Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Niedługo będzie wysyp popowodziowych z Trójmiasta hehe

w Gdańsku masakra z tym nadmiarem wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A probowaliscie korzystać z usług firm typu: Motoraporter.pl? Mi pomogli i nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca ten temat, ale czy mamy tutaj forumowicza z okolic Zielonej Góry/Nowej Soli, który mógłby podjechać i sprawdzić mi samochód przed kupnem? Mam z Podkarpacia kawał drogi i gdyby się okazało, że to mina szkoda po prostu czasu i rozczarowań.

 

Chodzi o poczciwe Audi A4 B6.

 

Jeśli ktoś może pomóc proszę o kontakt na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile trzeba zapłacić za wymianę reparaturek błotników z malowaniem ? Sama robocizna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dużo zależy od rejonu i konkretnego gościa, jeden zrobi malowanie za 150zł od elementu a inny bierze 300. w sumie 300 to chyba taki standard. spawanie tak samo, rozbieżność jest tylko że ceny niższe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile trzeba zapłacić za wymianę reparaturek błotników z malowaniem ? Sama robocizna ?

 

Malowanie elemnetu to 300-500

Reaparaturka ? 100 ?

Wspawanie 100?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reparaturka 350zł. na stronę - to mx5 jest, tam łatka nie pomoże :)

Po sezonie, teraz szkoda pogody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś zastój w temacie, a że uzbierało mi się się kilka przemyśleń/zapytań motoryzacyjnych więc pytam:

 

1. Czy ktoś z Was miał wypadek lub zna kogoś kto miał, gdzie kierowca miał okulary na nosie i wystrzeliła poduszka w kierownicy? Ostatnio tak się zastanawiałem, czy okulary/oprawki nie zmasakrują twarzy. I czy bezpieczniejsze są poliwęglanowe czy szklane soszewki?

 

 

 

Moja matka miała.

Nic się nie stało.

Miała poliwęglan.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś zastój w temacie, a że uzbierało mi się się kilka przemyśleń/zapytań motoryzacyjnych więc pytam:

 

1. Czy ktoś z Was miał wypadek lub zna kogoś kto miał, gdzie kierowca miał okulary na nosie i wystrzeliła poduszka w kierownicy? Ostatnio tak się zastanawiałem, czy okulary/oprawki nie zmasakrują twarzy. I czy bezpieczniejsze są poliwęglanowe czy szklane soszewki?

 

2. Czy ktoś użytkuje na codzień:

- poprzedni lub aktualny model Forda Rangera 2.2 lub 3.2 TDCI w automacie?

- Dodge RAM 1500 Mk4 5.7 Hemi?

 

I podzieli się opiniami na temat poziomu hałas w kabinie, awaryjności i komfortu w dłuższym okresie użytkowania? Spalanie mnie nie interesuje. Co do komfortu to zdaje sobie sprawę, że te konstrukcje to nie segment D. Testowałem nową Navarę (na wahaczu), Amaroka, Hiluxa (ten przed FL) i Rangera (poprzedni i nowy). Najlepszy napęd ma Amarok. Największy komfort Ranger. Miałoby to być auto na ok. 5-7 lat, więc użytkowany również po gwarancji. Serce chciałoby Dodge'a, ale nie miałem okazji ani potestować, ani nie znam użytkowników. Ford byłby nowy lub maks. 2-3 letni z przebiegiem do 70-80kkm. Dodge 5-6 letni z przebiegiem do 150kkm.

 

Auto nie będzie ciągnęło przyczepy. 20-30 razy w roku będzie miało jakieś 400 kg na pace co w kombi jest niewykonalne przy 4 pasażerów (tzn. wiem, że się da, ale ten kto prowadził takie auto, wie, że to nie jest bezpieczna jazda), a poza tym to jako pojemne auto rodzinne.

Widzę że decydujesz się na jeden samochód do wszystkiego :) .

Mój kumpel ma dokładnie taki samochód od nowości, chwali sobie jedyne z czym miał problem to z wałem napędowym, z jakiegoś powodu odpadł mu raz od mostu ( odkręcily się śruby mocujące) :), pozatym nic się nie dzieje. Jest zadowolony. Bardzo praktyczne to są samochody, ja osobiście nie patrzył bym na pickupy mniejsze niż Dodge.

Dużo miejsca w kabinie a jak by tam zabrakło to zawsze możesz robotników przewieźć tak jak to robią w Meksyku

 

58a112b146f25a4e642f72717f20e9de.jpg

Teraz jeżdżę Fordem ale od 2006-2010

używałem przez Dodge 3500 i nigdy nic się nie zepsuło.

 

Sent from my E6653 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja tak z innej beczki i na inny temat. Może ktoś z kolegów ma znajomego lub dojścia do części samochodowych używanych. A mianowicie szukam skrzyni biegów półautomat do renault Trafic 2,5 dci 107 kw Ew dobrego sprawdzonego mechanika do skrzyń automatycznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ten mechanik ma być zlokalizowany? Moją skrzynię (DSG VW 6 biegów) ogarnął sprawnie kolega, ale jest on spod Poznania.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja tak z innej beczki i na inny temat. Może ktoś z kolegów ma znajomego lub dojścia do części samochodowych używanych. A mianowicie szukam skrzyni biegów półautomat do renault Trafic 2,5 dci 107 kw Ew dobrego sprawdzonego mechanika do skrzyń automatycznych

 

Robiłm tu  http://www.automat.gd.pl/


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ten mechanik ma być zlokalizowany? Moją skrzynię (DSG VW 6 biegów) ogarnął sprawnie kolega, ale jest on spod Poznania.

Cześć Częstochowa. Ale z tym nie problem bo skrzynię można wysłać kurierem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale jestem "winny" recenzję BMW 430xi GC ;)

Tuz po testowaniu wyjechałem na wakacje, zatem może teraz.

 

Oto poglądowo tenże egzemplarz:

 

post-60501-0-18187700-1469528359_thumb.jpg

 

Najpierw trochę o wyglądzie. Auto również w M-pakiecie, ale zdecydowanie bardziej wyważonym, dyskretnym, taka niemiecka klasa wyższa a'la Hugo Boss ;) Środek bardzo luksusowy, ostrygowa skóra, czarna podsufitka. To auto nie krzyczy "patrz na mnie!", to auto z pozorną obojętnością dyskretnie obserwuje zachłanne spojrzenia. Dla mnie bomba. Niesamowity efekt dają bezramkowe szyby. Oczywiście mnóstwo identycznych elementów jak w 3ce (cały kokpit, genialny infotaiment, tunel itp.). Ale pierwsza kapitalna różnica, to namacalna przepaść wręcz w przestronności. To auto jest nad wyraz 'luźne" w środku, w stosunku do 3 po prostu inna klasa i nie tylko ze względu na możliwe różnice wizualne (jasne wnętrze). Jeśli w 3jce chcesz łapać głęboki oddech, to żeby nie obijać żebrami uchwytów w drzwiach załóż koszulkę skin z Under Armour. W 430 GC spokojnie pooddychasz pełna piersią w kurtce puchowej. Podobnie z tyłu - wyraźnie więcej miejsca, na dodatek bagażnik jak w liftbacku jest duży i otwierany jak wrota do stodoły. Za wygląd piątka z minimalnym minusem (pisałem już przy trójce - tradycyjny ręczny mi tu nie pasuje...).

 

Samochód jeździ totalnie w moim guście. Prowadzi się jak po sznurku, jednocześnie nie jest nic a nic zbyt twardy. Być może w zakresach granicznych tamta 3ka byłaby lepsza, ale who cares..? Silnik to następny mega plus - cichy, bardzo dynamiczny i średnie spalanie (autostrada i miasto 60/40) na poziomie 8,2 przy czym wierzcie mi ani razu nie traciłem czasu na eco driving. Byłem tu naprawdę w lekkim szoku, spodziewałem się 11-12l. 

 

Szukając porównań mogę powiedzieć, że jeśli 3jka była dobra dla rozkapryszonego, bogatego dzieciaka czy bardziej ogarniętego japiszona, to 430 XI GC jest idealnym autem dla męskiego odpowiednika MILF. 

 

Biorąc pod uwagę, że oba auta w swoich konfiguracjach kosztowały niemal tyle samo wybór dla mnie byłby tylko jeden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie 4-er trochę rozczarowało jakością materiałów wnętrza , przesiadłem się do stojącego obok w salonie 5-er i tu już było czuć półkę jakościową taką jaką poszukiwałem . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale jestem "winny" recenzję BMW 430xi GC ;)

Tuz po testowaniu wyjechałem na wakacje, zatem może teraz.

 

Oto poglądowo tenże egzemplarz:

 

attachicon.gifDSC_0552_1.JPG

 

Najpierw trochę o wyglądzie. Auto również w M-pakiecie, ale zdecydowanie bardziej wyważonym, dyskretnym, taka niemiecka klasa wyższa a'la Hugo Boss ;) Środek bardzo luksusowy, ostrygowa skóra, czarna podsufitka. To auto nie krzyczy "patrz na mnie!", to auto z pozorną obojętnością dyskretnie obserwuje zachłanne spojrzenia. Dla mnie bomba. Niesamowity efekt dają bezramkowe szyby. Oczywiście mnóstwo identycznych elementów jak w 3ce (cały kokpit, genialny infotaiment, tunel itp.). Ale pierwsza kapitalna różnica, to namacalna przepaść wręcz w przestronności. To auto jest nad wyraz 'luźne" w środku, w stosunku do 3 po prostu inna klasa i nie tylko ze względu na możliwe różnice wizualne (jasne wnętrze). Jeśli w 3jce chcesz łapać głęboki oddech, to żeby nie obijać żebrami uchwytów w drzwiach załóż koszulkę skin z Under Armour. W 430 GC spokojnie pooddychasz pełna piersią w kurtce puchowej. Podobnie z tyłu - wyraźnie więcej miejsca, na dodatek bagażnik jak w liftbacku jest duży i otwierany jak wrota do stodoły. Za wygląd piątka z minimalnym minusem (pisałem już przy trójce - tradycyjny ręczny mi tu nie pasuje...).

 

Samochód jeździ totalnie w moim guście. Prowadzi się jak po sznurku, jednocześnie nie jest nic a nic zbyt twardy. Być może w zakresach granicznych tamta 3ka byłaby lepsza, ale who cares..? Silnik to następny mega plus - cichy, bardzo dynamiczny i średnie spalanie (autostrada i miasto 60/40) na poziomie 8,2 przy czym wierzcie mi ani razu nie traciłem czasu na eco driving. Byłem tu naprawdę w lekkim szoku, spodziewałem się 11-12l. 

 

Szukając porównań mogę powiedzieć, że jeśli 3jka była dobra dla rozkapryszonego, bogatego dzieciaka czy bardziej ogarniętego japiszona, to 430 XI GC jest idealnym autem dla męskiego odpowiednika MILF. 

 

Biorąc pod uwagę, że oba auta w swoich konfiguracjach kosztowały niemal tyle samo wybór dla mnie byłby tylko jeden.

 

 

To musisz bardzo dziadkowo jeździć ;-)

Chyba że robisz dotarcie do max 4500rpm to nie ma co porównywać.

Realnie średnie to 11-13 jak dobrze pójdzie.

 

Moje 125i na dotarciu ma 9,7l i zakładam że jak się będę obracał w okolicach 12,5l to będę zadowolony ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Widać zdecydowaną różnicę jakościową pomiędzy jakby dwiema klasami: (1-4) oraz (5-7).


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie 4-er trochę rozczarowało jakością materiałów wnętrza , przesiadłem się do stojącego obok w salonie 5-er i tu już było czuć półkę jakościową taką jaką poszukiwałem .

Mnie F10 rozczarowalo


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie F10 rozczarowalo

i w jakim kierunku zatem poszły Twoje poszukiwania auta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie 4-er trochę rozczarowało jakością materiałów wnętrza , przesiadłem się do stojącego obok w salonie 5-er i tu już było czuć półkę jakościową taką jaką poszukiwałem . 

Uhm, a co zwróciło Twoją uwagę? Pewnie, też bym się mógł przyczepić, np.wykończenie bagażnika było przeciętne, czy jakaś część plastiku na wysokości podudzia. Ale umówmy się, choć to nie tanie auto, to mając dobra gadkę taki niemal kompletny wóz można mieć za ok 225 tys- to nie jest nadmierne zdzierstwo moim zdaniem ;)

 

A 5tkę mam do odbioru na jakiś wolny weekend. Ten chyba odpadnie, bo zamierzam świętować urodziny, to i tak by stało  :ph34r: Może następny.

To musisz bardzo dziadkowo jeździć ;-)

Chyba że robisz dotarcie do max 4500rpm to nie ma co porównywać.

Realnie średnie to 11-13 jak dobrze pójdzie.

 

Moje 125i na dotarciu ma 9,7l i zakładam że jak się będę obracał w okolicach 12,5l to będę zadowolony ;-)

 

Nie  pedziołbym  B)

 

Auto dostałem ze stanem ok.3 tys. Średnie spalanie wg kompa miałem 11,2. Po moim teściku tyle, ile napisałem. Niemal każdy start czy włączanie się do ruchu to gaz w podłodze. Pewnie, nie leciałem 200 km/h. Ale autostrada a4 non stop niemal 160, po mieście raczej przepisowo, ale limity osiągałem najszybciej jak się da. Oczywiście jakbym robił rekordowe spalanie na siłę wykręciłbym więcej, ale wiesz mnie bardziej interesowało ile to auto realnie pali na co dzień jeżdżąc szybko, jednak bez przekraczania granic rozsądku i bezpieczeństwa. Ale jak wiadomo są i inni użytkownicy biemdablju  B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uhm, a co zwróciło Twoją uwagę? Pewnie, też bym się mógł przyczepić, np.wykończenie bagażnika było przeciętne, czy jakaś część plastiku na wysokości podudzia. Ale umówmy się, choć to nie tanie auto, to mając dobra gadkę taki niemal kompletny wóz można mieć za ok 225 tys- to nie jest nadmierne zdzierstwo moim zdaniem ;)

 

A 5tkę mam do odbioru na jakiś wolny weekend. Ten chyba odpadnie, bo zamierzam świętować urodziny, to i tak by stało  :ph34r: Może następny.

W moim odczuciu cały kokpit , otoczenie kierowcy jest wykonane z gorszej jakości materiałów , bardziej tez podpasowala mi sama architektura wnętrza F10 , a juz podczas samej jazdy testowej komfort resorowania , wyciszenie i izolacja kierowcy od tego co na zewnątrz auta . A różnica w cenie wyszła raptem ok . 15 kpln .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.