik jak na R6(średnio pali 14,5l).

LS1 w moim WS6 palił tyle samo LOL

Czyli rzeczywiście oszczedne...

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy od jazdy. samo "R6" nie wiele mówi o pojemności czy stylu jazdy. Moje 2.8 w autoamcie przy mojej jeździe paliło 9.5L Pb, teraz liczę ok 13L lpg. Nie wiem czy wielkie V8 paliło by mniej. 4.4 z e39 w 6b manualu w trasie też potrafi zejść poniżej 10L a mieście przy bucie 2x tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tyg planuję zamówić nowe X1 dla mamy.

Na pewno sensownie wyposażone, ale chętnie posłucham rady w sprawie must have, albo czego nie warto zamawiać.

 

Ponizej kilka elementow, ktore ja dla swojego uznalem za must have:

 

- automatyczna sportowa 8 biegowa skrzynia biegow Steptronic. Mialem juz sporo samochodow ale zawsze manuale. Ta skrzynia to jednak mistrzostwo

- dach panoramiczny - naprawde spory. Robi dobra robote i optycznie powieksza w srodku jednak nie za duze auto,

- skorzane sportowe fotele. Standardowe sa jakies malo wygodne i w dluzszej trasie moga dac sie we znaki + brak regulacji odcinka ledzwiowego. Sportowe fotele jak to w BMW - klasa, choc trzeba sie przymierzyc bo dla bardziej roslych osob moga byc nieco waskie

- adaptacyjne reflektory LED,

- system nawigacyjny Plus - jak dla mnie kolosalna roznica w porownaniu ze standarowym + zawiera wyswietlacz Head-up - kolejna rzecz, ktora BMW dopracowalao bardzo dobrze,

- Dynamic Damper Control - podobno znaczaco polepsza prace zawieszenia

- odtwarzac CD - tak wiem - to zdzierstwo, ze BMW kaze sobie za to doplacac,

- system glosnikow Harman Kardon - roznica w jakosci dzwieku zdecydowana

- przesuwana tylna kanapa - naprawde przydatne i praktyczne

- przyciemniane lusterko wsteczne - blogosławieństwo w nocy na autostradzie i nie tylko,

- kamera cofania - wiadomo zawsze moze sie przydac. Tez powinna zreszta byc juz w standardzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.